РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000835697<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Загорулько М. О. 
Формування дослідницько-діагностичних умінь майбутніх учителів початкової школи у процесі навчання психолого-педагогічних дисциплін : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.09 / М. О. Загорулько; Національна академія педагогічних наук України, Інститут педагогіки. - Київ, 2021. - 22 c. - укp.

У дисертації вперше на основі системного аналізу наукової психолого- педагогічної літератури обґрунтовано зміст, сутність і структуру дослідницько- діагностичних умінь майбутніх учителів початкової школи у процесі навчання психолого-педагогічних дисциплін, котрі розуміємо як комплікативне особистісне утворення суб’єкта майбутньої професійно-педагогічної діяльності, яке активно й системно формується й розвивається у процесі навчання психолого-педагогічних дисциплін. Структуру дослідницько- діагностичних умінь майбутніх учителів початкової школи розглядаємо як єдність взаємопов’язаних і взаємозалежних компонентів: мотиваційно- дослідницького; когнітивно-конструктивного; діяльнісно-проєктного; рефлексійно-діагностувального. Визначено й обгрунтовано сукупність дидактичних умов як фундаційну основу розроблення структурно-функційної дидактичної моделі формування дослідницько-діагностичних умінь майбутніх учителів початкової школи у процесі навчання психолого-педагогічних дисциплін. Розроблено, теоретично обґрунтовано й експериментально перевірено ефективність впровадження структурно-функційної дидактичної моделі в освітній процес педагогічних закладів вищої освіти, яка складається з чотирьох компонентних блоків: методологічно-дослідного; визначення когнітивно-конструктивної основи; реалізації дослідно-діагностувальної діяльності; забезпечення рефлексійності дослідно-діагностувальної діяльності. Виявлено критерії, показники та рівні вияву сформованості дослідницько- діагностичних умінь майбутніх учителів початкової школи у процесі навчання психолого-педагогічних дисциплін.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч314 р3 + Ч489.518.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА450610 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського