Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000831491<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Данченко О. Б. Маркетингові дослідження у проєктах : навч. посіб. / О. Б. Данченко, Т. В. Дзюба; Вищий навчальний заклад "Університет економіки та права "КРОК". - Київ : КРОК, 2021. - 235 c. - Бібліогр.: с. 212-215 - укp.Досліджено ринок на передінвестиційному етапі. Проаналізовано технології маркетингових досліджень і маркетингове обґрунтування інвестиційного проєкту, розкрито сутність розуміння клієнтів і акцентовано на перевірці на життєдіяльність. Оцінено ринковий потенціал для нового продукту і проведено розрахунок прогнозу продажів, а також визначено рівень конкурентоспроможності нового продукту (послуги). Індекс рубрикатора НБУВ: У521.02-211.1 я73
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА870172 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|