Patel A. N. Slot opening displacement technique for cogging torque reduction of axial flux brushless DC motor for electric two-wheeler application / A. N. Patel // Електротехніка і електромеханіка. - 2023. - № 2. - С. 7-13. - Бібліогр.: 26 назв. - англ.Зменшення зубчастого обертаючого моменту є важливим фактором при проектуванні безщіткових двигунів постійного струму (БЩДПС) з осьовим потоком, особливо для низькошвидкісних застосувань. Представлено метод зміщення отвору щілини для зменшення зубчастого моменту в БЩДПС з осьовим потоком, придатних для застосування в електричних двоколісних транспортних засобах. Конфігурація двигуна постійного струму з осьовим потоком з двома роторами та одним статором є найбільш підходящою для таких транспортних засобів. Початково спроєктований двороторний двигун БЩДПС з одним статором потужністю 250 Вт, 150 об/хв з осьовим потоком з отвором в статорному пазу в середньому положенні вважається еталонним двигуном для подальшого аналізу. Для оцінки профілю зубчастого обертаючого моменту еталонного двигуна виконується 3D-моделювання та аналіз методом скінченних елементів. Конструкція вдосконалена за рахунок поділу всіх зубів статора на групи та усунення пазових отворів кожної групи у протилежному напрямку по відношенню до сусідньої групи. Вплив зміщення отвору паза на зубчастий обертаючий момент оцінюється за допомогою моделювання та аналізу методом скінченних елементів. Оскільки зубчастий обертаючий момент зменшується з 1,23 H-м до 0,63 H-м, метод зміщення відкриття щілини виявився ефективним для зниження зубчастого обертаючого моменту двигуна БЩДПС з осьовим потоком. Індекс рубрикатора НБУВ: З261.5
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж23986 Пошук видання у каталогах НБУВ
Повний текст Наукова періодика України
 Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|