Гевко В. Л. Інформаційне забезпечення взаємовідносин з клієнтами підприємств машинобудування : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / В. Л. Гевко; Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. - Тернопіль, 2013. - 20 c. - укp.Присвячено розробленню теоретичних і прикладних засад формування та впровадження інформаційного забезпечення взаємовідносин з клієнтами машинобудівних підприємств. Удосконалено теоретичні й методичні засади формування інформаційного забезпечення взаємовідносин з клієнтами, удосконалено існуючу класифікацію інформаційних систем управління взаємовідносинами з клієнтами, виділено принципи інформаційного забезпечення взаємовідносин з клієнтами, запропоновано методичний підхід до аналізування інформаційного забезпечення взаємовідносин з клієнтами та оцінено стан забезпечення вітчизняних машинобудівних підприємств, виокремлено фактори, які визначають інформаційне забезпечення взаємовідносин з клієнтами машинобудівних підприємств, удосконалено структуру інформаційного забезпечення взаємовідносин з клієнтами машинобудівного підприємства, розроблено когнітивну модель формування та розвитку інформаційного забезпечення взаємовідносин з клієнтами машинобудівних підприємств, побудовано регресійну модель впливу витрат щодо формування ІСУВК на дохід машинобудівного підприємства. Основні положення роботи впроваджено в практику діяльності вітчизняних підприємств машинобудівного комплексу. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)305.851.1-592
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА454062 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|