РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000831568<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Джулай М. 
Стратегія розвитку бренду роботодавця під час війни та в повоєнний час / М. Джулай, А. Сичова, А. Безус, Н. Сичова // Фінанс.-кредит. діяльність: проблеми теорії та практики : зб. наук. пр.. - 2022. - Вип. 6. - С. 433-446. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.

Узагальнено різні підходи науковців до визначення понять "бренд роботодавця" та "стратегія розвитку бренду роботодавця". Визначено основні принципи формування стратегії розвитку бренду роботодавця в сучасному вітчизняному бізнес-середовищі під час війни. Війна в Україні суттєво змінила підходи компаній до управління розвитком бренду роботодавця. Фокус на підтримці людей є черговим підтвердженням глобального тренду на людиноцентричність. Дії компаній, спрямовані на допомогу персоналу, громадам і суспільству в цілому, є відображенням роботи з розвитку бренду роботодавця, що безумовно надаватиме компанії стратегічну перевагу на ринку праці у перспективі. Проаналізовано результати власного дослідження - опитування молоді без досвіду та з досвідом роботи на предмет змін у ставленні респондентів до бренду роботодавця під час війни (1003 респонденти). Для аналізу результатів опитування використано методи статистики. Побудовано рейтинг першої п'ятірки факторів вибору роботодавця під час війни в країні. Виявлено основні зміни в поведінці більшості респондентів: розвивають нові навички та отримують знання для нової роботи. Недостатня кількість вакансій або взагалі їх відсутність є найбільшими труднощами в пошуку роботи. Запропоновано рекомендації з розробки Employer Value Proposition з урахуванням тенденцій ринку на прикладі компанії Unilever. Обгрунтовано ключові елементи механізму формування та реалізації стратегії розвитку бренду роботодавця в Україні під час війни. Запропоновано методику оптимального розподілу ресурсів (і трудових, і фінансових), об'єктивно обмежених під час війни. Це дослідження є актуальним, оскільки в науковій сфері недостатньо уваги приділено питанням формування та реалізації стратегії розвитку бренду роботодавця під час війни. Ці дані можуть бути використані HR-агенціями, HR-відділами міжнародних і національних компаній. Результати дослідження допоможуть сформувати ціннісну пропозицію та розробити стратегію розвитку бренду роботодавця під час війни.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)240.523.4-803.43 + У9(4УКР)240.523.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73250 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського