Yarosh L. Application of methods for developing professional competence in future electricians at agricultural colleges = Особливості застосування методів формування фахової компетентності майбутніх техніків-електриків у коледжах аграрного профілю / L. Yarosh // Professional Pedagogics. - 2023. - № 2. - С. 97-106. - Бібліогр.: 104 назв. - англ.Мета роботи - визначити й охарактеризувати комплекс методів формування фахової компетентності майбутніх техніків-електриків у коледжах аграрного профілю. Методи: теоретичний аналіз джерел - для визначення стану розробленості методів формування фахової компетентності майбутніх техніків-електриків у коледжах аграрного профілю; систематизація й узагальнення результатів теоретичного осмислення наукових праць, кращих освітніх практик і власного досвіду - для виявлення й обгрунтування методичних особливостей формування фахової компетентності майбутніх техніків-електриків у коледжах аграрного профілю та визначення комплексу найбільш сприятливих для цього методів. Виявлено методичні особливості та механізми формування фахової компетентності майбутніх техніків-електриків в освітній практиці; наведено успішні приклади використання окремих методів у процесі вивчення електротехнічних дисциплін; визначено найбільш оптимальні з них для формування фахової компетентності майбутніх техніків-електриків у коледжах аграрного профілю. Визначено комплекс методів формування фахової компетентності майбутніх техніків-електриків у коледжах аграрного профілю (пояснювально-ілюстративні, репродуктивні, проблемного викладу, частково-пошукові, евристичні, дослідницькі); показано, що їх поєднання у професійній підготовці майбутніх техніків-електриків у коледжах аграрного профілю значно покращує успішність засвоєння загальноосвітніх і професійних знань, формування практичних умінь і навичок здобувачів освіти.пр
Шифр НБУВ: Ж74078 Пошук видання у каталогах НБУВ
 Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|