РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000830087<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Тчинецький С. А. 
Технологія сентимент-аналізу відгуків користувачів систем е-комерції на основі машинного навчання / С. А. Тчинецький, Б. О. Поліщук, В. А. Висоцька // Радіоелектроніка. Інформатика. Управління. - 2023. - № 3. - С. 104-119. - Бібліогр.: 55 назв. - укp.

Взаємодія між компанією та цільовою аудиторією досліджується вже століттями. З самого початку комерційних відносин, стосунки надавача послуг та отримувача цінувалися чи не понад усе. Торгівля побудована на довірі та повазі. Імідж підприємця часто є важливішим, ніж товар, який він продає. За багато сотень років, взаємини торговця і покупця, підприємця та клієнта не втратили важливості і в час масової диджиталізації якість відносин компанії та цільової аудиторії різного розміру та професійна підтримка зворотного зв'язку з клієнтами часто визначають успіх е-бізнесу. Для цього необхідні додаткові інструменти та інформаційні технології для допомоги бізнесменам слідкувати за можливостями розвитку е-бізнесу в певній локації, а також встановлювати зворотній зв'язок з користувачами за допомогою соціальних мереж та ЗМІ. Такі інструменти допоможуть суттєво розширити бачення ринкових можливостей для е-бізнесу, з'ясувати - в які з них є сенс інвестувати, а на які не варто витрачати час. Також побачити, яка ідея має майбутнє і яку бізнес-модель потрібну реалізувати/підтримувати/розвивати для стрімкого розвитку територіального/міжрегіонального е-бізнесу. Також допоможе розібратися, які важелі мають найбільший ефект для зміни політики бізнесу: що не чіпати, а що змінити, щоб забезпечити високу швидкість в реалізації задуму на основі аналізу відповідних результатів досліджень, наприклад, отримувати: прямий фідбек від клієнтів, динаміку зміни загальної задоволеності або зацікавленості цільової аудиторії та переваги/недоліки від користувачів за допомогою NLP-аналізу; підтримку розвитку е-бізнесу відносно локацій знаходження їхнього підприємства та найкращі напрями розвитку; графіки розвитку бізнесу (покращення/погіршення) залежно від змісту коментарів. Мета дослідження - розробка інформаційної технології підтримки розвитку е-бізнесу за допомогою аналізу локацій знаходження бізнесу, опрацювання фідбеку від користувачів, аналізу та класифікації відгуків клієнтів в режимі реального часу з соціальних мереж: Twitter, Reddit, Facebook та інші за допомогою методів глибокого навчання та Natural Language Processing українсько- та англомовних текстів. Для аналізу відугків користувачів та клієнтів використано NLP-методи. Серед методів реалізації основних функцій класифікації англомовних новин використані такі методи машинного навчання, як: наївний Баєсів класифікатор, логістична регресія та метод опорних векторів. Для класифікації українмовних відгуків від користувачів використано алгоритм Наївного Байєса, оскільки він добре показує себе на малих обсягах даних, простий у тренуванні та експлуатації та добре працює з текстовими даними. Наївний класифікатор Байєса є дуже хорошим варіантом для нашої системи і з розрахунку того, що кількість відгуків у датасеті є меншою порівняно з середніми показниками. Розроблено модель машинного навчання для аналізу та класифікації україномовних та англомовних відгуків від користувачів систем е-комерції. Висновки: створена модель показує відмінні результати класифікації на тестових даних. Загальна точність сентиментальної моделі для аналізу україномовного контенту є доволі задовільною, 92,3 %.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.1 ф + У50-131 ф

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16683 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського