Bourafa R. A review of the automated guided vehicle systems: dispatching systems and navigation concept = Огляд автоматизованих керованих транспортних систем: системи диспетчеризації та концепція навігації / R. Bourafa, P. Siegfried // Автомоб. трансп. : зб. наук. пр.. - 2023. - Вип. 52. - С. 80-88. - Бібліогр.: 28 назв. - англ.Будучи одним із трьох ключових елементів гнучких виробничих систем (FMS), автоматизовані керовані транспортні засоби (AGV) відіграють значну роль у системах обробки матеріалів. Вони існують вже більше десяти років, переважно в Європі. Раніше AGV використовувалися здебільшого на виробничих лініях, але завдяки недавньому розвитку промисловості вони тепер відіграють життєво важливу роль у різноманітних сферах застосування та сферах, включаючи склади, портові споруди, транспортні системи та навіть медичний сектор. Мета роботи - аналіз двох методів контролю AGV та шляхів, якими AGV повинен йти під час транспортних операцій, враховуючи безпеку та обмеження для важких вантажів, які необхідно транспортувати в складних умовах. Надано підсумок двох існуючих методів контролю AGV, централізованого та децентралізованого керування, які пропонують основні виробники. Майже всі функціонують централізовано, з єдиним центральним контролером, який контролює весь парк AGV. Розглянуто тенденцію до децентралізованих систем, у яких AGV приймають індивідуальні рішення на користь транспортної гнучкості, надійності та адаптивності. Надано стисле пояснення добре відомих і зрілих навігаційних технологій, які використовуються AGV у галузі, разом із фізичними та віртуальними шляхами, якими має слідувати AGV під час транспортних операцій, оскільки ці технології стають ключовим питанням з огляду на безпеку обмеження, особливо для важких вантажів, які потрібно транспортувати в складних умовах. Цей документ охоплює одне з ключових завдань, яке необхідно виконати для керування системою AGV для центральної та децентралізованої архітектури, для якої надано широкий огляд, а також відмінності між архітектурами та їх переваги та недоліки. Автор бачить, що об'єднання різних технік, які застосовуються сьогодення, призведе до нових викликів, а також до інновацій, проте практичне застосування розподіленого керування все ще вимагає подальших досліджень та напрацювань, які базуватимуться на безпеці та екологічності. Обговорені основні переваги та недоліки різних технологій дозволять в майбутньому підвищити ефективність використання AGV.
Шифр НБУВ: Ж70158 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|