Координатор проекту: Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського

Савченко Інна Дмитрівна
Пошуковий профіль науковця на порталі НБУВ

ID: 0677401 адреса матеріалу: http://irbis-nbuv.gov.ua/ASUA/0677401


Савченко Інна Дмитрівна
(кандидат наук)
педагогічні науки
Докладна інформація про особу

Списки документів формуються автоматично
на основі електронних ресурсів НБУВ.
До списків можуть бути включені публікації авторів з подібними іменами або однофамільців

      Праці:

  1. [К] (2016) Педагогічні умови формування в дітей 5-6 років довірливого ставлення до дорослих

      Наукова періодика:

  1. (2011) Забезпечення наступності у формуванні логіко-математичної компетенції дітей старшого дошкільного віку та учнів першого класу загальноосвітньої школи
  2. (2012) Інформаційно-аналітична система "Профтех" у ПТНЗ м. Києва
  3. (2013) Проблема дослідження довірливого ставлення дітей 5–6 років до дорослих
  4. (2014) Інформаційно-комунікаційні технології як ефективний інструмент реалізації інноваційних педагогічних ідей у практику навчально-виховного процесу ПТНЗ
  5. (2014) Форми взаємодії дошкільного навчального закладу з сім’єю з виховання гуманного ставлення до навколишнього світу у дітей старшого дошкільного віку
  6. (2016) Реалізація моделі формування довірливого ставлення у дітей 5-6 років до дорослих в умовах дошкільного навчального закладу
  7. (2017) Theoreticaiiy-methodic aspects of monitoring of the early childhood development in preschool educational institutions
  8. (2017) Концептуальні аспекти створення загальнодержавної мережевої інформаційно-аналітичної системи оцінювання досягнень учнівської молоді

     Реферативна база даних "Україніка наукова"
     (наукові видання, опубліковані в Україні):

  1. [К] (2016) Педагогічні умови формування в дітей 5 - 6 років довірливого ставлення до дорослих
  2. (2003) Вплив стилю сімейного виховання на формування ставлення довіри дітей до батьків
  3. (2008) Інформаційно-аналітичне забезпечення розвитку ПТО
  4. (2008) Особливості електронного підручникотворення
  5. (2008) Теорія і практика професійно-технічної освіти в контексті інтеграції України в європейський освітній простір
  6. (2014) Десимінація досвіду стандартизації в системі професійно-технічної освіти
  7. (2014) Дослідно-експериментальна робота з розроблення стандартів: компетентнісний підхід
  8. (2014) Інформаційно-комунікаційні технології як ефективний інструмент реалізації інноваційних педагогічних ідей у практику навчально-виховного процесу ПТНЗ
Подібні імена (у списках можуть бути публікації таких авторів):
  1. Савченко Іван Андрійович (економічні науки)
  2. Савченко Іван Васильович (технічні науки)
  3. Савченко Іван Володимирович (технічні науки)
  4. Савченко Ігор Васильович (технічні науки)
  5. Савченко Ігор Олександрович (фізико-математичні науки)
  6. Савченко Ілля Григорович (державне управління)
  7. Савченко Ілля Олександрович (фізико-математичні науки)
  8. Савченко Інна Валентинівна (педагогічні науки)
  9. Савченко Інна Дмитрівна (педагогічні науки)
  10. Савченко Інна Миколаївна (медичні науки)
  11. Савченко Ірина Анатоліївна (географічні науки)
  12. Савченко Ірина Вадимівна (1960–) (історичні науки)
  13. Савченко Ірина Валентинівна (1951–) (соціальні комунікації)
  14. Савченко Ірина Василівна (економічні науки)
  15. Савченко Ірина Володимирівна (історичні науки)
  16. Савченко Ірина Геннадіївна (ветеринарні науки)
  17. Савченко Ірина Григорівна (ветеринарні науки)
  18. Савченко Ірина Миколаївна (1964–) (педагогічні науки)
  19. Савченко Ірина Олександрівна (хімічні науки)
  20. Савченко Ірина Петрівна (медичні науки)
  21. Савченко Ірина Степанівна (філологічні науки)

 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського