Дергачова В. В. Роль контент маркетингу в рамках Inbound маркетингу / В. В. Дергачова, З. В. Григорова // Екон. вісн. Нац. техн. ун-ту України "КПІ" : зб. наук. пр.. - 2023. - Вип. 26. - С. 7-13. - Бібліогр.: 22 назв. - укp.Розглянуто концепції "outbound" і "inbound" маркетингу, зосереджуючись на контент-маркетингу як складовій "inbound" стратегії. Виокремлено недоліки "outbound" маркетингу, такі як високі витрати і низька ефективність, що виникають через неселективний підхід до аудиторії. Відзначено, що натомість "іnbound" маркетинг та контент-маркетинг спрямовані на залучення потенційних клієнтів шляхом надання корисного та цінного контенту, що спонукає їх до дій. Розглянуто визначення контент-маркетингу та його відмінності від "inbound" маркетингу. Підкреслено, що контент-маркетинг повинен бути спрямований на задоволення потреб споживачів, але при цьому також служити і цілям бізнесу. Зазначено, що "inbound" маркетинг включає більш широкий спектр інструментів та методів, порівняно з контент-маркетингом. Розглянуто різниця в спрямованості та змісті між двома підходами, а також поле діяльності кожного з них. Доведено, що контент маркетинг та inbound маркетинг не синонімами, оскільки inbound маркетинг є більш широкою категорією.
Шифр НБУВ: Ж72699 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|