РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000838573<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Дергачова В. В. 
Роль контент маркетингу в рамках Inbound маркетингу / В. В. Дергачова, З. В. Григорова // Екон. вісн. Нац. техн. ун-ту України "КПІ" : зб. наук. пр.. - 2023. - Вип. 26. - С. 7-13. - Бібліогр.: 22 назв. - укp.

Розглянуто концепції "outbound" і "inbound" маркетингу, зосереджуючись на контент-маркетингу як складовій "inbound" стратегії. Виокремлено недоліки "outbound" маркетингу, такі як високі витрати і низька ефективність, що виникають через неселективний підхід до аудиторії. Відзначено, що натомість "іnbound" маркетинг та контент-маркетинг спрямовані на залучення потенційних клієнтів шляхом надання корисного та цінного контенту, що спонукає їх до дій. Розглянуто визначення контент-маркетингу та його відмінності від "inbound" маркетингу. Підкреслено, що контент-маркетинг повинен бути спрямований на задоволення потреб споживачів, але при цьому також служити і цілям бізнесу. Зазначено, що "inbound" маркетинг включає більш широкий спектр інструментів та методів, порівняно з контент-маркетингом. Розглянуто різниця в спрямованості та змісті між двома підходами, а також поле діяльності кожного з них. Доведено, що контент маркетинг та inbound маркетинг не синонімами, оскільки inbound маркетинг є більш широкою категорією.



Шифр НБУВ: Ж72699 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського