РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000832022<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Turanov Yu. 
Changes in the trends in the use of information and communication tools for future professional and technological education specialists = Зміни в тенденціях використання інформаційно-комунікаційних засобів навчання майбутніх фахівців професійної та технологічної освіти / Yu. Turanov, V. Rak, I. Lutsyk, Yu. Franko // Фіз.-мат. освіта. - 2022. - 33, № 1. - С. 52-56. - Бібліогр.: 11 назв. - англ.

Мета дослідження - обгрунтування та визначення динаміки змін у використанні інформаційно-комунікаційних засобів у процесі підготовки майбутніх фахівців професійної та технологічної освіти. Для дослідження використано теоретичний аналіз, опитування (анкетування, бесіда), спостереження, систематизацію й аналіз даних, порівняння й узагальнення. Надано аналіз опитування майбутніх фахівців професійної та технологічної освіти, проведених у 2016 - 2021 рр. у ТНПУ ім. В. Гнатюка. Незважаючи на високий і середній рівні оцінок зі шкільного курсу інформатики, до початку пандемії COVID-19 частина студентів оцінили власну готовність до використання комп'ютерної техніки як низьку, що пояснювалося прогалинами практичної підготовки, оновленням програмного забезпечення, епізодичним використанням цифрової техніки на уроках. Досліджено локації роботи студентів із комп'ютерною технікою у 2019/2020 н.р. (у домашніх умовах, у кабінетах і лабораторіях, у друзів, за місцем роботи батьків, в Інтернет клубах, за місцем працевлаштування тощо). Пандемія COVID-19 призвела до масового запровадження дистанційного навчання, використання комп'ютерної техніки та програмного забезпечення на всіх заняттях, що сприяло підвищенню інформатичної компетентності учасників освітнього процесу. Аналізуючи дані дослідження можна стверджувати, що Пандемія COVID-19 призвела до стрімкого розвитку ІКТ. Домінантними засобами забезпечення навчального процесу стали ноутбук (99,2 %) і мобільні засоби (98,4 %). Найбільш вживаним програмним забезпеченням - Microsoft Office, хмарні сервіси Google; онлайн платформами - Zoom, GoogleMeet, цифрові дошки Padlet; соціальні мережі - Viber, Telegram, WhatsApp; системи LMS (GoogleClass, Moodle). Подальшого дослідження потребують питання оптимізації завдань для студентів, дотримання санітарно-гігієнічних норм роботи з інформаційно-комунікаційними засобами.



Шифр НБУВ: Ж101424 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського