Herlyand T. Development of professional competence of future qualified workers in the service sector under educational transformations = Розвиток професійної компетентності майбутніх кваліфікованих робітників сфери послуг в умовах освітніх трансформацій / T. Herlyand // Professional Pedagogics. - 2023. - № 2. - С. 61-67. - Бібліогр.: 65 назв. - англ.Мета роботи - проаналізувати підходи до визначення суті та змісту дефініції "професійна компетентність майбутніх кваліфікованих робітників сфери послуг" в умовах сучасних освітніх трансформацій. Методи: теоретичні: аналіз, синтез, узагальнення наукових праць з проблеми професійної компетентності майбутніх кваліфікованих робітників у закладах професійної (професійно-технічної) освіти й офіційних документів - для визначення теоретико-методологічних основ феномену; вивчення та узагальнення педагогічного досвіду з метою вибору педагогічного інструментарію - для розвитку професійної компетентності майбутніх кваліфікованих робітників сфери послуг; порівняння - з метою визначення підходів до розв'язання досліджуваної проблеми; моделювання - з метою проєктування моделі розвитку професійної компетентності майбутніх кваліфікованих робітників сфери послуг у процесі професійної підготовки. Розглянуто суть та зміст дефініції "професійна компетентність майбутніх кваліфікованих робітників сфери послуг"; виявлено та проаналізовано різноманітні підходи науковців щодо визначення поняття професійної компетентності та його складових елементів; охарактеризовано різноманітні підходи вчених до класифікації структурних елементів професійної компетентності майбутнього фахівця, за допомогою яких можна визначити його конкурентоспроможність на ринку та забезпечити його успіх у галузі сфери послуг. Визначеноно, що професійна компетентність виступає показником внутрішнього, суб'єктивного змісту особистості, є результатом цілеспрямованої внутрішньої праці, її індивідуальною професійною характеристикою, в процесі якої зовнішнє проходить через суб'єктивність особистості, переробляється та засвоюється нею, породжуючи усвідомлене вміння у конкретній ситуації вирішити конкретну професійну проблему та завдання, здатність самовдосконалюватися у своїй праці; обгрунтовано підходи до визначення суті та змісту дефініції "професійна компетентність майбутніх кваліфікованих робітників сфери послуг" в умовах сучасних освітніх трансформацій (особистісно орієнтований; системний; діяльнісний; компетентнісний, інтегрований).
Шифр НБУВ: Ж74078 Пошук видання у каталогах НБУВ
 Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|