РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000834997<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Bourafa R. 
A review of the automated guided vehicle systems: dispatching systems and navigation concept = Огляд автоматизованих керованих транспортних систем: системи диспетчеризації та концепція навігації / R. Bourafa, P. Siegfried // Автомоб. трансп. : зб. наук. пр.. - 2023. - Вип. 52. - С. 80-88. - Бібліогр.: 28 назв. - англ.

Будучи одним із трьох ключових елементів гнучких виробничих систем (FMS), автоматизовані керовані транспортні засоби (AGV) відіграють значну роль у системах обробки матеріалів. Вони існують вже більше десяти років, переважно в Європі. Раніше AGV використовувалися здебільшого на виробничих лініях, але завдяки недавньому розвитку промисловості вони тепер відіграють життєво важливу роль у різноманітних сферах застосування та сферах, включаючи склади, портові споруди, транспортні системи та навіть медичний сектор. Мета роботи - аналіз двох методів контролю AGV та шляхів, якими AGV повинен йти під час транспортних операцій, враховуючи безпеку та обмеження для важких вантажів, які необхідно транспортувати в складних умовах. Надано підсумок двох існуючих методів контролю AGV, централізованого та децентралізованого керування, які пропонують основні виробники. Майже всі функціонують централізовано, з єдиним центральним контролером, який контролює весь парк AGV. Розглянуто тенденцію до децентралізованих систем, у яких AGV приймають індивідуальні рішення на користь транспортної гнучкості, надійності та адаптивності. Надано стисле пояснення добре відомих і зрілих навігаційних технологій, які використовуються AGV у галузі, разом із фізичними та віртуальними шляхами, якими має слідувати AGV під час транспортних операцій, оскільки ці технології стають ключовим питанням з огляду на безпеку обмеження, особливо для важких вантажів, які потрібно транспортувати в складних умовах. Цей документ охоплює одне з ключових завдань, яке необхідно виконати для керування системою AGV для центральної та децентралізованої архітектури, для якої надано широкий огляд, а також відмінності між архітектурами та їх переваги та недоліки. Автор бачить, що об'єднання різних технік, які застосовуються сьогодення, призведе до нових викликів, а також до інновацій, проте практичне застосування розподіленого керування все ще вимагає подальших досліджень та напрацювань, які базуватимуться на безпеці та екологічності. Обговорені основні переваги та недоліки різних технологій дозволять в майбутньому підвищити ефективність використання AGV.



Шифр НБУВ: Ж70158 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського