РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000837140<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Radkevych V. 
Development principles of public-private partnerships in vocational education and training in the post-war period = Принципи розвитку державно-приватного партнерства у сфері професійної (професійно-технічної) освіти в повоєнний час / V. Radkevych // Professional Pedagogics. - 2022. - № 2. - С. 104-114. - Бібліогр.: 110 назв. - англ.

Актуальність статті зумовлюється необхідністю обгрунтування принципів розвитку в Україні державно-приватного партнерства у сфері професійної (професійно-технічної) освіти особливо для досягнення цілей, що становлять суспільний інтерес, здійснення інвестицій в будівництво та відновлення освітньої інфраструктури, особливо в повоєнний час. Мета роботи - визначити та охарактеризувати принципи розвитку державно-приватного партнерства у сфері професійної (професійно-технічної) освіти; з'ясувати можливості їх урахування в налагодженні співробітництва закладів освіти з державними та недержавними суб'єктами. Методи: вивчення наукових джерел, законодавчих, нормативно-правових документів, емпіричних даних - для з'ясування стану розвитку державно-приватного партнерства у сфері професійної (професійно-технічної) освіти; теоретичний аналіз і синтез, узагальнення поглядів щодо досліджуваної проблеми - для визначення принципів розвитку державно-приватного партнерства у сфері професійної (професійно-технічної) освіти, формулювання висновків. На підставі аналізу сучасних законодавчих, нормативно-правових документів, наукових джерел, емпіричних даних визначено та охарактеризовано принципи розвитку державно-приватного партнерства у сфері професійної (професійно-технічної) освіти; з'ясовано можливості їх урахування в налагодженні співробітництва між закладами освіти, органи державної влади, місцевою адміністрацією, соціальними інститутами та приватним сектором. Виокремлено основні принципи розвитку державно-приватного партнерства у сфері професійної (професійно-технічної) освіти: інтегративності, зв'язку теорії з практикою та продуктивною діяльністю, децентралізації управління, рівноправності партнерів, узгодження інтересів сторін партнерства, соціальної відповідальності, бенчмаркінгу, спільного фінансування, розподілу ризиків між партнерами; вдосконалено зміст поняття "державно-приватне партнерство у сфері професійної (професійно-технічної) освіти" як система довгострокових взаємовигідних договірних економічних та організаційних відносин державних і недержавних суб'єктів із метою залучення додаткових інвестицій у розвиток професійної (професійно-технічної) освіти, підвищення рівня спільної відповідальності за прийняття рішень, що становлять суспільний інтерес, досягнення педагогічного, соціального, педагогічного та економічного ефектів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)132

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж74078 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського