РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000831547<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Riabova T. 
Peculiarities of digital marketing in the era of globalization: an analysis of the challenges = Особливості цифрового маркетингу в епоху глобалізації: аналіз викликів / T. Riabova, I. Riabov, O. Vovchanska, T. Li, V. Saienko // Фінанс.-кредит. діяльність: проблеми теорії та практики : зб. наук. пр.. - 2022. - Вип. 6. - С. 160-171. - Бібліогр.: 21 назв. - англ.

Сучасний динамічний світ характеризується перш за все двома визначальними факторами: стрімкою цифровізацією різних сфер взаємодії та глобалізацією відносин і технологій. У результаті виникають нові форми використання відомих практик, зокрема цифровий маркетинг. Між тим, подібні структурні перетворення характеризуються великою кількістю викликів, які можуть завадити швидкому зростанню. Розглянуто виклики, що постають перед інструментами цифрового маркетингу в епоху глобалізації та перспективи мінімізації впливу негативних наслідків цих викликів на роботу компаній. Мета роботи - визначення особливостей використання сучасних інструментів цифрового маркетингу в умовах глобалізації економічного простору та виокремлення пропозицій для подальшої ефективної роботи вказаних інструментів. Методи дослідження: порівняння, аналіз, синтез, індуктивний і дедуктивний методи. Для аналізу використано такі інструменти, як праці науковців, практичні звіти агенцій, статті експертів галузі. У результаті дослідження проаналізовано основні засоби застосування інструментів цифрового маркетингу в умовах викликів глобалізації, виокремлено конкретні виклики, що можуть уповільнити темпи впровадження інструментів цифрового маркетингу, запропоновано шляхи подолання проблем, пов'язаних із модернізацією цифрового маркетингу. Наукова новизна дослідження зумовлена актуальністю обраної проблеми, недостатньою кількістю наявних досліджень, стрімким розвитком цифрового маркетингу, спричиненого глобалізацією. Практичне значення полягає в перспективі глибокого застосування інформації, наведеної в дослідженні, задля підвищення ефективності використання інструментів цифрового маркетингу. Зроблено висновок, що актуальність упровадження нових цифрових інструментів відіграватиме провідну роль у зростанні прибутків і сприятиме швидким темпам розвитку комерції в усьому світі.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 ф

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73250 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського