Radkevych O. Adaptive testing in the context of using electronic learning tools: essence, development and assessment = Адаптивне тестування в контексті використання електронних засобів навчання: суть, розроблення та оцінювання / O. Radkevych // Professional Pedagogics. - 2023. - № 1. - С. 58-73. - Бібліогр.: 69 назв. - англ.Актуальність статті зумовлена доцільністю застосування адаптивного тестування в освіті на основі електронних засобів навчання, зокрема Google Forms для точного вимірювання знань і вмінь здобувачів освіти. Мета роботи - висвітлення загальної концепції адаптивного тестування здобувачів освіти в контексті використання електронних засобів навчання. Методи: аналіз літератури спрямовувався на детальне вивчення наукових робіт зарубіжних і вітчизняних дослідників, статей, книг та інших джерел інформації, які стосуються об'єкта дослідження - для з'ясування існуючого стану проблеми, виявлення невирішених питань і визначення напрямів подальших досліджень; кейс-стаді (вивчення випадків) - для аналізу конкретного випадку, або ряду випадків у контексті дослідження; формування висновків. Висвітлено значення адаптивного тестування в освітньому процесі, що підлаштовується під потреби кожного здобувача освіти; розкрито його переваги та недоліки; з'ясовано різновиди адаптивного тестування (лінійне, комп'ютерне та комбіноване); висвітлено значимість адаптивного тестування з використанням штучного інтелекту; розглянуто вимоги до підготовки адаптивних тестів, зокрема важливість критеріїв оцінювання та параметрів складності; наголошено на значущості зворотного зв'язку від учнів і необхідності перегляду тестів для підтримання їх релевантності та валідності; охарактеризовано загальні правила безпеки під час роботи з Google Forms і важливість автоматичного оцінювання відповідей учнів; визначено процес аналізу відповідей учнів і відображення результатів тестування; розглянуто можливості інтеграції Google Forms з освітніми платформами; підкреслено переваги та обмеження використання Google Forms для адаптивного тестування в закладах загальної середньої освіти. З'ясовано, що адаптивне тестування є важливим інструментом для глибокого аналізу та створення точних параметрів складності тестових питань; підкреслено необхідність впровадження зворотного зв'язку від учнів для постійного вдосконалення процесу тестування; показано важливість регулярного перегляду та актуалізації тестів для забезпечення їх релевантності; акцентовано увагу на врахуванні диференціації питань за рівнем складності, релевантності навчального контексту та загальних освітніх цілей.
Шифр НБУВ: Ж74078 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|