РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000832018<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Олефіренко Н. 
Ознайомлення майбутніх учителів інформатики з сучасними освітніми технологіями / Н. Олефіренко, В. Андрієвська // Фіз.-мат. освіта. - 2022. - 33, № 1. - С. 30-35. - Бібліогр.: 17 назв. - укp.

Основною рушійною силою у реформуванні освіти є інноваційні освітні технології, як такі, що уможливлюють: створення цілісного ІКТ-орієнтованого освітнього середовища; створення Science-простору; використання дидактичних можливостей сучасних персональних ІТ-пристроїв та їх доцільне застосування у процесі навчання; розширення інструментальної підтримки пізнавальної діяльності; надання різноаспектної педагогічної підтримки. Визначено причини модернізації методичної підготовки майбутніх учителів інформатики, зокрема, пов'язаних із перманентним оновленням шкільного курсу інформатики, зміною парадигм навчання, збільшенням інтересу освітян до сучасних ІКТ-зорієнтованих технологій навчання, наскрізним використанням ІКТ у освітньому процесі, розширенням спектра додаткових курсів із поглибленого вивчення окремих розділів інформатики тощо. Використано теоретичні методи дослідження, зокрема, аналіз, узагальнення, систематизацію та вивчення психолого-педагогічної, методичної та спеціальної літератури, інформаційних джерел із проблеми дослідження. Для відповідної підготовки майбутніх учителів оновлено зміст курсу "Методика навчання інформатики" модулем "Освітні технології". Уточнено сутність ІКТ-орієнтованих освітніх технологій (дистанційне навчання, E-Learning, M-Learning, F-Learning, Blended-Learning, STEM-навчання, Smart-навчання, технологія самоосвіти). Охарактеризовано очікувані результати вивчення майбутніми педагогами оновленої навчальної дисципліни "Методика навчання інформатики". Зроблено висновки, що оновлення курсу "Методика навчання інформатики" та запровадження модуля "Освітні технології" у систему підготовки студентів спеціальності "014.Середня освіта. Інформатика" сприяє формуванню у майбутніх фахівців комплексу теоретичних знань і практичних умінь, потрібних для продуктивного використання ІКТ-орієнтованих освітніх технологій у професійній педагогічній діяльності.



Шифр НБУВ: Ж101424 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського