Брендинг : навч. посіб. / уклад.: Н. Р. Балук, Н. Ф. Басій, Л. М. Бук, С. В. Скибінський, І. С. Скоропад; Львівський торговельно-економічний університет. - Львів : Львів. торг.-екон. ун-т, 2024. - 299 c. - Бібліогр.: с. 297-299 - укp.Наведено основні положення брендингу. Увагу приділено його правовому забезпеченню, формуванню архітектури бренду та його портфеля. Висвітлено концептуальні підходи до бренд-менеджменту, визначення марочного капіталу бренду. Описано особливості стратегії позиціонування бренду, структуру формування комунікації бренд-менеджменту. Наведено моделі створення бренду, принципи організаційного моделювання в управлінні брендингом. Акцентовано на основах моделювання в управлінні брендингом; критеріях диференціації брендингових комунікацій тощо. Індекс рубрикатора НБУВ: У542.120-803.4 я73
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА872316 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|