РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000841930<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Radkevych O. 
Adaptive testing in the context of using electronic learning tools: essence, development and assessment = Адаптивне тестування в контексті використання електронних засобів навчання: суть, розроблення та оцінювання / O. Radkevych // Professional Pedagogics. - 2023. - № 1. - С. 58-73. - Бібліогр.: 69 назв. - англ.

Актуальність статті зумовлена доцільністю застосування адаптивного тестування в освіті на основі електронних засобів навчання, зокрема Google Forms для точного вимірювання знань і вмінь здобувачів освіти. Мета роботи - висвітлення загальної концепції адаптивного тестування здобувачів освіти в контексті використання електронних засобів навчання. Методи: аналіз літератури спрямовувався на детальне вивчення наукових робіт зарубіжних і вітчизняних дослідників, статей, книг та інших джерел інформації, які стосуються об'єкта дослідження - для з'ясування існуючого стану проблеми, виявлення невирішених питань і визначення напрямів подальших досліджень; кейс-стаді (вивчення випадків) - для аналізу конкретного випадку, або ряду випадків у контексті дослідження; формування висновків. Висвітлено значення адаптивного тестування в освітньому процесі, що підлаштовується під потреби кожного здобувача освіти; розкрито його переваги та недоліки; з'ясовано різновиди адаптивного тестування (лінійне, комп'ютерне та комбіноване); висвітлено значимість адаптивного тестування з використанням штучного інтелекту; розглянуто вимоги до підготовки адаптивних тестів, зокрема важливість критеріїв оцінювання та параметрів складності; наголошено на значущості зворотного зв'язку від учнів і необхідності перегляду тестів для підтримання їх релевантності та валідності; охарактеризовано загальні правила безпеки під час роботи з Google Forms і важливість автоматичного оцінювання відповідей учнів; визначено процес аналізу відповідей учнів і відображення результатів тестування; розглянуто можливості інтеграції Google Forms з освітніми платформами; підкреслено переваги та обмеження використання Google Forms для адаптивного тестування в закладах загальної середньої освіти. З'ясовано, що адаптивне тестування є важливим інструментом для глибокого аналізу та створення точних параметрів складності тестових питань; підкреслено необхідність впровадження зворотного зв'язку від учнів для постійного вдосконалення процесу тестування; показано важливість регулярного перегляду та актуалізації тестів для забезпечення їх релевантності; акцентовано увагу на врахуванні диференціації питань за рівнем складності, релевантності навчального контексту та загальних освітніх цілей.



Шифр НБУВ: Ж74078 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського