РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000832817<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Zozul'ov O. 
The marketing epochs by key elements of enterprise competitiveness = Епохи маркетингу в залежності від ключових елементів конкурентоспроможності підприємства / O. Zozul'ov, T. Tsarova // Екон. вісн. Нац. техн. ун-ту України "КПІ" : зб. наук. пр.. - 2020. - Вип. 17. - С. 315-330. - Бібліогр.: 10 назв. - англ.

Висвітлено етапи розвитку маркетингу відповідно до зміни ринкового середовища, чинників конкурентоспроможності. Надано критичний огляд основних концепцій, на основі яких відбувалась в різні історичні епохи комерційна діяльність підприємств. Визначено рушійні сили таких змін. Виділено епохи маркетингу за такими критеріями: етапи становлення теорії та практики маркетингу (від епохи донаукового маркетингу до сучасної її концепції); з точки зору акцентуації в маркетинг-менеджменті; з точки зору ключових засад конкурентоспроможності товару з погляду споживачів. Під час опису епох маркетингу за Ф. Котлером (від маркетингу 1,0 до маркетингу 5,0) проведено їх компаративний аналіз, виділені ключові напрями зосередження маркетингових зусиль компанії. Надано власну класифікацію епох розвитку маркетингу в залежності від зміни ключового елементу в забезпеченні конкурентоспроможності товару. Зокрема виділено: товарну, сервісну, ціннісну та технологічну епохи в розвитку маркетингу з точки зору акцентуації в товарній політиці. Зміна таких епох відбувалась еволюційно. Чинники конкурентоспроможності товару компанії з попередніх епох формували підгрунтя для чинників наступних епох. Надано характеристику епох розвитку маркетингу в залежності від зміни ключового елементу в забезпеченні конкурентоспроможності товару. Визначено рушійні сили, які призвели до появи та зміни цих етапів. Показано та доведено з використанням прикладів з маркетингової практики актуальність технологічної епохи в сучасному маркетингу. Показано, що товар сьогодні - це не просто об'єкт обміну та технологія виробництва, товар являє собою елемент технології задоволення потреби, а це призводить до нового розуміння сутності конкурентоспроможності товару. Показано, як поява такої епохи пов'язана із посиленням конкуренції на ринку та зміною технологічних укладів. Наведено модель товару як технології задоволення потреб споживачів. Запропоновано матрицю конкурентоспроможності товару на основі аналізу вбудованості товару в технологічний ланцюжок задоволення потреб споживачів. Показано зміни у формуванні унікальної пропозиції компанії для споживачів на ринку в контексті технологічної епохи в маркетингу.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 + У010.321

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72699 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського