РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000832822<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Yudina N. 
Business forecasting of marketing activity riskiness of companies in markets = Бізнес-прогнозування ризикованості маркетингової діяльності компаній на ринку / N. Yudina // Екон. вісн. Нац. техн. ун-ту України "КПІ" : зб. наук. пр.. - 2020. - Вип. 17. - С. 372-383. - Бібліогр.: 30 назв. - англ.

Компанії зіштовхнулися з найбільшим тa безпрецедентним мультидисциплінарним типом криз у наслідок пандемії, що стосується економічного, соціального, технологічного, політичного макро-маркетингового середовищ. Більшість науковців і ринкових експертів підкреслюють, що ця глобальна подія була непередбачуваною для усіх компаній на кожному ринку, і вона створила непередбачувані кризові наслідки для їх маркетингової діяльності у майбутньому. У відповідності з цією точкою зору, це зробило можливим ринковим експертам почати застосувати по відношенню допандемії коронавірусної хвороби COVID-19 термін "чорний лебідь", появу якого неможливо спрогнозувати. Але не тільки для компаній і підприємців, але й також і для вчених, політиків, світових лідерів та глобальних соціальних організацій запровадження бізнес-прогнозування у їх маркетингову діяльність стає необхідним для запобігання подібного типу мультидисциплінарних криз у майбутньому. Виокремлено та проаналізовано глобальні факти, прогнози та динаміку глобальних ризиків. Показано, що пандемія коронавірусної хвороби COVID-19 одночасно відповідає таким раніше передбаченим і високо вірогідним глобальними ризиками, як соціальні ризики, природні катастрофи та зброя масового знищення. На противагу поширеній точці зору, ці глобальні макро-маркетингові фактори передбачали пандемію грипу і наступну глобальну економічну кризу 2020 р. На основі проведеного дослідження був запропонований прогноз настання нових пандемій грипів протягом наступних трьох десятиліть. Також був виокремлений тренд асинхронізації глобальної економіки, що особливо підсилено на основі соціальних, технологічних, політичних та економічних наслідків пандемії коронавірусної хвороби COVID-19 на противагу факту, що ця криза стартувала синхронно. На основі вивчення процесів економічного відновлення різних країн було продемонстровано, що майбутнє відновлення глобальної економіки буде відповідати К-моделі відновлення. Показано, що компаніям доведеться навчитися готуватися до подібної маркетингової ризикованості та сильних глобальних викликів, а також розробці адекватних довгострокових маркетингових стратегій на основі успішного досвіду азіатських країн. Продемонстровано необхідність та важливість динамічних мультидисциплінарних маркетингових досліджень, що охоплюють різні сфери науки та економіки.


Індекс рубрикатора НБУВ: У529.0-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72699 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського