Садова М. А. Особистісний потенціал обдарованих дітей юнацького віку як предмет психологічного дослідження / М. А. Садова, К. А. Андросович // Освіта та розвиток обдар. особистості. - 2022. - № 1. - С. 49-55. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.Здійснено аналіз іноземних джерел за проблемою особистісного потенціалу обдарованих дітей юнацького віку як предмету психологічного дослідження. Розглянуто концептуальні положення низки іноземних вчених, які є провідними науковцями Американської національної асоціації обдарованих дітей, Каліфорнійського університету в Берклі, Університету Північної Кароліни в Чапел-Хіллі, Центру політики в галузі освіти для обдарованих імені Естер Кац Розен, Єльського університету, Техаської асоціації обдарованих і талановитих дітей юнацького віку та ін.
Шифр НБУВ: Ж100965 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|