РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000834994<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Vdovychenko V. 
Assessment of impact of priority movement for urban public passenger transport on the quality of passenger service = Оцінка впливу пріоритетного руху міського громадського пасажирського транспорту на якість обслуговування пасажирів / V. Vdovychenko, I. Ivanov, S. Pidlubnyi, M. Vasyliev // Автомоб. трансп. : зб. наук. пр.. - 2023. - Вип. 52. - С. 54-63. - Бібліогр.: 17 назв. - англ.

Представлено погляд на розв'язання проблеми формування управлінських заходів з підвищення якості транспортного обслуговування населення через обгрунтування доцільності впровадження пріоритетного руху міського громадського пасажирського транспорту по відношенню до оцінки сприйняття пасажирами фактичного часу пересування по маршруту. Мета роботи - встановлення характеристичного зв'язку між параметрами руху маршрутних транспортних засобів в умовах пріоритету міського громадського пасажирського транспорту та часовими показниками оцінки якості транспортного обслуговування пасажирів. Методологічною основою для встановлення зв'язку між параметрами руху в умовах пріоритету міського громадського пасажирського транспорту та часовими показниками оцінки якості транспортного обслуговування є сукупність розроблених аналітичних моделей, що описують процес формування пасажирообміну зупинних пунктів та часові параметри руху транспортних засобів. На основі виділеної структури функціонального зв'язку об'єкта дослідження було встановлено, що суттєву роль на підвищення якості транспортного обслуговування пасажирів відіграє впровадження пріоритету міського громадського пасажирського транспорту з організацією руху по спеціальних смугах та безперешкодного проїзду регульованих перехресть. Оцінка якості транспортного обслуговування виконана на основі встановлення рівня відповідності фактичних витрат часу кожного пасажира на пересування з заздалегідь запланованим. Використання часу пересування, як базового показника оцінки обумовлено його провідною роллю у формуванні критеріїв якості та наявністю впливу на параметри, що визначають рівень транспортної пропозиції на маршруті. Одержаний в ході моделювання розподіл пасажирів зупинних пунктів маршруту N 24 "602 мкр. - ст. м. Академіка Павлова" (м. Харків, Україна) між рівнями сприйняття якості транспортного обслуговування показав, що для звичайних умов якісну та придатну оцінку отримують 8,9 та 27,8 % пасажирів (разом 36,7 %), для пріоритету руху по ділянках - 32,3 та 64 % (разом 96,3 %), при організації пріоритетного проїзду перехресть - 57,5 та 40,4 % (разом 97,9 %). Одержані результати свідчать про доцільність провадження пріоритетного руху з позиції оцінки рівня підвищення якості обслуговування пасажирів.



Шифр НБУВ: Ж70158 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського