Олефіренко Н. Ознайомлення майбутніх учителів інформатики з сучасними освітніми технологіями / Н. Олефіренко, В. Андрієвська // Фіз.-мат. освіта. - 2022. - 33, № 1. - С. 30-35. - Бібліогр.: 17 назв. - укp.Основною рушійною силою у реформуванні освіти є інноваційні освітні технології, як такі, що уможливлюють: створення цілісного ІКТ-орієнтованого освітнього середовища; створення Science-простору; використання дидактичних можливостей сучасних персональних ІТ-пристроїв та їх доцільне застосування у процесі навчання; розширення інструментальної підтримки пізнавальної діяльності; надання різноаспектної педагогічної підтримки. Визначено причини модернізації методичної підготовки майбутніх учителів інформатики, зокрема, пов'язаних із перманентним оновленням шкільного курсу інформатики, зміною парадигм навчання, збільшенням інтересу освітян до сучасних ІКТ-зорієнтованих технологій навчання, наскрізним використанням ІКТ у освітньому процесі, розширенням спектра додаткових курсів із поглибленого вивчення окремих розділів інформатики тощо. Використано теоретичні методи дослідження, зокрема, аналіз, узагальнення, систематизацію та вивчення психолого-педагогічної, методичної та спеціальної літератури, інформаційних джерел із проблеми дослідження. Для відповідної підготовки майбутніх учителів оновлено зміст курсу "Методика навчання інформатики" модулем "Освітні технології". Уточнено сутність ІКТ-орієнтованих освітніх технологій (дистанційне навчання, E-Learning, M-Learning, F-Learning, Blended-Learning, STEM-навчання, Smart-навчання, технологія самоосвіти). Охарактеризовано очікувані результати вивчення майбутніми педагогами оновленої навчальної дисципліни "Методика навчання інформатики". Зроблено висновки, що оновлення курсу "Методика навчання інформатики" та запровадження модуля "Освітні технології" у систему підготовки студентів спеціальності "014.Середня освіта. Інформатика" сприяє формуванню у майбутніх фахівців комплексу теоретичних знань і практичних умінь, потрібних для продуктивного використання ІКТ-орієнтованих освітніх технологій у професійній педагогічній діяльності.
Шифр НБУВ: Ж101424 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|