Kapalo P. Analysis of ventilation in the selected lecture room: case study = Аналіз вентиляції в вибраній лекційній кімнаті: приклад / P. Kapalo, L. Barglowski, M. Adamski // Theory and Building Practice. - 2023. - 5, № 1. - С. 84-91. - Бібліогр.: 89 назв. - англ.Діти та шкільна молодь проводять більше годин на день у класах і, залежно від кількості людей, піддаються впливу погіршення якості повітря в приміщеннях. Різноманітні дослідження, які спостерігають за умовами внутрішнього середовища, вказують на необхідність збільшення рівня вентиляції в класах. Чинні стандарти та рекомендації щодо вентиляції в шкільних класах здебільшого зосереджуються на сприйнятій якості повітря, тоді як доступна вентиляція в багатьох школах вже не відповідає цим критеріям, що призводить до поганої якості повітря в приміщенні. У шкільних класах потрібні нові способи вентиляції, де дизайн має бути перенесений із комфорту на здоров'я. Документально визначено необхідну об'ємну витрату повітря вентиляційної установки для провітрювання обраної аудиторії. Охарактеризовано законодавчі вимоги, що діють у Словаччині та Польщі. Увагу приділено постановам Міністерства охорони здоров'я, Міністерства навколишнього середовища, Міністерства транспорту та будівництва Словацької Республіки та постановам Міністерства освіти та спорту, Міністерства інфраструктури та європейським стандартам. Задокументовано також експериментальне вимірювання, виконане в аудиторії. Отримані значення об'ємної витрати повітря, необхідної для вентиляції аудиторії, розраховані відповідно до вимог законодавства, порівнюються зі значенням, розрахованим на основі виміряного ходу концентрації вуглекислого газу. Індекс рубрикатора НБУВ: Н762.2 + Р128.224
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж44353 Пошук видання у каталогах НБУВ
Повний текст Наукова періодика України
 Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|