РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000841936<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Titova O. 
Development of professional communication competence in employees of service companies = Розвиток професійно-комунікативної компетентності робітників підприємств сфери послуг / O. Titova, P. Luzan, D. Syvolap // Professional Pedagogics. - 2023. - № 1. - С. 122-132. - Бібліогр.: 128 назв. - англ.

Зазначено, що на сучасному етапі розвитку сфери послуг, що детерміновано зокрема впровадженням нових технологій у сфері послуг, а також прагненням споживачів отримувати послуги професійного рівня, успішність підприємства сфери послуг визначається не тільки вмінням працівника виготовити та надати послугу високої якості, а й ефективно спілкуватися зі споживачами та іншими учасниками процесу надання послуг, будувати конструктивні взаємовідносини, уникаючи конфліктних ситуацій, володіння певною культурою професійного спілкування та поведінки. Професійний розвиток працівника сфери послуг становить неперервний процес особистісного самовдосконалення та самореалізації, а також ефективного розвитку в середовищі підприємства сфери послуг. Мета роботи - на підставі аналізу моделі ситуації взаємодії працівників з іншими учасниками процесу створення та надання послуг виявити особливості професійної комунікації персоналу, визначити чинники, які впливатимуть на ефективність розвитку професійно-комунікативної компетентності працівників підприємств сфери послуг та обгрунтувати ефективну методику розвитку професійно-комунікативної компетентності працівників у середовищі підприємств сфери послуг. Методи: вивчення нормативних і правових документів, звітів, наукових джерел і навчально-методичних матеріалів для з'ясування стану досліджуваної проблеми; застосування засобів уніфікованої мови моделювання (UML) для візуалізації поведінкової конструкції та взаємодії співробітників підприємств сфери послугз оточуючим середовищем і виявлення особливостей професійної комунікації працівників сфери послуг; здійснення теоретичного аналізу, синтезу та узагальнення для визначення чинників, що впливатимуть на ефективність розвитку професійно-комунікативної компетентності працівників підприємств сфери послуг та обгрунтування ефективних методів і форм розвитку професійно-комунікативної компетентності працівників у середовищі підприємств сфери послуг. Розроблено модель взаємодії співробітників з іншими учасниками у середовищі підприємства сфери послуг, яка надає змогу розглядати процес створення та надання послуг як систему, проаналізувати та унаочнити випадки взаємодії в середині цієї системи та за її межами; виявлено особливості професійної комунікації персоналу підприємств сфери зв'язку, що визначають певні необхідні комунікативні навички та мають вплив на якість надання послуги; встановлено провідні чинники, які впливатимуть на ефективність розвитку професійно-комунікативної компетентності працівників підприємств сфери послуг; обгрунтовано методи та форми, які мають забезпечити ефективний розвиток професійно-комунікативної компетентності персоналу підприємства сфери послуг. Зроблено висновки, що моделювання та аналіз ситуацій взаємодії працівників підприємства сфери послуг з іншими учасниками процесу професійної комунікації надав змогу визначити особливості професійного спілкування, що впливають на здатність працівників швидко орієнтуватися в ситуації, знаходити ефективні комунікативні засоби, підтримувати зворотній зв'язок з учасниками процесу спілкування, тобто не тільки створити послугу високої якості, а і надати її на високому рівні, що визначає успішність і конкурентоспроможність підприємства сфери послуг. Установлено, що ефективність розвитку професійно-комунікативної компетентності працівників підприємств сфери послуг напряму залежить від створення у закладах сфери послуг особливого середовища співпраці, взаємної підтримки, високого рівня корпоративної культури, а провідними чинниками, які впливатимуть на ефективність розвитку професійно-комунікативної компетентності працівників підприємств сфери послуг є підтримка мотивації та прагнення створювати та надавати послуги високої якості; потреба в обміні професійною інформацію між працівником та іншими учасниками процесу створення та надання послуги (клієнтами, колегами, керівництвом тощо); створення на підприємстві атмосфери довіри, підтримки, розвитку; стійка потреба у самовдосконаленні; підбір ефективних методів і форм для розвитку комунікативної компетентності працівників на підприємстві сфери послуг; застосування цифрових технологій. Обгрунтовано методи (розповідь, повідомлення, бесіда, дискусія, мозковий штурм, кейс-метод, ігровий метод, симуляція, комунікативні задачі та вправи, аналітичні вправи, презентації, відео демонстрацію, відео аналіз професійних ситуацій, аналіз і розв'язання проблемних ситуацій) і форми (індивідуальна робота з друкованими матеріалами та вправами, самоосвіта через інтернет-ресурси.



Шифр НБУВ: Ж74078 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського