РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000832052<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Pratsiovytyi M. 
Dual education as a mean of ensuring proper quality of professional training of mathematics teachers in modern Ukraine = Дуальна освіта як засіб забезпечення належної якості професійної підготовки вчителів математики в сучасній Україні / M. Pratsiovytyi, O. Trebenko, O. Shkolnyi, Ya. Goncharenko // Фіз.-мат. освіта. - 2022. - 36, № 4. - С. 64-69. - Бібліогр.: 26 назв. - англ.

Якісна підготовка вчителів, зокрема, вчителів математики, завжди була та є першочерговим завданням педагогічного університету. Наразі в педагогічних університетах України підготовка магістрів відбувається традиційним шляхом, який передбачає читання лекцій, проведення практичних, лабораторних та семінарських занять, а також практику в школі. Однак, традиційна схема підготовки магістрів не завжди може бути належним чином забезпечена, оскільки значна частина студентів вимушена працювати в школі, а отже, не відвідує потрібну кількість лекцій і практичних занять, а практика в школі зводиться до "відпрацювання" її на робочому місці. Одним з ефективних шляхів вирішення вказаної проблеми є створення ефективної системи якісного поєднання теоретичної та практичної підготовки майбутніх вчителів із професійною діяльністю ще в період навчання в університеті. Для досягнення мети роботи - використано теоретичний метод аналізу методичної літератури з досліджуваного питання. Також використано деякі емпіричні методи: опитування студентів щодо їх працевлаштування, спостереження за навчальним процесом підготовки вчителів у педагогічних університетах, аналіз навчальних досягнень майбутніх учителів математики в сфері їх теоретичної та практичної підготовки; комплекс методів наукового пізнання: порівняльний аналіз для з'ясування різних поглядів на проблему; систематизацію та узагальнення з метою зробити висновки та сформулювати рекомендації щодо напрямків удосконалення методики підготовки майбутніх учителів математики; узагальнення педагогічного досвіду та спостережень авторів. Усунути основні недоліки традиційних форм і методів навчання майбутніх фахівців, подолати розрив між програмою підготовки педагога в університеті та актуальними вимогами шкільної практики та підвищити показники якості підготовки кваліфікованих кадрів з урахуванням вимог роботодавців із метою набуття здобувачами освіти досвіду практичного застосування практичних навичок та їх соціальної і професійної адаптації до умов реальної практичної діяльності можна, шляхом упровадження дуальної форми здобуття освіти. Вирішення проблеми передбачається шляхом реалізації комплексу заходів із модернізації структури, змісту, технологій і методик підготовки вчителів математики, в тому числі розробки та впровадження моделей взаємовигідного партнерства між закладами вищої освіти, роботодавцями та здобувачами освіти, спрямованих на підвищення ефективності практичної підготовки майбутніх учителів до практичного застосування набутих знань і вмінь, їх соціальну та професійну адаптацію в умовах реальної професійної діяльності. Зазначено, що дуальна форма освіти - не єдиний спосіб подолання кризи підготовки вчителів математики в Україні. Однак, саме ця форма надає можливість гармонійно поєднати теоретичну та практичну підготовку майбутнього педагога, сприятиме налагодженню механізмів тісної взаємодії закладів вищої освіти, які готують вчителів, із закладами загальної середньої освіти для врахування потреб шкіл і вимог роботодавців до фахової підготовки вчителя. Введення дуальної форми здобуття освіти допоможе змінити ставлення до власної професії в середовищі самих учителів, оскільки процес передавання досвіду від вчителя-наставника до студента забезпечує усвідомлення потрібності власної професії як для всього суспільства, так і для наступних поколінь вчителів.



Шифр НБУВ: Ж101424 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського