Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (2)Реферативна база даних (96)Книжкові видання та компакт-диски (117)Журнали та продовжувані видання (5)
Пошуковий запит: (<.>A=АЛЄКСЄЄНКО$<.>+<.>A=ТЕТЯН$<.>+<.>A=ФЕДОРІВНА$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6

      
1.

Алєксєєнко І.Г. 
Європейська модель конституційної юстиції: теоретико-правові проблеми становлення та розвитку: Автореф. дис... канд. юрид. наук: 12.00.01 / І.Г. Алєксєєнко ; НАН України. Ін-т держави і права ім. В.М.Корецького. — К., 2001. — 16 с. — укp.

Tеоретично проаналізовано судовий конституційний контроль, закономірності й особливості розвитку, організації та функціонування органів конституційної юстиції європейської моделі в зарубіжних країнах. Проведено комплексний аналіз джерел судового конституційного права і процесу зарубіжних країн та України, на підставі яких здійснено наукову розробку теоретичних положень, а також практичних пропозицій і рекомендацій щодо вдосконалення національного законодавства про конституційне правосуддя. Аналіз нормативних актів дозволив виробити ряд рекомендацій щодо удосконалення національної законодавчої бази конституційної юстиції відносно внутрішньої структури органів, гарантій суддів Конституційного суду їх матеріального та соціального забезпечення, розширення сфери юрисдикції.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х809(4)11
Шифр НБУВ: РА314685 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Алєксєєнко О.А. 
Патоморфологічні зміни респіраторного відділу легень та стан сурфактанта при печінковій недостатності: Автореф. дис... канд. мед. наук: 14.03.02 / О.А. Алєксєєнко ; Крим. держ. мед. ун-т ім. С.І.Георгієвського. — Сімф., 2003. — 18 с.: рис. — укp.

За експериментального моделювання у щурів та в осіб, що померли від гострої печінкової недостатності, установлено подібні за направленістю та виразністю зміни респіраторного відділу у вигляді збільшення питомої ваги ділянок емфіземи, дистелектазу, ателектазу, інтерстиції, порушення мікроциркуляції та структур аерогематичного бар'єру. Виявлено, що найбільш чутливим до дії ендогенного токсикозу компонентом є альвеолярний епітелій. Визначено дві фази функціональних перебудов даного відділу легень за хронічної печінкової недостатності - компенсації (до 8-го тижня експерименту) та декомпенсації (після 8-го тижня моделювання). Доведено, що в фазу компенсації відбувається посилення синтетичної та секреторної активності альвеолоцитів ІІ типу, їх проліферація, збільшення кількості фосфоліпідів і поверхневої активності сурфактанту легень. Показано, що у фазу декомпенсації спостерігається зниження поверхневої активності сурфактанту легень унаслідок зміни складу фосфоліпідів, формування альвеоло-капілярного блоку, розвитку геморагій, дистелектазу та ателектазу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р412.3-2 + Р412.3-37 +
Шифр НБУВ: РА325065

Рубрики:

      
3.

Алєксєєнко Є.В. 
Створення вихідного матеріалу для селекції озимої м'якої пшениці на стійкість до передзбирального проростання зерна в колосі: Автореф. дис... канд. с.-г. наук: 06.01.05 / Є.В. Алєксєєнко ; Селекц.-генет. ін-т - Нац. центр насіннєзнав. та сортовивч. УААН. — О., 2003. — 18 с. — укp.

Визначено основні ознаки, властивості, які в найбільшій мірі впливають на параметри стійкості генотипів озимої м'якої пшениці до проростання зерна на пні за умов Півдня України. Розроблено нову методику оцінки й добору вихідного матеріалу за стійкістю до проростання зерна в колосі. Показано ефективність добору стійких до проростання на пні генотипів на ранніх етапах селекції. Створено високостійкий до проростання зерна в колосі сорт Балківська та два константні зразки з комплексом господарсько- та біологічно-цінних ознак і властивостей, які можуть бути використані як вихідний матеріал у селекції озимої м'якої пшениці.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: П212.103-317 +
Шифр НБУВ: РА324208

Рубрики:

      
4.

Алєксєєнко І.В. 
Трансформація інституту національної держави в умовах глобалізації: Автореф. дис... д-ра політ. наук: 23.00.02 / І.В. Алєксєєнко ; НАН України. Ін-т держави і права ім. В.М.Корецького. — К., 2006. — 32 с. — укp.

Обгрунтовано концепцію трансформації інституту національної держави за умов глобалізації. Проаналізовано проблеми зміни меж державного суверенітету, функцій держави та громадянського суспільства, нові тенденції глобалізаційного процесу в дискурсі трансформації інституту національної держави. Проаналізовано співвідношення глобалізації та регіоналізації в аспекті їх впливу на розвиток інституту національної держави. Висвітлено процеси взаємодії міжнародних організацій і транснаціональних корпорацій з інститутом національної держави. Визначено місце і роль Європейського Союзу в просторі глобалізаційного розвитку. Розроблено механізм забезпечення сталого розвитку національної держави за умов глобалізації. Визначено детермінанти національної безпеки в контексті протидії міжнародному тероризму та нелегальній міграції. Спростовано концепцію "занепаду" національної держави в контексті сучасного націоналізму. Розглянуто чинники оптимізації сталого розвитку української держави.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ф50(4УКР) + Ф022.1 + Ф06 +
Шифр НБУВ: РА347993

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
5.

Мезенцева О. І. 
Соціально-педагогічні основи гармонізації виховного середовища дитини в діяльності Вальдорфських шкіл / О. І. Мезенцева. — Б.м., 2019 — укp.

Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.05 – соціальна педагогіка. – Інститут проблем виховання НАПН України, Київ, 2019.Дисертаційна робота присвячена актуальній проблемі гармонізації виховного середовища дитини в умовах закладу загальної середньої освіти, розкриттю й обґрунтуванню її соціально-педагогічних основ на прикладі діяльності Вальдорфських шкіл. Здійснено аналіз стану дослідженості вальдорфської педагогіки, визначено методологічні підходи до її дослідження як соціально-педагогічного явища. На основі аналізу та узагальнення концептуальних положень філософії, психології, педагогіки та соціальної педагогіки щодо гармонійного розвитку дитини визначено поняття «гармонізація виховного середовища дитини», «виховне середовище Вальдорфської школи»; обґрунтовано структуру виховного середовища Вальдорфської школи як соціально-педагогічного конструкту.Вперше здійснено теоретико-методологічне осмислення філософсько-педагогічної спадщини Р. Штайнера у контексті гармонізації виховного середовища дитини та з'ясовано, що основними складовими соціально-педагогічних основ гармонізації виховного середовища дитини у Вальдорфській школі є сукупність концептуальних ідей педагогічної антропології Р. Штайнера та соціально-педагогічних умов їх практичного упровадження.Здійснено компаративний аналіз компонентів виховного середовища закладів освіти, що працюють за вальдорфською педагогікою в Україні та інших країнах Європи; уточнено сучасну статистику; визначено виклики та сучасні тенденції у формуванні виховного середовища дитини у діяльності Вальдорфських шкіл.^UDissertation for the degree Candidate of Pedagogical Sciences – 13.00.05 – Social Pedagogy. – Institute of Educational Problems at National Academy of Educational Sciences of Ukraine, Kyiv, 2019.The dissertation is devoted to the problem of harmonization of child's educational environment in secondary school. It discloses and studies socio-pedagogical foundations of the mentioned issue and examines Waldorf Schools' environment as an example. The definitions of the basic concepts of the research are proposed and their content is disclosed. New scientific and practical results are obtained.The author analyzed the academic researcher on Waldorf Education and determined the methodological approaches to its further research as a social pedagogical phenomenon. Based on analysis and generalization of philosophy, psychology, anthropology and social pedagogy concepts on the harmonious development of a child, the notion "harmonization of child's educational environment" was developed. The notion of "Waldorf School Educational Environment" was determined as a social-pedagogical construct of three-component interaction. For the first time the author carried out a theoretical and methodological comprehension of the philosophical and pedagogical heritage of R. Steiner in the context of harmonization of child's educational environment. The author distinguished the main components of the socio-pedagogical foundations for child's educational environment harmonization at the Waldorf School. They are the set of the conceptual ideas of R. Steiner's pedagogical anthropology and the socio-pedagogical conditions of their practical implementation.The comparative analysis of child's educational environment of Waldorf Schools in Ukraine and the other European countries allowed the author to determine the challenges and critical points of Waldorf Schools' development. The author has updated the statistics and tendencies of Waldorf Schools' development in Ukraine and the International Waldorf Schools Movement.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
6.

Альохін М. М. 
Тьюторський супровід соціального розвитку молодших школярів у приватних закладах освіти України / М. М. Альохін. — Б.м., 2021 — укp.

Дисертація є комплексним дослідженням актуальної проблеми соціального розвитку дітей молодшого шкільного віку в освітніх закладах недержавної форми власності, що знайшло своє відображення у теоретичному обґрунтуванні й експериментальній перевірці ефективності авторської соціально-педагогічної технології тьюторського супроводу соціального розвитку молодших школярів у приватних закладах освіти України. У дисертації вперше здійснено дослідження тьюторського супроводу соціального розвитку молодших школярів у закладах приватної освіти; визначено поняття «тьюторський супровід соціального розвитку молодшого школяра», «технологія тьюторського супроводу соціального розвитку молодших школярів», розкрито їх зміст. Досліджено генезу та стан тьюторингу у зарубіжній і вітчизняній освітній практиці на основі компаративного аналізу національного і європейського досвіду; узагальнено стан розвитку приватних шкіл в Україні та розвитку в них тьюторингу шляхом аналізу статистичних даних, освітніх програм та існуючих тьюторських практик; класифіковано практики тьюторської діяльності за критеріями функціональності та наповненості. Розроблено й обґрунтовано авторську технологію тьюторського супроводу соціального розвитку молодших школярів приватних закладів освіти та авторську структурно-функціональну модель її упровадження у приватній школі, Розроблено й обґрунтовано авторські методи тьюторського супроводу, розширено функціональне призначення методу Інтро та рефлексивних занять, тьюторіалів, профайлів тьюторанта та поведінкових контрактів з метою їх використання в умовах впровадження технології тьюторського супроводу соціального розвитку молодших школярів та з урахуванням карантинних обмежень в умовах пандемії і розвитку дистанційних форм навчання. Експериментально доведено ефективність авторської технології тьюторського супроводу соціального розвитку молодших школярів та структурно-функціональної моделі її упровадження у приватній школі. Узагальнені результати експерименту свідчать про скорочення кількості дітей із початковим рівнем соціального розвитку та суттєве збільшення у ЕГ чисельності дітей із домірним рівнем соціального розвитку. Результати формувального етапу експерименту засвідчили наявність позитивних змін за визначеними критеріями і показниками. Зокрема, суттєво скоротились чисельність дітей ЕГ із високим показником загальної агресивності та схильності до відкритої агресії. Натомість, збільшилась кількість молодших школярів ЕГ з високим рівнем сформованості здатності до обробки соціальної інформації, до соціальної взаємодії у групі однолітків, до соціальної рефлексії. Молодші школярі з ЕГ покращили свою здатність до розуміння різноманітних невербальних реакцій, до розрізнення емоційних станів.^UThe thesis is a comprehensive research of the topical problem of primary school students' social development at educational institutions that are not funded by the government, which includes theoretical substantiation and pilot testing of the efficiency of the author's social and pedagogical technique of tutor's support of primary school students' social development at private educational institutions of Ukraine. For the first time the paper explores tutor's support of primary school students' social development at private educational institutions; defines the terms “tutor's support of primary school students' social development” “technique of tutor's support of primary school students' social development”, reveals their content.Based on comparative analysis of national and European practices, the research surveys the genesis and current state of tutoring in foreign countries and in Ukraine, based on analysis of statistical data, syllabi and tutoring practices summarizes the current state of development of private schools in Ukraine and the development of tutoring; classifies tutoring practices applying the criteria of their functionality and integrity (holistic tutor's support techniques, incomplete tutor's support techniques, unorganized non-systemic tutor's support or imitative tutor's support)Author's technique of tutor's support of primary school students' social development at private educational institutions, as well as author's structural and functional model of its implementation at private schools, consisting of conceptual and targeting, content, procedural and result modules are developed and substantiated. The author defines and substantiates social and pedagogical conditions of the efficiency of tutor's support of primary school students' social development at private educational institutions (consistency and coherence of the aim and objectives of students' social development within the dimensions of the concept of the private educational institution, clients' (parents') demand, sustainability and continuity of tutor's social and pedagogical influence on the mentee; proficiency level of academic personnel involved in primary school students' tutoring).The research further elaborates the structure of the notion of primary school students' social development (intellectual and cognitive, action and behavioural, personal and reflexive components); the classification of methods and techniques of tutor's support at schools; the periodization of development of private schools network in Ukraine since 2010 till now.The matrix of relevance and complementarity of the criteria of social development and components of value and competence model of Creative International School for Children's network is suggested; the evaluation criteria of social development (intellectual and cognitive, action and behavioural, personal and reflexive) and their indicators are defined; levels of primary school students' social development (basic, intermediate, moderate) are substantiated; their social and pedagogical characteristic features are elaborated. Author'stechniques of tutor's support are developed and substantiated, moreover, functionality of Intro and reflection classes, tutorials, mentee's profiles and behavioural contracts enhanced in order to enable their use within the framework of the technique of tutor's support of primary school students' social development and to adjust it to quarantine restrictions during the pandemic, remote learning forms, digitalization of educational institutions and gamification of students' interactions. The efficiency of author's technique of tutor's support of primary school students' social development and structural and functional model of its implementation at a private school are verified experimentally. The results of the pilot experiment are consolidated in the dynamic characteristics as well as in comparing control and experimental groups. They demonstrate reduction of the number of children with the basic level of social development and substantial increase of the number of children with moderate level of social development in the experimental group. The result of the formation stage of the experiment showed positive change in each criterion and indicator. In particular, the number of children having high aggression and propensity for explicit aggression in the experimental group reduced considerably. In contrast, the number of primary school students having high level of development of the ability to process social information, to interact with their peers, to reflect socially in the experimental group increased. Primary school students from the experimental group improved their ability to unverstand various non-verbal reactions, to differentiate emotional states.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського