Координатор проекту: Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського

Примак Тетяна Олександрівна
Пошуковий профіль науковця на порталі НБУВ

ID: 0014634 адреса матеріалу: http://irbis-nbuv.gov.ua/ASUA/0014634


Примак Тетяна Олександрівна
(доктор наук, професор)

Дивись також:



Наукове звання: професор
Додаткова спеціалізація:
  • 05.12.00 - Радіотехніка та телекомунікації
    • Галузь науки: Communication

    Персональні веб-ресурси:

    Списки документів формуються автоматично
    на основі електронних ресурсів НБУВ.
    До списків можуть бути включені публікації авторів з подібними іменами або однофамільців

        Праці:

    1. [Д] (2004) Маркетингові комунікації в системі управління ринковою діяльністю підприємства
    2. [Д] (2004) Маркетингові комунікації в системі управління ринковою діяльністю підприємства
    3. (1994) Посібник керівника технічної служби автотранспортного підприємства
    4. (1999) Економіка підприємств
    5. (2001) Економіка підприємства
    6. (2001) Маркетинг
    7. (2001) Маркетингові комунікації в системі управління підприємством
    8. (2002) Економіка підприємства
    9. (2002) Методика комплексного оцінювання іміджу підприємства (Програмне забезпечення розроблено в Visual Basic for Microsoft Excel 97)
    10. (2003) Маркетингові комунікації на сучасному ринку
    11. (2003) Маркетингові комунікації
    12. (2003) Моделювання визначення та розподілу витрат підприємства на маркетингові комунікації
    13. (2005) Маркетингові комунікації: сучасна теорія і практика
    14. (2005) Рекламний креатив
    15. (2006) Паблік рилейшнз у бізнесі
    16. (2006) Рекламний креатив
    17. (2007) Маркетинг
    18. (2008) Маркетинг
    19. (2010) Паблік рилейшнз у бізнесі
    20. (2011) Практичний ПР
    21. (2011) Трансформаційні перетворення рекламного креативу в Україні
    22. (2012) Управління рекламним бізнесом на засадах концепції маркетингу

        Наукова періодика:

    1. (2009) Маркетингові дослідження української ментальності, або хто такої українець
    2. (2009) Маркетингові дослідження української ментальності, або хто такої українець
    3. (2010) Дослідження використання соціально-комунікативних технологій у створенні рекламних звернень в Україні
    4. (2010) Рейтингування спеціалізованих фахових видань
    5. (2011) Маркетингові комунікації: особливості підготовки фахівців
    6. (2011) Стилі в оформленні рекламних звернень: Україна 2006-2010 рр.
    7. (2012) Маркетингове дослідження спеціалізованих ЗМІ на ринку стоматології України
    8. (2012) Порівняльний аналіз маркетингових заохочень у країнах Європи
    9. (2012) Стратегії позиціонування у теорії маркетингу
    10. (2012) Ще раз про ефективність реклами
    11. (2013) Маркетингові підходи у рейтингуванні підприємств сфери послуг. Рейтинг стоматологічних клінік м. Києва
    12. (2013) Маркетингові шляхи реформування медицини в Україні
    13. (2013) Рейтинг торговых марок бутилированной воды Киевского региона по уровню сервисного сопровождения
    14. (2014) Маркетингова компонента в оцінюванні іміджу спеціалізованих ЗМІ

        Реферативна інформація:

    1. (1999) Економіка підприємств
    2. (2001) Економіка підприємства
    3. (2001) Маркетинг
    4. (2001) Маркетингові комунікації в системі управління підприємством
    5. (2002) Економіка підприємства
    6. (2002) Маркетингова комунікаційна модель у системі управління підприємством
    7. (2002) Маркетингові комунікації в сім'ї та за її межами
    8. (2002) Маркетингові комунікації та просування товарів
    9. (2003) Маркетингові комунікації на сучасному ринку
    10. (2003) Маркетингові комунікації на сучасному ринку
    11. (2003) Маркетингові комунікації
    12. (2005) Маркетингові комунікації: сучасна теорія і практика
    13. (2005) Рекламний креатив
    14. (2006) Паблік рилейшнз у бізнесі
    15. (2006) Рекламний креатив
    16. (2007) Маркетинг
    17. (2008) Маркетингові аспекти просування послуг
    18. (2008) Споживче сприйняття реклами на ринку електроніки України
    19. (2010) Паблік рилейшнз у бізнесі
    20. (2011) Трансформаційні перетворення рекламного креативу в Україні
    21. (2012) Управління рекламним бізнесом на засадах концепції маркетингу
    Подібні імена (у списках можуть бути публікації таких авторів):
    1. Примак Тетяна Олександрівна (економічні науки)
    2. Примак Тетяна Юхимівна (фізико-математичні науки)

     

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського