РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000838456<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Bondarieva I. V. 
Research of ways to improve the effectiveness of remote sales in pharmacies = Дослідження напрямів підвищення ефективності дистанційних продажів в аптеках / I. V. Bondarieva, V. V. Malyi, O. Yu. Rohulia, A. A. Chehrynets, N. G. Malinina, G. S. Babicheva, O. V. Shuvanova // Соц. фармація в охороні здоров'я. - 2023. - 9, № 2. - С. 56-62. - Бібліогр.: 6 назв. - англ.

Мета роботи - провести аудит сайтів аптечних мереж для виявлення основних проблем і напрямів підвищення ефективності реалізації лікарських засобів (ЛЗ) із використанням інформаційно-комунікаційних систем дистанційним способом. Для досягнення визначеної мети використано контент-аналіз, методи кабінетних досліджень, логічного узагальнення результатів і графічний метод. Для аналізу використано дані аналітики сайтів. Проаналізовано 6 сайтів аптечних мереж України. Виявлено, що пересічно один користувач за один сеанс переглядає 3 сторінки, тривалість сеансу становить одну хвилину, покупець збирає кошик із чотирьох товарів на суму 300 грн. Виявлено, що основними сторінками входу є: сторінка товару, список товарів, головна сторінка. З'ясовано, що пошук є ключовим функціоналом підбору товарів і його використовують у 15 % усіх сеансів. Виявлено, що у 70 % випадків користуються мобільними пристроями, десктопом користуються пересічно у 26 % випадків, у 4 % - планшетом. З'ясовано, що через робочий стіл конверсій здійснюють вдвічі більше, ніж за використання мобільних пристроїв і планшетів. Для аналізу було обрано найпоширеніші сценарії поведінки користувачів на сайтах аптечних мереж. У процесі їх реалізації було визначено найчастіші помилки на сайтах, коли інтерфейс не відповідає на важливі запити споживачів, що впливає на їхнє рішення про покупку. Проаналізовано та систематизовано основні помилки на сайтах аптечних мереж, а також сформульовано рекомендації з їх усунення. Це надасть можливість підвищити ефективність інформаційного супроводу електронних продажів аптек відповідно до вимог належної аптечної практики, вплине на лояльність покупців та економічні показники діяльності аптек. За результатами дослідження можна зробити висновок, що помилки юзабіліті та фактори, що сприяють зростанню, не варто недооцінювати, тому що вони істотно можуть вплинути на показники конверсії; навіть незначна швидка зміна може покращити KPI сайту; необхідно зробити інтерфейс однаково зручним для користувача на різних пристроях.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4УКР)26 л72

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж101342 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського