РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000830828<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Андрєєв А. М. 
Засоби здійснення психолого-педагогічного супроводу розвитку в учнів здібностей до пошуку ідей під час науково-дослідницької діяльності / А. М. Андрєєв, О. А. Андрєєва // Наук. зап. Малої акад. наук України : зб. наук. пр.. - 2023. - № 1. - С. 3-10. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Наведено авторське розв'язання проблеми здійснення психолого-педагогічного супроводу учнів під час їхньої науково-дослідницької діяльності. Щорічний Всеукраїнський конкурс-захист Малої академії наук України розрахований на дітей підліткового та юнацького віку, спрямований на розроблення і представлення учнями творчих проєктів. Науково-дослідницька діяльність у галузі технічної творчості передбачає сформованість високого рівня креативності учнів саме на етапі постановки проблеми та пошуку ідей її розв'язання. Це потребує відповідного психолого-педагогічного супроводу юних дослідників. Запропоновано авторський комплекс практичних завдань для розвитку креативності (здатності генерувати ідеї у певній галузі науки), зокрема творчої уяви, а також формування вміння керувати психологічною інерцією мислення. Цей комплекс є основою для психолого-педагогічного супроводу учнів під час їхньої науково-дослідницької діяльності, він містить завдання: "Фізична азбука", "Приховані можливості предметів", "Фізичне малювання", "Створи пристрій", "Впізнай об'єкт", "Фізична аналогія", "Побутова аналогія". Пропонований комплекс практичних завдань є дієвим засобом розвитку в учнів креативності. Використання цього комплексу під час психолого-педагогічного супроводу науково-дослідницької діяльності сприяє поєднанню учнями системи образів життєвого досвіду і результатів їх уяви, які також будуть підказками і підгрунтям до поступового формування банку творчих ідей юного винахідника. Комплекс завдань можна застосовувати як безпосередньо на уроках, так і під час позаурочної діяльності учнів (гурткові заняття, факультативи, "години психолога" тощо). Завдання розроблено й апробовано на матеріалі зі шкільної фізики, проте аналогічний підхід можна застосовувати щодо інших предметів.



Шифр НБУВ: Ж74206 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського