РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000830831<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Holiiad I. S. 
Pedagogical conditions of digital competencies formation of specialists in the information and educational environment = Педагогічні умови формування цифрових компетентностей фахівців в інформаційно-освітньому середовищі / I. S. Holiiad, L. O. Hrytsenko, V. M. Mokliak, M. A. Tropina // Наук. зап. Малої акад. наук України : зб. наук. пр.. - 2023. - № 1. - С. 27-37. - Бібліогр.: 15 назв. - англ.

Нове тисячоліття яскраво демонструє швидкий розвиток цифрових технологій. Його початок пов'язаний з особливістю розвитку суспільства, на яке впливають тенденції цифровізації всіх сфер життя людей, зокрема й освіти. За нинішніх умов розвитку освіти висуваються підвищені вимоги щодо формування цифрових компетентностей здобувачів. У статті розкрито педагогічні умови формування цифрових компетентностей фахівців в інформаційно-освітньому середовищі закладів вищої освіти України в зв'язку з активною реалізацією в усьому світі концепції "індустрія 4.0". Саме освіта як визначальний чинник розвитку людства в умовах цифровізації має забезпечити особистісне зростання здобувачів вищої освіти, формування всіх необхідних професійних компетентностей, конкурентоздатність на світовому ринку праці. Доведено актуальність дослідження феномена "педагогічні умови" (що потрактований як сукупність методів і засобів навчання, що реалізуються закладами освіти в процесі професійної підготовки фахівців та спрямовані на формування цифрової компетентності в процесі вивчення фахових дисциплін), виокремлено десять основних педагогічних умов. Дослідженo важливість цифрового освітнього навчального середовища, інформаційної безпеки, інноваційних технологій, навчально-методичного забезпечення, різних форм цифрового навчання, хмарних технологій, підвищення рівня цифрової компетентності викладачів у формуванні цифрових компетентностей фахівців. Упровадження результатів дослідження здійснено в Національному педагогічному університеті імені М. П. Драгоманова і Полтавському національному педагогічному університеті імені В. Г. Короленка шляхом проведення педагогічного експерименту.



Шифр НБУВ: Ж74206 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського