РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000834743<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Боєнко О. Ю. 
Методичний підхід до оцінки маркетингового потенціалу підприємства в контексті маркетингового менеджменту / О. Ю. Боєнко, Д. С. Петренко // Бізнес Інформ. - 2023. - № 10. - С. 404-412. - Бібліогр.: 25 назв. - укp.

Сучасні економічні умови, що характеризуються процесами глобалізації, посиленням конкуренції, взаємозв'язком науково-технічної та інформаційно-аналітичної сфер діяльності, ставлять підприємство перед необхідністю вирішення такої життєво важливої проблеми, як розвиток маркетингового потенціалу. У ринковому середовищі підприємство не може тривалий час займати стійкі позиції без оцінки маркетингового потенціалу. Мета статті - розробка методичного підходу до оцінки маркетингового потенціалу підприємства через призму маркетингового менеджменту. У процесі проведення дослідження використовувались загальнонаукові та спеціальні методи: аналізу та синтезу, наукової абстракції, класифікації, структурного аналізу, групування, експертного аналізу, метод ієрархій та графічні методи. Обгрунтовано необхідність формування системи маркетингового менеджменту підприємства. Надано авторське визначення маркетингового менеджменту як цілісної концепції системного управління підприємством на засадах маркетингу з використанням стратегічних і тактичних заходів задля забезпечення максимального задоволення споживачів та отримання максимального прибутку. Проаналізовано та виділено три підходи до визначення дефініції "маркетинговий потенціал": результатний, ресурсний і цільовий. Серед основних підходів до оцінювання маркетингового потенціалу було виділено: результативний, діагностичний і комплексний. Проведений аналіз підходів дозволив обгрунтувати необхідність розробки методичного підходу до оцінки маркетингового потенціалу підприємства в контексті маркетингового менеджменту, який, з одного боку, є комплексним, а з іншого - інформаційно неперевантаженим. Запропонований методичний підхід до оцінювання маркетингового потенціалу реалізується в декілька етапів: оцінка узагальнювальних і часткових показників; якісна оцінка показників згідно із 9-бальною шкалою; розрахунок інтегральної оцінки маркетингового потенціалу підприємства та інтерпретація отриманих результатів розрахунку. Апробацію методичного підходу оцінки маркетингового потенціалу в контексті маркетингового менеджменту здійснено для підприємства ПЕК (паливно-енергетичного комплексу), розташованому в західному регіоні України. За результатами розрахунків маркетингового потенціалу підприємство мало середній, близький до високого (2020 р.) і високий (2019 р. і 2021 р.) рівень потенціалу. Перспективою подальших досліджень у даному напрямі є розробка стратегії розвитку підприємства в контексті маркетингового менеджменту.



Шифр НБУВ: Ж14572 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського