РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000837321<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Lovkin V. M. 
Method for agent-oriented traffic prediction under data and resource constraints = Метод агентно-орієнтованого прогнозування автомобільного трафіку в умовах обмеженості даних та ресурсів / V. M. Lovkin, S. A. Subbotin, A. O. Oliinyk // Радіоелектроніка. Інформатика. Управління. - 2023. - № 4. - С. 99-110. - Бібліогр.: 20 назв. - англ.

Проблема прогнозування автомобільного трафіку в місті пов'язана з розв'язанням одночасно і завдань переміщення в місті, і визначення забрудненості повітря в місті. Сучасні моделі прогнозування мають надмірну складність при використанні для окремих станцій, потребують великої кількості станцій спостереження, тривалого періоду спостереження зокрема у випадку погодинного прогнозування. Тому існує потреба в створенні відповідного метода, який дозволить подолати ці обмеження. Об'єктом роботи є автомобільний трафік у місті. Мета роботи - розробити метод прогнозування автомобільного трафіку, який дозволить створити моделі для визначення трафіку за станціями у майбутньому в умовах обмеженості даних та ресурсів. Запропоновано метод агентно-орієнтованого прогнозування автомобільного трафіку в умовах обмеженості наявних даних і обчислювальних ресурсів. Даний метод грунтується на використанні двонаправлених LSTM моделей з вхідними ознаками, якими є дані, отримані від агента, що відповідає станції прогнозування, та від агентів, що представляють інші інформативні станції у місті, які обираються на основі використання ансамблів дерев рішень за допомогою методу Random Forest. Довжина вхідного часового інтервалу в методі обирається на основі даних автокореляції. Експериментальне дослідження проводилося на основі даних про трафік у місті Мадрид, використовуючи дані, зібрані за 59 станціями спостереження. У результаті застосування створених на основі запропонованого методу моделей було отримано підвищену точність прогнозування, яку було підтверджено зменшенням значень MSE, MAE, RMSE, та підвищену інформативність порівняно з базовими LSTM-моделями. Висновки: отримані в результаті проведеного дослідження моделі відрізняються оптимальною кількістю вхідних ознак порівняно з відомими, не потребують використання цілісної системи станцій у місті на всіх автомобільних дорогах. Це дозволяє використовувати дані моделі в умовах обмеження ресурсів та обмеженої доступності даних про трафік у місті. При цьому забезпечується достатньо висока інформативність створених моделей з придатним для застосування на практиці рівнем точності прогнозування.



Шифр НБУВ: Ж16683 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського