![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Наукова періодика України ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Тематичний навігатор ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000834109<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Малярчук Н. М. Стратегії розвитку суб'єктів туристичного підприємництва територіальних громад : монографія / Н. М. Малярчук; Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини. - Умань : Сочінський М. М., 2024. - 145 c. - Бібліогр.: с. 135-145 - укp.У монографії узагальнено теоретичні основи і розроблено науково-методичні підходи, щодо стратегії розвитку суб’єктів туристичного підприємництва територіальних громад, здійснено оцінку та обгрунтовано тенденції розвитку маркетингу в туристичних підприємствах, сформовано наукові підходи до розвитку інноваційної функції туристичних підприємств як важливої складової його ефективності, запропоновано концептуальний підхід до формування тенденцій та перспектив маркетингу туристичних підприємств.РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНЕ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ СУБ’ЄКТІВ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМНИЦТВА ТЕРИТОРІАЛЬНИХ ГРОМАД 6 1.1. Сутність та об’єктивна необхідність розвитку туристичного підприємництва в територіальних громадах 6 1.2. Типологія суб’єктів туристичного підприємництва територіальних громад 19 1.3. Методика та процес розробки стратегії розвитку суб’єктів туристичного підприємництва територіальних громад ЗО РОЗДІЛ 2. РОЗВИТОК СУБ’ЄКТІВ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМНИЦТВА ТЕРИТОРІАЛЬНИХ ГРОМАД 46 2.1. Місце туристичного підприємництва у місцевому економічному розвитку територіальних громад 46 2.2. Тенденції розвитку основних видів туристичного підприємництва та їх ресурсне й інфраструктурне забезпечення 63 2.3. Аналіз стратегії розвитку суб’єктів туристичного підприємництва територіальних громад 74 РОЗДІЛ 3. СТРАТЕГІЧНІ ОРІЄНТИРИ РОЗВИТКУ СУБ’ЄКТІВ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМНИЦТВА ТЕРИТОРІАЛЬНИХ ГРОМАД 84 3.1. Створення механізмів стимулів для розвитку суб’єктів туристичного підприємництва територіальних громад 84 3.2. Формування інформаційного забезпечення та налагодження різнорівневих комунікації туристичного підприємництва територіальних громад 111 3.3. Маркетингові інструменти забезпечення конкурентоспроможності суб’єктів туристичного підприємництва територіальних громад 117 ПІСЛЯМОВА ізо СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)424.31 + Х819(4УКР)011.201
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА871340 Пошук видання у каталогах НБУВ
![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|