РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000831444<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Янковець Т. М. 
Технології цифрового маркетингу : підручник / Т. М. Янковець; Державний торговельно-економічний університет. - Київ : Держ. торг.-екон. ун-т, 2024. - 259 c. - Бібліогр.: с. 254-259 - укp.

Викладено системний підхід до управління цифровим маркетингом. Розкрито механізм цифрового маркетингу та визначено особливості стратегії цифрового маркетингу на підприємствах. Обґрунтовано технології та інструменти цифрового маркетингу. Висвітлено практичні аспекти розробки та поліпшення роботи сайту, вебаналітики і колтрекінгу, контекстної реклами та пошукової оптимізації, медійної реклами, автоматизації маркетингу, контент-маркетингу, маркетингу у соціальних медіа, мобільного маркетингу.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА870204 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського