РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000830779<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Жегус О. В. 
Маркетинг можливостей як сучасна концепція розвитку суб'єктів господарювання в умовах глобальних викликів / О. В. Жегус // Бізнес Інформ. - 2023. - № 8. - С. 300-308. - Бібліогр.: 20 назв. - укp.

Динамічні та глобальні зміни зумовили еволюцію маркетингу як сучасної теорії поведінки фірми на ринку та філософії бізнесу. З урахуванням нових викликів запропоновано та охарактеризовано концепцію маркетингу можливостей, яка базується на новому підході до бізнес-мислення. У результаті змін, що відбуваються, формується абсолютна нова реальність, тому невизначеність ще більш зростає, з'являються страхи та ступор, уповільнюється реакція бізнесу через відсутність досвіду та не розуміння того, як потрібно діяти далі. Ураховуючи неспроможність традиційних управлінських практик вирішувати завдання бізнесу за нових обставин, сформовано нову модель бізнес-мислення, яка передбачає швидкість реакції на події та усвідомлення змін; оптимізм і сміливий погляд у майбутнє; натхнення та пошук нових можливостей; готовність та ініціація змін, проактивність дій. Така модель здатна забезпечити можливості для регенерації та подальшого розвитку бізнесу, зміцнити його стійкість за будь-яких труднощів та подальших змін. У контексті маркетингу можливостей обірунтовано трансформацію головного принципу маркетингу "клієнторієнтованість" у "клієнтоцентричність", а далі - у персоніфікованість та індивідуальний підхід. Маркетинг розглядається як діяльність зі створення споживчої цінності для формування нового клієнтського досвіду щодо кращого задоволення індивідуальних потреб, запитів, інтересів, очікувань споживачів, вирішення їх життєвих проблем. Пріоритетом визначено перехід від стандартних, очікуваних з боку ринку рішень, до проривних, які в найближчому майбутньому здатні забезпечити конкурентні переваги, що виходять за межі наявних шаблонів та стереотипних уявлень, відрізняються відчутною та явною новизною. Концепція маркетингу можливостей спрямована на створення нового або суттєво оновленого, головне - унікального продукту, сервісу, бренду відповідно до нових запитів споживачів, викликів та досягнень, який здатний забезпечити лідерство та перспективи розвитку бізнесу зараз та в найближчому майбутньому.



Шифр НБУВ: Ж14572 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського