РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000837475<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Мазуренко М. С. 
Оптимальне керування величиною знижки на бренд фірмою роздрібної торгівлі / М. С. Мазуренко, І. Д. Фартушний // Екон. вісн. Нац. техн. ун-ту України "КПІ" : зб. наук. пр.. - 2022. - Вип. 23. - С. 203-209. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Особливу увагу присвячено знижці, як ціновому специфічному фактору впливу на попит підприємства. Мета роботи - формалізація та побудова специфічного апарату по встановленню знижки на продукцію, що представляє собою один із основних факторів керування попитом підприємства. Відповідно до поставленої мети створюється відповідна структуризація та формалізація необхідного матеріалу, представлення взаємовідношень та гіпотез у вигляді моделі та створення прикладного апарату для вирішення її. Досліджено сукупність економічних взаємовідносин, що виникають між продавцями та покупцями на ринку в роздрібній торгівлі, якому найбільш властиве використання фактору знижки, предметом дослідження є регулювання ціною, шляхом надання знижки, фірмою та її взаємозв'язок із реакцією споживачів в умовах невизначеності.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.21-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72699 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського