Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Реферативна база даних (99)Книжкові видання та компакт-диски (75)Журнали та продовжувані видання (9)
Пошуковий запит: (<.>A=АМБРОЖЕВИЧ$<.>+<.>A=ОЛЕКСАНДР$<.>+<.>A=ВОЛОДИМИРОВИЧ$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5

      
1.

Олександренко І.В. 
Іноземний капітал в структурі джерел фінансування інвестиційних ресурсів регіону: автореф. дис... канд. екон. наук : 08.00.05 / І.В. Олександренко ; Луц. нац. техн. ун-т. — Луцьк, 2009. — 21 с. — укp.

Обгрунтовано шляхи вирішення проблеми формування інвестиційних ресурсів регіону у процесі залучення іноземного капіталу, що дозволить забезпечити збільшення обсягів його інвестиційної діяльності за умов відсутності внутрішніх джерел її фінансування. Розкрито зміст поняття інвестиційних ресурсів регіону, удосконалено їх класифікацію, визначено джерела формування. Проаналізовано вплив іноземного капіталу на соціально-економічний розвиток регіону, в який залучено іноземні інвестиції. З використанням розробленого методичного інструментарію проаналізовано й оцінено стан забезпечення регіонів інвестиційними ресурсами, охарактеризовано джерела фінансування інвестиційного процесу у регіонах України. Сформовано підхід щодо вибору типу стратегії залучення іноземного капіталу у регіони України. Розроблено модель прогнозування та планування обсягів надходжень іноземних коштів на Волинь. Проведено комплексне моделювання впливу залучених прямих іноземних інвестицій на економічний розвиток регіону.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У049(4УКР-4ВОЛ) 60-56 + У9(4УКР-4ВОЛ)0-56 +
Шифр НБУВ: РА367225

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Олександренко В.П. 
Механохімія і реологія зносостійкості механічних трибосистем: Автореф. дис... д-ра техн. наук: 05.02.04 / В.П. Олександренко ; Хмельниц. нац. ун-т. — Хмельниц., 2006. — 35 с. — укp.

У контексті дисипативної природи явищ, що ініціюються зовнішнім навантаженням, комплексно розглянуто механічні реакції та реологічні процеси контактної взаємодії та їх вплив на триботехнічні характеристики сполучених поверхонь. Установлено взаємозв'язок між проявом механічних і фізико-хімічних релаксаційних процесів і швидкісно-навантажувальними та температурними умовами динамічного контактування за однонаправленого та реверсивного (фреттинзі) тертя. Наведено механіко-хімічну модель процесу тертя та зношування. Вивчено вплив фреттинг-корозії на чутливість сталі та корозійного розтріскування. Досліджено ефективність існуючих та запропоновано нові методи обробки поверхонь тертя та регулювання газовмісту рідинного середовища з метою підвищення зносостійкості та тривалості міцності металів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: К413.1 +
Шифр НБУВ: РА345980

Рубрики:

      
3.

Олександров Ю.М. 
Саморегуляція як чинник психологічного благополуччя студентської молоді: автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.01 / Ю.М. Олександров ; Харк. нац. ун-т ім. В.Н.Каразіна. — Х., 2010. — 19 с. — укp.

Уперше запропоновано інтегративно-особистісну модель саморегуляції, характерною ознакою якої є введення блоку інтеграції та прийняття рішення. Уточнено наукові уявлення щодо змісту поняття, структури та механізму психологічного благополуччя, розглянуто його основні аспекти (ресурсний, процесуальний, результативний, структурний, оціночний). Розкрито сутність поняття та структуру особистісного потенціалу, визначено роль розуміння у блоці самовизначення. Проаналізовано взаємозв'язки системи саморегуляції та психологічного благополуччя. Виявлено, що система саморегуляції найбільше взаємопов'язана з ресурсним і результативним аспектами психологічного благополуччя. Розглянуто чинники та вияви різних рівнів основних складових психологічного благополуччя. Виділено характеристики, що відрізняють суб'єктів з високим, середнім і низьким рівнем задоволеності життям, а також показники психологічного благополуччя особистості й особистісного потенціалу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.2 + Ю935.22-39
Шифр НБУВ: РА372467 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
4.

Ганзюк А. Л. 
Підвищення зносостійкості трибосистем в умовах малоамплітудного фретингу із застосуванням легкоплавких сплавів / А. Л. Ганзюк. — Б.м., 2020 — укp.

У дисертації вирішена науково-технічна задача підвищення зносостійкості трибосистем номінально-нерухомих з'єднань в умовах малоамплітудного фретингу із застосуванням легкоплавких сплавів з урахуванням оточуючого середовища. Запропоновано аналітичну залежність для визначення величини енергії, яка витрачається на збільшення густини дислокацій в одиничному об'ємі і визначається по різниці густини дислокацій до та після фретингу. На основі принципів нерівноважної термодинаміки (незворотних процесів) запропоновані нові теоретичні уявлення фізико-хімічної механіки фрикційного контакту, що стосується природи і взаємовпливу процесів, які викликають фретинг-корозію металів. Запропоновано модель динамічної поведінки трибосистеми на основі методу математичного моделювання та комп'ютерної симуляції. Експериментально встановлено, що внаслідок фретингу змінюється відносний елементний склад взаємодіючих поверхонь. Експериментально встановлено, що зношування матриці, при введенні в зону контакту легкоплавкого сплаву, починається лише після 0,15х106N до 0,3х106N циклів, і зносостійкість при фретингу пари тертя матеріалів, що досліджувались збільшується в 2-3 рази. Запропоновано рекомендації по боротьбі із ФП у номінально-нерухомих з'єднаннях деталей машин, технологію і конструкцію обладнання для нанесення легкоплавкого сплаву (Bi-Sn-Pb-Cd) на поверхні номінально-нерухомих з'єднаних деталей машин.^UThe scientific and technical tasks of increase of wearproofness of tribosystems nominally immobile connections in the conditions of littlepeak fretting with application of fusible alloys taking into account an environment are solved in the dissertation. In theory, from positions of physical chemistry of solid, it is investigated experimentally that an application of soft coverages on the basis of lead, tin, cadmium which have low resistance of fluidity and ability to change the coefficient of friction on contacting surfaces and also can take in certain part of energy of vibration is a perspective direction against FP in nominally immobile connections of details of machines. On the basis of principles of non-equilibrium thermodynamics (irreversible processes) new theoretical presentations of physical and chemical mechanics of friction contact, that touches nature and reciprocally of processes that cause the frettage of metals, are offered. The evolutional model of dynamic conduct of tribosystem is offered on the basis of method of mathematical design and computer simulation. Experimentally mode of dynamic clutch-slippage for FP, as the most dangerous from point of maximal friction and oscillation activity in a contact. It is investigated that relative element composition of interactive surfaces changes as a result of fretting. Moreover, it is investigated that the wear of matrix, at introduction to the area of contact of fusible alloy, begins only after 0,15х106N to the 0,3х106N cycles, and the wearproofness of pair of friction at fretting of the probed materials is increased in 2-3 times. Recommendations against FP in nominally immobile connections of details of machines, method, technology and construction of equipment, for causing of fusible alloy (Bi-Sn-Pb-Cd) on-the-spot nominally immobile the united details of machines are offered.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
5.

Корнєв О. В. 
Метод комплексного аеродинамічного проектування системи планер і двигун з використанням поєднання чисельного і натурного експериментів / О. В. Корнєв. — Б.м., 2021 — укp.

Об'єкт – багаторежимні літальні апарати інтегрального аеродинамічного компонування; мета – створення методу аеродинамічного проектування літальних апаратів інтегральних компонувань, конкурентоспроможність яких досягається підвищенням аеродинамічної досконалості, льотно-технічних та інших характеристик шляхом газодинамічної інтеграції повітряно-реактивної двигунної установки в несну систему; методи – методи фізичного і математичного моделювання; результати – запропоновано принцип робочого процесу з безвідривним підведенням потоку повітря до заглибленого вхідного пристрою повітряно-реактивного двигуна, метод аеродинамічного проектування літальних апаратів інтегральних компонувань, компоновка системи планер-двигун з верхнім вхідним пристроєм та з використанням зовнішніх вихорогенераторів; новизна – отримав подальший розвиток метод аеродинамічного проектування літальних апаратів інтегральних компонувань, що дозволяє враховувати особливості взаємного впливу двигуна та планера, на базі отримавшего подальший розвиток методу аеродинамічного проектування уточнено структуру, параметри течій та інтегральні аеродинамічні характеристики системи планер − двигун з урахуванням інтерференції потоків, вперше запропоновано удосконалену інтегральну компоновку системи планер – двигун, в якій повітряно-реактивний двигун тунельного компонування долучено до безпосереднього створення аеродинамічних сил за допомогою безвихрового заглибленого вхідного пристрою з зовнішніми вихорогенераторами та ежекторного сопла з верхнім реданом; ступень впровадження – результати впроваджено у ТОВ «НВП«Укррадіопром», Науково-дослідного інституту проблем фізичного моделювання режимів польоту літаків Національного аерокосмічного університету ім. М.Є. Жуковського «Харківський авіаційний інститут», ДП «КБ Південне ім. М.К. Янгеля»; галузь використання – авіаційна.^UОbject – multi-mode aircraft of integrated aerodynamic embodiment; goal – to create a method of aerodynamic design of aircraft integrated configurations, the competitiveness of which is achieved, from a technical point of view – increasing aerodynamic excellence, flight and other characteristics by gas-dynamic integration of air-jet propulsion system in the carrying system, with methodical – reducing the required design resources through rational use of economic design tools methods of numerical and model experiments; methods – methods of physical and mathematical modeling; results – the principle of the working process with continuous supply of air flow to the deep inlet device of the air-jet engine, the method of aerodynamic design of integrated aircraft, the layout of the airframe-engine system with the upper inlet device and using external vortex generators; novelty – further developed the method of aerodynamic design of aircraft of integrated layouts, which allows to take into account the peculiarities of the mutual influence of the engine and airframe, on the basis of the further developed method of aerodynamic design the structure, parameters of currents and integral aerodynamic characteristics of system airframe - the engine taking into account interference of streams are specified, for the first time an improved integrated layout of the glider-engine system was proposed, in which the air-jet engine of the tunnel layout is connected to the direct creation of aerodynamic forces by means of a vortex-free deep inlet device with external vortex generators and an ejector nozzle; degree of implementation - implemented in “SME” “Ukrradioprom”, Research Institute of Physical Modeling of Aircraft Flight Modes of the National Aerospace University KhAI, SE “DB Pivdenne named after M.K.Yanhel”; field of application – aviation.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського