РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000831491<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Данченко О. Б. 
Маркетингові дослідження у проєктах : навч. посіб. / О. Б. Данченко, Т. В. Дзюба; Вищий навчальний заклад "Університет економіки та права "КРОК". - Київ : КРОК, 2021. - 235 c. - Бібліогр.: с. 212-215 - укp.

Досліджено ринок на передінвестиційному етапі. Проаналізовано технології маркетингових досліджень і маркетингове обґрунтування інвестиційного проєкту, розкрито сутність розуміння клієнтів і акцентовано на перевірці на життєдіяльність. Оцінено ринковий потенціал для нового продукту і проведено розрахунок прогнозу продажів, а також визначено рівень конкурентоспроможності нового продукту (послуги).


Індекс рубрикатора НБУВ: У521.02-211.1 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА870172 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського