Sobchenko T. Choice of blended learning models for higher pedagogical education students = Вибір основних моделей змішаного навчання студентів вищої педагогічної освіти / T. Sobchenko // Фіз.-мат. освіта. - 2021. - № 2. - С. 17-21. - Бібліогр.: 10 назв. - англ.Розвиток інформаційних і комп'ютерних технологій відбувається досить стрімко. Реалії сьогодення такі, що заклади вищої освіти мають упроваджувати нові та ефективні методики та технології навчання, які будуть сприяти підвищенню якості освіти. Актуальним є широкомасштабне впровадження онлайн-технологій, різноманітних моделей змішаного навчання, що призводить за собою грунтовні зміни у підходах до організації навчання у закладах вищої освіти та в кожній дисципліні, зокрема ролі аудиторних занять та ефективності його проведення. Для вирішення поставленої мети застосовано в комплексі такі теоретичні методи дослідження: аналіз педагогічної літератури, систематизація та узагальнення досліджень учених - для зіставлення різних підходів щодо реалізації моделей змішаного навчання студентів вищої педагогічної освіти. Аналіз педагогічної літератури та проведених досліджень надав змогу розкрити поняття "змішане навчання". На основі наявних вітчизняних і зарубіжних праць розглянуто існуючі моделі змішаного навчання. Проаналізовано моделі змішаного навчання, які доцільно використовувати під час вивчення педагогічних дисциплін у закладі вищої педагогічної освіти, а саме "Flipped Model" (Модель перевернутого навчання), "Rotation Model" (Ротаційна модель), "Lab Rotation Model" (Модель зміни лабораторій). Визначено переваги використання моделей змішаного навчання, моделі перевернутого навчання для викладачів і для студентів. Встановлено, що проблема впровадження моделей змішаного навчання є досить актуальною та цікавить багатьох як науковців так і практиків. Існує досить широкий спектр моделей змішаного навчання, вміле застосування та поєднання яких, робить навчальний процес цікавим, сучасним і свідомим, а роботу студентів продуктивною, активізує навчально-пізнавальну діяльність здобувачів вищої освіти, мотивує, привчає як до самостійної так і до роботи в команді, сприяє розвитку творчих здібностей, дослідницьких умінь. А це, своєю чергою, сприятиме розширенню діапазону можливостей навчання та реалізації активних форм і методів навчання. Зазначено, що моделі "Flipped Model" (Модель перевернутого навчання), "Rotation Model" (Ротаційна модель), "Lab Rotation Model" (Модель зміни лабораторій) та інші є апробованими у технічних закладах освіти, а також у викладанні точних наук ("Фізика", "Математика") тоді, як у педагогічних закладах вищої освіти, особливо у підготовці майбутніх педагогів гуманітарних спеціальностей ця проблема вимагає більш глибокого вивчення та, можливо, модифікації існуючих моделей.
Шифр НБУВ: Ж101424 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|