Radkevych V. Development principles of public-private partnerships in vocational education and training in the post-war period = Принципи розвитку державно-приватного партнерства у сфері професійної (професійно-технічної) освіти в повоєнний час / V. Radkevych // Professional Pedagogics. - 2022. - № 2. - С. 104-114. - Бібліогр.: 110 назв. - англ.Актуальність статті зумовлюється необхідністю обгрунтування принципів розвитку в Україні державно-приватного партнерства у сфері професійної (професійно-технічної) освіти особливо для досягнення цілей, що становлять суспільний інтерес, здійснення інвестицій в будівництво та відновлення освітньої інфраструктури, особливо в повоєнний час. Мета роботи - визначити та охарактеризувати принципи розвитку державно-приватного партнерства у сфері професійної (професійно-технічної) освіти; з'ясувати можливості їх урахування в налагодженні співробітництва закладів освіти з державними та недержавними суб'єктами. Методи: вивчення наукових джерел, законодавчих, нормативно-правових документів, емпіричних даних - для з'ясування стану розвитку державно-приватного партнерства у сфері професійної (професійно-технічної) освіти; теоретичний аналіз і синтез, узагальнення поглядів щодо досліджуваної проблеми - для визначення принципів розвитку державно-приватного партнерства у сфері професійної (професійно-технічної) освіти, формулювання висновків. На підставі аналізу сучасних законодавчих, нормативно-правових документів, наукових джерел, емпіричних даних визначено та охарактеризовано принципи розвитку державно-приватного партнерства у сфері професійної (професійно-технічної) освіти; з'ясовано можливості їх урахування в налагодженні співробітництва між закладами освіти, органи державної влади, місцевою адміністрацією, соціальними інститутами та приватним сектором. Виокремлено основні принципи розвитку державно-приватного партнерства у сфері професійної (професійно-технічної) освіти: інтегративності, зв'язку теорії з практикою та продуктивною діяльністю, децентралізації управління, рівноправності партнерів, узгодження інтересів сторін партнерства, соціальної відповідальності, бенчмаркінгу, спільного фінансування, розподілу ризиків між партнерами; вдосконалено зміст поняття "державно-приватне партнерство у сфері професійної (професійно-технічної) освіти" як система довгострокових взаємовигідних договірних економічних та організаційних відносин державних і недержавних суб'єктів із метою залучення додаткових інвестицій у розвиток професійної (професійно-технічної) освіти, підвищення рівня спільної відповідальності за прийняття рішень, що становлять суспільний інтерес, досягнення педагогічного, соціального, педагогічного та економічного ефектів. Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)132
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж74078 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|