РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000834905<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Боднар І. 
Ефективне фізичне виховання в інклюзивних класах із погляду вчителів фізичної культури / І. Боднар, О. Слімаковський, А. Гук // Фіз. виховання, спорт і культура здоров'я у сучас. сусп-ві. - 2023. - № 3. - С. 32-40. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

Зазначено, що сьогодні запроваджено Нову українську школу, а з нею - й інклюзивну освіту. Зростає важливість забезпечення якісних освітніх послуг для школярів. Наукових досліджень щодо фундаментальних аспектів інклюзивного фізичного виховання виявляється недостатньо. Мета роботи - установити рейтинг чинників, які перешкоджають ефективній організації процесу фізичного виховання в інклюзивних класах закладів загальної середньої освіти; з'ясувати підходи, важливі для того, щоб фізичне виховання в інклюзивних класах було ефективним. Здійснено опитування вчителів фізичної культури (n = 73). Узгодженість відповідей респондентів визначали за допомогою коефіцієнта конкордації Кендалла. Серед основних проблем визначаються недосконалість законодавчої бази, відсутність належного змісту програмного матеріалу, обмежений доступ до методичного забезпечення для інклюзивних уроків фізичної культури. Також потрібно вирішувати проблеми, пов'язані з ігноруванням мотивації учнів і низьким рівнем фізичного стану дітей. Проблеми також виникають унаслідок невідповідності кадрових ресурсів сучасним потребам. Недостатність об'єктивної інформації про здоров'я та фізичний розвиток школярів, недосконала система медико-педагогічного контролю, зокрема некоректні критерії поділу учнів інклюзивних класів на групи ускладнюють формування однорідних груп в інклюзивному класі. Вчителі потребують підтримки від спеціалістів у галузі медицини та реабілітації. Опитування вчителів підтверджує наявність численних перешкод у фізичному вихованню учнів інклюзивних класів. Уведення посади вчителя-реабілітолога може значно підвищити ефективність уроків фізичної культури в інклюзивних класах. Для того щоб урок фізичної культури в інклюзивних класах був ефективним, важливо поділити клас на однорідні, невеликі за кількістю учасників групи залежно від рівня можливостей дітей і для кожної з них адаптувати засоби та диференціювати обсяг та інтенсивність навантаження. Раціональною є модифікація обладнання для учнів з особливими освітніми потребами.



Шифр НБУВ: Ж71868 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського