Olefirenko T. European experience of teachers training of general education institutions (on the example of Germany, France and Italy) = Європейський досвід підготовки учителів закладів загальної освіти (на прикладі Німеччини, Франції та Італії) / T. Olefirenko, M. Pryhodii, D. Voronina-Pryhodii // Professional Pedagogics. - 2022. - № 2. - С. 94-103. - Бібліогр.: 99 назв. - англ.Зазначено, що інтеграційні процеси у відносинах країн Європи та України з питань організації освіти та суспільного життя актуалізують необхідність аналізу європейського досвіду з підготовки майбутніх учителів, однак процес реформування системи освіти на сьогоднішній день має безліч проблем в підготовці висококваліфікованих фахівців у галузі освіти. Мета роботи - визначення специфіки професійно-педагогічної освіти у ведучих країнах Європейської Співдружності. Методи: аналіз для визначення стану професійно-педагогічної підготовки майбутніх учителів у Німеччині, Франції та Італії; узагальнення для формулювання висновків щодо стану підготовки майбутніх учителів. Установлено, що кінцевою метою впровадження форм навчання на основі запитів у німецькій педагогічній освіті є підвищення професіоналізації майбутніх учителів, що можна описати двома міжнародно відомими концепціями - це "вчитель як рефлексивний практик" і "вчитель як дослідник"; визначено, що у Франції існують єдині стандарти педагогічної освіти на всій території країни, інтеграція теоретичної, практичної та дослідницької складових професійної підготовки; складання конкурсного іспиту на заміщення вакантної посади у навчальних закладах різних типів у зв'язку з належністю педагогічних кадрів до категорії держслужбовців, компетентнісний підхід до очікуваних результатів навчання; розкрито, що Італійська система педагогічної освіти базується на "послідовній моделі" для вчителів середніх шкіл де вимагається сильна дисциплінарна компетентність, за якою йде одно- або дворічна програма навчання. Висновки: Німеччина оголосила про значні інвестиції в цифровізацію освіти. Країна готується до фундаментальних змін у навичках своєї робочої сили, впроваджуючи цифрові ініціативи та переорієнтовуючи систему навчання дорослих. Педагогічний колектив старіє, і Німеччина стикається з проблемою заміни великої кількості вчителів. У Франції продовжується робота над покращанням освітніх результатів і зменшенням нерівності, з підтримкою викладацького складу та збільшенням заходів фінансування. Органи влади стикаються з проблемою поєднання швидких темпів реформ із необхідністю консультацій із зацікавленими сторонами для забезпечення оптимального впливу. Частка вчителів Італії, задоволених своєю роботою, є однією з найвищих у ЄС, але лише невелика частка вважає, що їх професія цінується. Рівень вищої освіти є низьким, а перехід від освіти до роботи залишається складним навіть для висококваліфікованих людей. Індекс рубрикатора НБУВ: Ф4(4УКР),(4),4
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж74078 Пошук видання у каталогах НБУВ
 Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|