РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000832034<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Beltran G. A. 
Classical mechanics' teaching in Ibero-American engineering bachelor's degree programs. State of knowledge = Викладання класичної механіки в іберо-американських програмах підготовки бакалаврів інженерних спеціальностей. Стан вивчення проблеми / G. A. Beltran, E. Zhizhko // Фіз.-мат. освіта. - 2022. - 35, № 3. - С. 7-12. - Бібліогр.: 33 назв. - англ.

Викладання природничих наук, зокрема фізики, зарекомендувало себе як обов'язковий орієнтир, особливо серед іберо-американських професіоналів. Отже, необхідно заглиблюватися в теоретичні основи досліджень і досліджень, сприяти обгрунтованим роздумам щодо стану та перспектив різних пріоритетних напрямків досліджень на даний момент, а також сприяти інтерпретаційній роботі, яка надає можливість просунутися в розуміння значущих проблем, пов'язаних із вивченням природничих наук. Методологічною основою дослідження був документально-бібліографічний аналіз, що полягав у зборі та подальшому відборі доречної інформації щодо предмета дослідження; аналітичне та всебічне вивчення текстів; вилучення одиниць аналізу з документального матеріалу, відповідних даних і залучення їх у процес перегляду, експертизи, опису та аналізу. Таким чином, відібрано статті з таких індексованих журналів як то: Latin American Journal of Physics Education, The Physics Teacher, Journal of Research in Education, American Journal of Physics, British Journal of Educational Technology, Revista Ensenanza de las ciencias, Revista de Ensenanza de la Fisica, Acimed, Revista Cientifica, Revista Mexicana de Fisica, Revista Academia, Ensenanza de las Ciencias, Revista Espanola de Fisica, Revista Cubana de Quimica, Educacieon Cubana de Quimica, Educacieon Mexicana de Fisica, Educacieon Mexicana de Fisica, Revista Academia, Ensenanza de las Ciencias, Revista Espanola de Fisica, Revista Cubana de Quimica, Educacieon Cubana de Mexicana de Fisica, Educacieon de la Fisica, Educacieon de la Fisica, Educacieon de la Fisica, Educacieon de la Fisica Colombiana de Psiquiatria, ALTERIDAD Revista de Educacion, Revista mexicana de investigacion educativa, Didasc@lia: Didactica y Educacion, Multiciencias, Escenarios, Comunicar, Revista Academia y Virtualidad та інших. Наведено результати науково-педагогічного дослідження, метою якого було шляхом вивчення праць іберо-американських дослідників, які опікуються проблемами викладання фундаментальних наук, зокрема фізики, на рівні вищої освіти, встановити, як вони оцінюють застосування в освітньому процесі дидактичних стратегій, опосередкованих інформаційно-комунікаційними технологіями; які результати надало використання таких методів навчання та чи сприяли вони покращанню результатів навчання студентів на заняттях із фізики (зокрема, класичної механіки) програм підготовки бакалаврів з інженерії. Виявлено, що загалом іберо-американські вчені вважають сприятливим використанн я дидактичних стратегій, опосередкованих інформаційно-комунікаційними технологіями, оскільки вони окреслюють нову освітню динаміку, що надає змогу розширити та збагатити традиційну педагогіку новими навчальними ресурсами; вони сприяють альтернативним формам спілкування; вирішують проблему фізичного простору; стимулюють розвиток автономії студента у процесі навчання; віддають перевагу роботі у групах; підвищують мотивацію та покращують успіхи студентів у засвоєнні нових знань. Однак у цьому процесі важливою стає попередня підготовка викладача у використанні інформаційно-комунікаційних технологій у навчальному процесі.


Індекс рубрикатора НБУВ: В3 р(70)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж101424 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського