Msosa S. K. Demystifying customer perception of electric vehicle adoption in South Africa using the technology acceptance model = Демістифікація клієнтського сприйняття щодо впровадження електромобілів у Південній Африці за допомогою моделі прийняття технології / S. K. Msosa // Проблеми економіки. - 2023. - № 4. - С. 32-40. - Бібліогр.: 35 назв. - англ.Електромобілі стають дедалі популярнішими та типовішими щодо загалу користувачів транспортних засобів в сучасному світі. Однією з причин цього є попит на транспортні засоби з нульовим вуглецевим слідом. Викопне паливо надзвичайно шкідливе, оскільки загрожує планеті та спричиняє значне токсичне забруднення. Тому, використовуючи модель прийняття технології, у цім дослідженні було проаналізовано клієнтське сприйняття щодо впровадження електромобілів у Південній Африці. Модель прийняття технології (Technology Acceptance Model) набула подальшого розвитку та перетворилася на критичну модель, використовувану для розуміння предикторів поведінки людини щодо потенційного прийняття або відмови від технології. Першим визначальним фактором є розуміння користі, за нею слідує сприйняття простоти використання, вартості та ставлення інших користувачів до електромобілів. Оскільки електромобілі є новинкою на ринку Південної Африки, презентоване дослідження адаптувало вище зазначену модель, щоби зрозуміти сприйняття та ставлення клієнтів, а також переваги, які приносять електромобілі. Результати дослідження показують, що більшість потенційних клієнтів значною мірою погодилися з тим, що сприйняття простоти використання, користі, вартості та ставлення інших користувачів впливають на їхній намір купувати електромобілі. Результати цього дослідження можуть принести користь автомобільній промисловості, покупцям автопарків і приватним власникам, які розглядають можливість переходу на транспортні засоби з низьким рівнем шкідливих викидів. Електромобілі відіграватимуть значну роль у майбутньому, їх впровадження може допомогти зменшити залежність від викопного палива. Презентуючи сприйняття та ставлення клієнтів у Південній Африці, а також перешкоди, з якими стикаються при впровадженні технології електромобілів, це дослідження може надати цінну інформацію представникам зацікавлених сторін в автомобільній промисловості, допомагаючи їм приймати обгрунтовані рішення та розробляти стратегії сприяння впровадженню електромобілів. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(67)421.523.6 + О333.2
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж100602 Пошук видання у каталогах НБУВ
 Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|