РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000836256<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Брендинг : навч. посіб. / уклад.: Н. Р. Балук, Н. Ф. Басій, Л. М. Бук, С. В. Скибінський, І. С. Скоропад; Львівський торговельно-економічний університет. - Львів : Львів. торг.-екон. ун-т, 2024. - 299 c. - Бібліогр.: с. 297-299 - укp.

Наведено основні положення брендингу. Увагу приділено його правовому забезпеченню, формуванню архітектури бренду та його портфеля. Висвітлено концептуальні підходи до бренд-менеджменту, визначення марочного капіталу бренду. Описано особливості стратегії позиціонування бренду, структуру формування комунікації бренд-менеджменту. Наведено моделі створення бренду, принципи організаційного моделювання в управлінні брендингом. Акцентовано на основах моделювання в управлінні брендингом; критеріях диференціації брендингових комунікацій тощо.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.120-803.4 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА872316 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського