РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000837139<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Olefirenko T. 
European experience of teachers training of general education institutions (on the example of Germany, France and Italy) = Європейський досвід підготовки учителів закладів загальної освіти (на прикладі Німеччини, Франції та Італії) / T. Olefirenko, M. Pryhodii, D. Voronina-Pryhodii // Professional Pedagogics. - 2022. - № 2. - С. 94-103. - Бібліогр.: 99 назв. - англ.

Зазначено, що інтеграційні процеси у відносинах країн Європи та України з питань організації освіти та суспільного життя актуалізують необхідність аналізу європейського досвіду з підготовки майбутніх учителів, однак процес реформування системи освіти на сьогоднішній день має безліч проблем в підготовці висококваліфікованих фахівців у галузі освіти. Мета роботи - визначення специфіки професійно-педагогічної освіти у ведучих країнах Європейської Співдружності. Методи: аналіз для визначення стану професійно-педагогічної підготовки майбутніх учителів у Німеччині, Франції та Італії; узагальнення для формулювання висновків щодо стану підготовки майбутніх учителів. Установлено, що кінцевою метою впровадження форм навчання на основі запитів у німецькій педагогічній освіті є підвищення професіоналізації майбутніх учителів, що можна описати двома міжнародно відомими концепціями - це "вчитель як рефлексивний практик" і "вчитель як дослідник"; визначено, що у Франції існують єдині стандарти педагогічної освіти на всій території країни, інтеграція теоретичної, практичної та дослідницької складових професійної підготовки; складання конкурсного іспиту на заміщення вакантної посади у навчальних закладах різних типів у зв'язку з належністю педагогічних кадрів до категорії держслужбовців, компетентнісний підхід до очікуваних результатів навчання; розкрито, що Італійська система педагогічної освіти базується на "послідовній моделі" для вчителів середніх шкіл де вимагається сильна дисциплінарна компетентність, за якою йде одно- або дворічна програма навчання. Висновки: Німеччина оголосила про значні інвестиції в цифровізацію освіти. Країна готується до фундаментальних змін у навичках своєї робочої сили, впроваджуючи цифрові ініціативи та переорієнтовуючи систему навчання дорослих. Педагогічний колектив старіє, і Німеччина стикається з проблемою заміни великої кількості вчителів. У Франції продовжується робота над покращанням освітніх результатів і зменшенням нерівності, з підтримкою викладацького складу та збільшенням заходів фінансування. Органи влади стикаються з проблемою поєднання швидких темпів реформ із необхідністю консультацій із зацікавленими сторонами для забезпечення оптимального впливу. Частка вчителів Італії, задоволених своєю роботою, є однією з найвищих у ЄС, але лише невелика частка вважає, що їх професія цінується. Рівень вищої освіти є низьким, а перехід від освіти до роботи залишається складним навіть для висококваліфікованих людей.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ф4(4УКР),(4),4

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж74078 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського