Піскур З. І. Дистанційна форма навчання в умовах пандемії COVID-19 та війни в Україні за оцінюванням студентів медичного університету / З. І. Піскур, О. П. Костик, У. Б. Чуловська, Н. М. Галишич, О. І. Сахелашвілі-Біль // Туберкульоз, легеневі хвороби, ВІЛ-інфекція. - 2023. - № 2. - С. 98-104. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.Мета роботи - вивчити ставлення студентів 5-го та 6-го курсів медичних факультетів Львівського національного медичного університету ім. Данила Галицького до змішаних форм навчання, зокрема дистанційної, в умовах карантину через пандемію COVID-19 і воєнного стану. Проведено анкетування, за результатами якого вивчено ставлення студентів 5-го і 6-го курсів медичних факультетів до змішаної форми навчання під час осіннього семестру 2022/2023 навчального року. Серед учасників опитування третина (33,7 %) усвідомила можливість перебувати в навчальному процесі та відзначила більшу відповідальність за навчання, тобто позитивну зміну в цілому. Однак 18,5 % опитаних вказали на негативну зміну, відчуваючи байдужість. Більше третини студентів (39,1 %) оцінили свій рівень тривоги як високий, ще третина (33,7 %) - як дуже високий. Установлено, що, крім навчання, 30,4 % студентів займаються волонтерською діяльністю, більше половини (53,2 %) працюють, зокрема 30,4 % - у медичній сфері. Серед студентів 6-го курсу участь у волонтерській діяльності у порівнянні зі студентами 5-го курсу була більшою і 39,7 %, працювало більше студентів - 56,4 %. Серед негативних чинників для 80,4 % опитаних студентів 5-го курсу перше місце посідала відсутність набуття і вдосконалення практичних навичок, друге місце - технічні труднощі. На прагнення здобувати знання дистанційне навчання не вплинуло у 72,3 % студентів, а решта зазначили, не мають мотивацію до навчання з переходом на дистанційну форму навчання. Висновки: війна та воєнний стан в Україні стали джерелом стресу для всіх учасників навчального процесу тому визначення ставлення студентів до навчання є актуальним і потрібним у сучасних умовах. Використання інформаційних технологічних засобів збільшує можливості як для освіти, так і для науки. Під час карантину, спричиненого пандемією COVID-19 та воєнним станом в Україні, навчальний процес не зупинився, а дистанційний формат навчання, на думку абсолютної більшості опитаних студентів, надав змогу, перебуваючи у відносно безпечних місцях, продовжити вивчати медицину.
Шифр НБУВ: Ж100471 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|