Маркетинг. Світовий досвід та український вимір : підручник / А. О. Старостіна, К. Адамі, О. А. Біловодська, О. Ю. Бочко, В. А. Бугров, І. М. Буднікевич, О. М. Дьоміна, Я. В. Дербеньова, А. О. Длігач, В. В. Журило, А. І. Ігнатюк, С. М. Ілляшенко, Н. С. Ілляшенко, С. М. Ілляшенко, О. Л. Каніщенко, Д. П. Коваленко, Н. Ю. Кочкіна, В. А. Кравченко, О. В. Кравченко, Є. В. Крикавський, О. В. Мандич, В. Є. Момот, Т. В. Нагачевська, Л. В. Пащук, П. Г. Перерва, О. Ю. Пригара, Є. В. Ромат, Н. В. Руденко, М. В. Ситницький, О. С. Суворов, О. С. Тєлєтов, Т. М. Циганкова, Ю. С. Шипуліна, К. В. Чичуліна, Л. О. Ярош-Дмитренко; ред.: А. О. Старостіна. - Вид. 2-ге, допов. та перероб.. - Київ : Ліра-К, 2024. - 483 c. - Бібліогр.: с. 478-483 - укp.Підручник об’єднав наукові школи з маркетингу 10 українських університетів та 31 науковця, а також представників консалтингових компаній, які є членами ГО «Об’єднання маркетологів України». Унікальність видання визначається тим, що фундаментальний курс маркетингу розкривається через призму сучасних законо¬мірностей розвитку світової економіки, особливостей міжнародного бізнес-сере- довища, специфіки економічного розвитку України. В підручнику вперше розкри¬вається модель та етапи становлення теорії і практики маркетингу в Україні, які ввібрали .прогресивний світовий досвід та мають свою унікальну специфіку. Разом з цим підручник включає всі матеріали, що відповідають типовим робочим про¬грамам з маркетингу, що викладаються в провідних університетах світу та Укра¬їни. В підручнику розглядаються актуальні напрямки розвитку теорії і практики маркетингу, нові сучасні авторські концепції: інноваційний маркетинг, маркетин¬гові ризики, диджитал інструменти в маркетингу, концепція рефлексівного марке¬тингу, методика структурованого табличного аналізу бізнес-середовища (СТАБС- аналіз), використання штучного інтелекту в маркетингу тощо. Особливістю видання є те, що завдання до розділів, які відображають сучасні інтерактивні технології навчання розміщені на сайті ГО «Об’єднання Маркетологів України», що дозволяє їх оперативно оновлювати та пристосовувати до змін бізнес- середовища, яке турбулентно змінюється. Індекс рубрикатора НБУВ: У521.11 я73-1 + У9(4УКР)211.1 я73-1
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВС71573 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|