Sergeieva L. Development of soft skills of future specialists in project activities: international experience = Розвиток м'яких навичок майбутніх фахівців у проєктній діяльності: міжнародний вимір / L. Sergeieva, N. Muranova, V. Kupriyevych // Professional Pedagogics. - 2023. - № 1. - С. 103-109. - Бібліогр.: 107 назв. - англ.Актуальність дослідження зумовлено потребою у розвитку м'яких навичок майбутніх фахівців за допомогою проєктної діяльності в закладах вищої освіти у міжнародному вимірі. Мета роботи - описати та обгрунтувати позитивні практики розвитку м'яких навичок майбутніх фахівців у проєктній діяльності в закладах вищої освіти у Китайській Народній Республіці (КНР) для використання позитивного досвіду цієї країни в реформуванні української освіти. Методи: теоретичний аналіз наукових джерел, веб-сайтів освітніх установ, освітньо-професійних програм закладів вищої освіти - для визначення провідних особливостей розвитку м'яких навичок майбутніх фахівців за КНР. Сформульовано та уточнено поняття м'яких навичок і проєктної діяльності, визначено гальмівні фактори розвитку та проаналізовано проблему сформованості м'яких навичок у майбутніх фахівців в актуальних дослідженнях вищої освіти КНР. Охарактеризовано заходи щодо підвищення рівня розвитку м'яких навичок майбутніх фахівців в КНР і сформульовано пропозиції у вирішенні проблеми розвитку м'яких навичок майбутніх фахівців за допомогою проєктної діяльності у закладах вищої освіти України. Встановлено, що розвиток м'яких навичок майбутніх фахівців є більш ефективним у проєктній діяльності. Визначено, що, організація наукових колективних проєктів, проведення конкурсів, олімпіад, змагань з використанням практико-орієнтованих завдань для студентів є ефективними засобами підвищення рівня м'яких навичок майбутніх фахівців у закладах вищої освіти. Реформування Міністерством освіти і науки навчальних планів, фінансування та налагодження співпраці з промисловістю; підвищення університетами кваліфікації викладачів, організація додаткових позааудиторних заходів із використанням проєктів; формулювання викладачами чітких цілей проєктного навчання, налагодження ефективної співпраці зі студентами, організація зворотного зв'язку та оцінювання може стати у нагоді в процесі підвищення рівня м'яких навичок майбутніх фахівців у закладах вищої освіти України.
Шифр НБУВ: Ж74078 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|