Марченко С. М. Промисловий маркетинг у будівництві : навч. посіб. для студентів галузі знань 07 "Управління та адміністрування" освіт.-кваліфікац. рівня "бакалавр" / С. М. Марченко, П. В. Захарченко; Київський національний університет будівництва і архітектури. - Київ : КНУБА, 2023. - 239 c. - Бібліогр.: с. 237-239 - укp.Розглянуто діяльність господарюючих суб'єктів на промисловому ринку будівельної галузі, особливо в умовах воєнного стану. Приділено увагу особливостям промислового ринку будівельної галузі й інструментам роботи на ньому: маркетинговому дослідженню ринку промислових товарів галузі будівництва, сегменіуванню і позиціонуванню, розробці продуктової стратегії, ціноутворенню, розповсюдженню будівельних матеріалів, ефективним комунікаціям на промисловому ринку будівельних матеріалів, які вкрай потрібні сьогодні для керівників промислових будівельних підприємств, менеджерів тощо. Індекс рубрикатора НБУВ: У531.0-212.1 я73
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА870643 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|