Координатор проекту: Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського

Олтаржевський Дмитро Олегович
Пошуковий профіль науковця на порталі НБУВ

ID: 0009124 адреса матеріалу: http://irbis-nbuv.gov.ua/ASUA/0009124


Олтаржевський Дмитро Олегович (1973)
(доктор наук)

Дивись також:

Ім'я іншою мовою:
  • Oltarzhevsky Dmytro (англійська)
  • Олтаржевский Дмитрий Олегович (російська)


    • Галузь науки: Соціальні комунікації; реклама та паблік рилейшнз; корпоративні комунікації


    Списки документів формуються автоматично
    на основі електронних ресурсів НБУВ.
    До списків можуть бути включені публікації авторів з подібними іменами або однофамільців

        Праці:

    1. [Д] (2014) Корпоративні медіа як інструмент соціальних комунікацій
    2. [К] (2004) Висвітлення екологічної тематики на сторінках сучасної української преси (засади, проблематика, досвід, жанрові форми та мовностилістичні прийоми)
    3. [К] (2004) Висвітлення екологічної тематики на сторінках сучасної української преси (засади, проблематика, досвід, жанрові форми та мовностилістичні прийоми)
    4. (2012) Корпоративні медіа: теорія і практика
    5. (2013) Основи та методи діяльності сучасних корпоративних медіа
    6. (2016) Соціальна реклама

        Наукова періодика:

    1. (2010) Історична генеза та соціально-інформаційне функціонування корпоративної преси
    2. (2010) Корпоративні медіа та сучасне інформаційне суспільство
    3. (2011) Сучасна корпоративна преса у фондах Національної бібліотеки України ім. В. І. Вернадського
    4. (2011) Функціонування корпоративної преси в системі масових комунікацій
    5. (2012) Внутрішньофірмові медіа та їх значення в корпоративних комунікаціях
    6. (2013) Організаційно-редакційні аспекти корпоративного видання
    7. (2016) Трансформація комунікаційних парадигм у світлі концепцій корпоративної соціальної відповідальності

        Реферативна інформація:

    1. [Д] (2014) Корпоративні медіа як інструмент соціальних комунікацій
    2. (2004) Висвітлення екологічної тематики на сторінках сучасної української преси (засади, проблематика, досвід, жанрові форми та мовностилістичні прийоми)
    3. (2010) Історична генеза та соціально-інформаційне функціонування корпоративної преси
    4. (2010) Корпоративні медіа та сучасне інформаційне суспільство
    5. (2013) Основи та методи діяльності сучасних корпоративних медіа
     

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського