Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (73)Реферативна база даних (1245)Книжкові видання та компакт-диски (1939)Журнали та продовжувані видання (46)
Пошуковий запит: (<.>U=Ю952.2$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 262
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Кочубейник О. М. 
Автентичність особистості в інтерсуб'єктивному просторі: автореф. дис. ... д-ра психол. наук : 19.00.05 / О. М. Кочубейник ; Ін-т соц. та політ. психології НАПН України. — К., 2011. — 32 с. — укp.

Наведено результати дослідження процесу конструювання автентичності особистості у інтерсуб'єктивному просторі. Показано, що метафора відповідності, яка встановлювалася у психології модерну як віддзеркалення ідеї центрованості суб'єкта, втрачає свою пояснювальну спроможність у просторі постмодерну з його плинністю, емерджентністю, фрагментацією, іграїзацією. Розроблено модель становлення, яка функціонує за принципами ризоми. Взаємодію між модусами, що забезпечують її змістовні особливості та здійснюють регулятивні функції, висвітлено як створення індивідуальної траєкторії за принципом незначущого розриву. Розкрито зміст статусів, між якими утворюється внутрішня динаміка аналізованого процесу, визначено роль проблематизацій автентичності у структурі кожного модусу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю937,0 + Ю952.2
Шифр НБУВ: РА378929 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
2.

Рибалко 
Акмеологічні засади професійно-педагогічної самореалізації майбутнього вчителя: автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.04 / Людмила Сергіївна Рибалко ; Харківський національний педагогічний ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2008. — 42 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203 + Ю952.2
Шифр НБУВ: РА367157

Рубрики:

      
3.

Мандзюк Л.С. 
Ансамблево-виконавська творчість бандуриста: мистецтвознавчий та психолого-педагогічний аспекти: Автореф. дис... канд. мистецтвознав.: 17.00.03 / Л.С. Мандзюк ; Харк. держ. ун-т мистец. ім. І.П.Котляревського. — Х., 2007. — 18 с. — укp.

Вперше здійснено комплексний аналіз ансамблевого виконавства на бандурі в усіх його різновидах (моноансамблю, малих форм, капели бандуристів, групи в оркестрі українських народних інструментів). Наведено психолого-фізіологічну оцінку координаційних функцій-дій бандуриста у вокально-інструментальному моноансамблі. Вперше ансамблеве виконавство розглянуто як джерело становлення та розвитку творчої особистості бандуриста у його професійній діяльності виконавця (соліста, ансамбліста сольного типу, учасника вокально-інструментального й інструментального колективу), педагога (який володіє вокальною, інструментальною, диригентською методиками), диригента (що володіє голосом, інструментом, предметно ознайомлений з основами педагогіки). Висвітлено особистий внесок Г.Хоткевича як засновника й організатора ансамблевого виконавства на бандурі в усіх його формах, академічної школи гри на бандурі та її методичної бази.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ315.697-73 + Ю952.2 + Ю945.442 +
Шифр НБУВ: РА349868

Рубрики:

      
4.

Шевчук Г. С. 
Арт-терапевтичні засоби дослідження материнської ідентичності вагітних жінок: автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.01 / Г. С. Шевчук ; Волин. нац. ун-т ім. Лесі Українки. — Луцьк, 2010. — 22 с. — укp.

Обгрунтувано поняття "материнська ідентичність", визначено її структуру, зміст і типи (цілісна материнська ідентичність, дифузна материнська ідентичність та нерозвинена материнська ідентичність). Побудовано й апробовано модель емпіричного дослідження специфіки використання технік арт-терапії для дослідження материнської ідентичності. Верифіковано системи критеріїв якісно-кількісної обробки тематичних малюнків "Я - мама", "Я і моя дитина", "Я - жінка". Досліджено психологічні особливості становлення материнської ідентичності вагітних жінок, які виношують першу дитину, другу та третю-шосту дитину. За результатами емпіричного дослідження материнської ідентичності вагітних жінок за допомогою арт-терапевтичних засобів підтверджено високий психодіагностичний потенціал малюнкових методів і виявлено принципову необхідність розробки та впровадження диференційованої відповідно до психологічної типології материнської ідентичності системи психологічної допомоги вагітним жінкам.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.2-733 + Ю949.2 с23
Шифр НБУВ: РА375803 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
5.

Зубенко А.С. 
Взаємодія особистісної та соціальної ідентичності (соціально-філософський аналіз): Автореф. дис... канд. філософ. наук: 09.00.03 / А.С. Зубенко ; Харк. ун-т повітр. сил. — Х., 2005. — 20 с. — укp.

Проведено дослідження ідентичності як комплексного соціального феномену в контексті взаємодії особистісного та соціального аспектів даного процесу в епоху цивілізаційних перетворень і трансформаційно-модернізаційних зрушень в Україні. Проаналізовано історичні етапи становлення концепції ідентичності та визначено її смислове поле у межах гуманітарно-філософської традиції. Узагальнено наукові теорії ідентичності у вітчизняній і зарубіжній філософії, соціології та психології. Проведено системний аналіз змісту, структури, основних механізмів становлення, а також засобів формування та взаємодії особистісної та соціальної ідентичності. Визначено основні принципи плюралізації даного процесу та динаміку взаємовпливу її особистісного та соціального аспектів за умов цивілізаційно-культурних зрушень. Встановлено основні тенденції зміни ідентичності у сучасному суспільстві, запропоновано шляхи і форми подолання її кризи за умов України.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю6*622 + Ю952.2 + С5*5 +
Шифр НБУВ: РА334834

Рубрики:

      
6.

Керик О.Є. 
Взаємозв'язок емоційного компоненту самосвідомості з переживанням психотравмуючих ситуацій: автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.01 / О.Є. Керик ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2009. — 19 с. — укp.

Вивчено зв'язок емоційного компонента самосвідомості з переживанням психотравмуючих ситуацій залежно від соціального змісту ситуації та емоційно-вольових властивостей особистості у зіставленні з емоційною насиченістю життєвої перспективи. Підтверджено гіпотезу, що зв'язок емоційного компонента самосвідомості з переживанням психотравмуючих ситуацій опосередковується емоційно-вольовими властивостями особистості залежно від змісту соціальної ситуації, в якій вона перебувє. Виділено чотири типи таких зв'язків, а саме: позитивно-емоційно-спрямований і негативно-вольовий типи у соціально-благополучній групі; активно-вольовий і пасивний негативно-емоційний типи у групі ув'язнених.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.2 + Ю935.2 +
Шифр НБУВ: РА362710

Рубрики:

      
7.

Островська К.О. 
Взаємозв'язок образу "Я", самооцінки і ціннісних орієнтацій молодших школярів: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / К.О. Островська ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2003. — 20 с. — укp.

Теоретично обгрунтовано та експериментально виявлено залежність вибору змістових характеристик ціннісних орієнтацій молодшими школярами від різних показників їх самооцінки та індивідуально-особистісних характеристик. Виділено чотири типи особистості учнів молодших класів на основі вибору ними пріоритетних цінностей. Розроблено програму діяльності шкільного психолога стосовно розвитку самосвідомості молодшого школяра.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.723.02 + Ю952.2-734 + Ч421.331.1 +
Шифр НБУВ: РА323644

Рубрики:

      
8.

Кравець Л.М. 
Виховання саморефлексії у студентів вищих педагогічних навчальних закладів: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / Л.М. Кравець ; Східноукр. нац. ун-т ім. В.Даля. — Луганськ, 2009. — 20 с. — укp.

Досліджено проблему виховання саморефлексії у майбутніх педагогів. Проаналізовано сучасний стан дослідженої проблеми. Висвітлено різні підходи до виховання саморефлексії у студентів педагогічних ВНЗ. Досліджено структурні компоненти саморефлексії та рівні її сформованості у майбутніх педагогів. Розроблено педагогічні умови, модель виховання у них саморефлексії. Розкрито зміст та наведено методи виховання у даних студентів саморефлексії педагогічної діяльності. Розвинуто положення щодо формування здатності до самооцінювання та самовиховання у процесі підготовки студентів педагогічних ВНЗ. Запропоновано модель виховання у них саморефлексії. Розроблено методичні рекомендації та висвітлено засоби їх використання для підготовки та перепідготовки педагога педагогічних ВНЗ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.328 + Ю952.2 +
Шифр НБУВ: РА363023

Рубрики:

      
9.

Тімакова Ю.В. 
Вплив втрати зору в дорослому віці на самосвідомість особистості: автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.08 / Ю.В. Тімакова ; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. — К., 2010. — 20 с. — укp.

Досліджено психологічні особливості самосвідомості осіб, які зазнали втрати зору (ВЗ) в дорослому віці (ДВ), та детермінанти впливу на їх виникнення. Розкрито підходи до структуризації самосвідомості особистості та інтегровану структуру самосвідомості з її компонентами, зокрема, когнітивним, емоційно-оцінним та регуляторним. Вивчено особливості самосвідомості дорослих інвалідів по зору, які зазнали ВЗ в ДВ. Визначено своєрідність перебігу психічних процесів самосвідомості на основі самопізнання, самоусвідомлення, самооцінки, самоставлення та саморегуляції, внаслідок набутої у ДВ ВЗ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р670.28 + Р645.024.19 + Ю952.2
Шифр НБУВ: РА370293 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
10.

Логвінова Д.В. 
Вплив гендерних установок на статеворольове самовизначення старших підлітків: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Д.В. Логвінова ; Харк. нац. ун-т ім. В.Н.Каразіна. — Х., 2007. — 20 с. — укp.

Виявлено змістовні характеристики гендерних установок хлопців і дівчат з повних/неповних родин стосовно статеворольового самовизначення, а також майбутньої професії, подружнього життя. Виявлено протиріччя у змісті цього самовизначення старших підлітків, зокрема, гендерно відповідна структура "Я-реального" дівчат не співвідноситься з їх уявленнями про особистісні риси "ідеальної" людини, згідно з якими надається більша перевага вираженості чоловічих якостей. Розглянуто питання стосовно впливу умов первинної соціалізації на характер процесу ідентифікації старших підлітків і на особливості вибору ними стратегій соціального сприйняття. Доведено існування виражених порушень у процесі статеворольової ідентифікації хлопців з неповних родин, життєві орієнтири яких відрізнялися невизначеністю та розмитістю. Систематизовано теоретичні та методичні підходи щодо статевої соціалізації як проблеми психосексуального та гендерного розвитку особистості. Висвітлено проблему статеворольових орієнтацій у становленні особистості старших підлітків. Розкрито психологічний зміст понять "Я-концепція", "статеворольове самовизначення особистості", "гендерна ідентичність", "статеворольова соціалізація", "гендерна соціалізація".

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.73 + Ю952.2 + Ч421.328 +
Шифр НБУВ: РА350146

Рубрики:

      
11.

Главінська О.Д. 
Вплив низької навчальної успішності на становлення самооцінки школяра: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / О.Д. Главінська ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2002. — 20 с. — укp.

Наведено результати дослідження особливостей становлення самооцінки в дітей молодшого шкільного віку, зокрема, у разі несприятливої ситуації розвитку, викликаної хронічною шкільною неуспішністю. Проаналізовано підходи різних психологічних шкіл до трактування природи самооцінки, детермінант недостатнього рівня в оволодінні шкільною програмою, засобів корекції навчальної неуспішності школяра. На підставі теоретичного й експериментального аналізу впливу низької навчальної успішності на становлення самооцінки школяра виявлено, що учні з низькою навчальною успішністю мають викривлення в особистісній сфері, що є наслідком психотравмуючої ситуації неуспіху. Встановлено, що перешкодою у підвищенні навчальної успішності дітей (з нормальним інтелектуальним розвитком) є неадекватне самосприйняття, недостатній розвиток саморегуляції, знижена розумова працездатність. Визначено шляхи оптимізації засвоєння знань учнями завдяки поєднанню валеологізації навчально-виховного процесу з розвивальним навчанням та психокорекційними заняттями.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.221 + Ю952.2-734 + Ю984.030.2-81
Шифр НБУВ: РА318758 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
12.

Долгих Л.М. 
Вплив статеворольових стереотипів на кар'єрні домагання молоді: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.05 / Л.М. Долгих ; Ін-т соц. та політ. психології АПН України. — К., 2007. — 14 с. — укp.

Досліджено вплив статеворольових стереотипів на кар'єрні домагання студентської молоді. Проаналізовано суть професійної самореалізації особистості. Надано соціально-психологічне визначення феномену кар'єри та його складових, відповідно до чого виокремлено типи кар'єрних домагань і стратегії їх реалізації. Розкрито зміст статеворольових стереотипів, притаманних українському суспільству. Теоретично обгрунтовано модель гендерної специфіки професійної самореалізації особистості. Розглянуто суб'єктивні перспективи даної самореалізації студентської молоді. Проведено порівняльний аналіз рівня кар'єрних домагань і стратегії їх реалізації у чоловіків і жінок. Запропоновано процедуру діагностування статеворольових стереотипів і стереотипності гендерної ідентичності студентів вищих навчальних закладів. З використанням цієї процедури досліджено статеворольові стереотипи студентської молоді та доведено їх вплив на кар'єрні домагання чоловіків і жінок, а також розкрито специфіку цього впливу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.2 + С5*423.122*332.1-723.5 + С40(4УКР) + С5*342*151.411 +
Шифр НБУВ: РА348547

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  
  

      
13.

Камінська 
Гендерні особливості формування самоставлення в юнацькому віці: автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.05 / Ольга Володимирівна Камінська ; Інститут соціальної та політичної психології АПН України. — К., 2008. — 22 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.2 + Ю937.3 + Ю937.42
Шифр НБУВ: РА359195

Рубрики:

      
14.

Камінська О.В. 
Гендерні особливості формування самоставлення в юнацькому віці: автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.05 / О.В. Камінська ; Ін-т соц. та політ. психології АПН України. — К., 2008. — 22 с. — укp.

Проаналізовано результати теоретичних та емпіричних досліджень особливостей самоставлення в гендерному вимірі. Розкрито зміст, структуру та соціально-психологічні механізми формування самоставлення в юнацькому віці. Обгрунтовано стратегії подолання особистістю дезадаптивних переживань, викликаних неадекватним самоставленням, а також закономірні зміни даних механізмів формування самоставлення в юнаків. Розроблено дієву систему корекційно-розвивальних впливів, спрямованих на підвищення адекватності самоставлення, доведено їх ефективність.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.2 + Ю937.3 + Ю937.42 +
Шифр НБУВ: РА359195

Рубрики:

      
15.

Нечитайло Т.А. 
Генезис образу фізичного Я у підлітковому віці: автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / Т.А. Нечитайло ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2010. — 20 с. — укp.

Досліджено генезу образу фізичного Я підлітків, проведено теоретичний аналіз наукових підходів щодо вивчення даного феномену у зарубіжній та вітчизняній психології. Визначено зміст, сутніть поняття та структуру образу фізичного Я, розкрито його роль у розвитку підростаючої особистості. Розроблено псхологічну модель генези образу фізичного Я у період дитинства та дорослішання, охарактеризовано етапи його становлення - ситуативно-вибірковий (дошкільний вік), пролонговано-вибірковий (молодший шкільний вік), активно-цілісний (підлітковий вік), цілісно-саморегулювальний (юнацький вік). Визначено критерії та рівні розвитку образу фізичного Я підлітків. Експериментально досліджено структурні компоненти образу фізичного Я. Виявлено вікові зміни та гендерні відмінності образу фізичного Я в особистості молодшого, середнього та старшого підліткового віку. Експериментально доведено доцільність та ефективність впровадження розвивально-корекційної програми у формі соціально-психологічного тренінгу гармонізації образу фізичного Я підлітка.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.2-734 + Ю983.402.2
Шифр НБУВ: РА369931 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
16.

Фоменко К. І. 
Губристична мотивація в структурі спрямованості особистості студентів: автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / К. І. Фоменко ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С. Сковороди. — Х., 2011. — 20 с.: рис. — укp.

Визначено психологічні особливості губристичної мотивації в структурі спрямованості особистості студентів. Наведено теоретичне обгрунтування, методичні засади та результати емпіричного дослідження, визначено, що губристична мотивація входить до спрямованості особистості, яка прагне успіху. Висвітлено дані апробації методики "Опитувальник губристичної мотивації". Визначено характер взаємозв'язку між формами губристичної мотивації та мотивами особистості студента, який прагне успіху. Встановлено особливості зв'язку між формами губристичної мотивації та компонентами спрямованості особистості - ціннісні орієнтації та перфекціонізм, а також особистісними якостями - самооцінка, рівень домагань і локус контролю.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю937.23 + Ю952.2 + Ю937.42
Шифр НБУВ: РА383973 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
17.

Михальченко Н.В. 
Динаміка розвитку патріотичної рефлексії у молодших школярів: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Н.В. Михальченко ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2007. — 21 с. — укp.

Теоретично обгрунтовано й експериментально вивчено динаміку розвитку патріотичної рефлексії особистості у молодшому шкільному віці, розроблено та впроваджено програму її удосконалення. Запропоновано психологічну модель, досліджено детермінанти, встановлено критерії, показники та рівні розвитку патріотичної рефлексії учнів I - IV класів. Вивчено вплив засобів української державної й національної символіки та фольклору на розвиток патріотичної рефлексії молодших школярів. Визначено готовність вчителів до патріотичного виховання учнів. Виявлено взаємозв'язок особливостей патріотичної самосвідомості батьків і рівня розвитку патріотичної рефелексії дітей. Розроблено й апробовано програму цілеспрямованого формування патріотичної рефлексії у молодших школярів, яка включає систему виховних заходів, вправ на самопізнання, розвиток патріотичної самосвідомості, встановлено її ефективність та рекомендовано використовувати у навчально-виховному процесі у молодшій школі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.2-734 + Ю983.402.1 + Ч421.352.13 +
Шифр НБУВ: РА348606

Рубрики:

      
18.

Міхно К.О. 
Динаміка уявлень студентів-психологів про майбутню професію: автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / К.О. Міхно ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2008. — 19 с. — укp.

Визначено особливості динаміки змісту уявлень про майбутню професію студентів-психологів як основи становлення їх професійної самосвідомості. Вперше обгрунтовано особливості функціонування структурних компонентів уявлень про професію з урахуванням специфіки її різних видів. Проаналізовано уявлення майбутніх психологів про професію та її зміст. Встановлено зв'язок між провідними мотивами обраної професії та наявними уявленнями щодо неї. Визначено зовнішні (форми навчання, напрямки підготовки фахівців, соціальні уявлення) та внутрішні (індивідуально-характерологічні особливості особистості) чинники впливу на трансформацію уявлень майбутніх психологів про професію. Досліджено проблему специфіки образів та уявлень про професію. Визначено особливості динаміки змісту уявлень про обрану професію майбутніх фахівців, поглиблено теоретичні знання про становлення особистості в навчально-професійній підготовці.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.2 + Ю9р(4УКР) +
Шифр НБУВ: РА361162

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
19.

Іванцев Н.І. 
Динаміка ціннісних орієнтацій студентської молоді протягом професійної підготовки: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Н.І. Іванцев ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2001. — 19 с. — укp.

Досліджено особливості динаміки ціннісних орієнтацій студентів. Визначено структуру змістових характеристик ціннісної сфери особистості студента, їх динаміку. Обгрунтовано модель детермінації зазначених характеристик, що базується на теорії соціальної ідентичності та діяльнісного опосередкування розвитку особистості. Проаналізовано визначальні фактори, що зумовили своєрідність і міжгрупові відмінності динаміки ціннісних орієнтацій. Запропоновано схему їх діагностики та класифікації. Встановлено взаємозв'язок між динамікою ціннісних уподобань студентів і динамікою становлення їх професійної та особистісної ідентичності. Висвітлено якісну та кількісну процедури діагностики динаміки, використаних для урахування особливостей розвитку ціннісних орієнтацій студентів у процесі опанування ними програми вузівської підготовки.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.352 + Ю952.2 + Ю959.0-990
Шифр НБУВ: РА312532 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
20.

Штепа О.С. 
Диспозиційна модель особистісної зрілості: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.05 / О.С. Штепа ; Ін-т соц. та політ. психології АПН України. — К., 2006. — 17 с.: рис. — укp.

Конкретизовано дефініцію поняття особистісної зрілості у диспозиційних категоріях та побудовано її модель, що відображає взаємозв'язок визначених диспозицій. Особистісну зрілість визначено як ефект самостійно пережитої людиною у зрілому віці ненормативної кризи ідентичності, який являє собою динамічну особистісну структуру, пропріум, важливий для її ідентичності. Рисами-індикаторами, що характеризують оригінальність феномену особистісної зрілості, визначено синергічність, автономність, контактність, самосприйняття, креативність, толерантність, відповідальність, глибинність переживань, децентрацію, життєву філософію. На підставі визначених рис побудовано диспозиційну модель особистісної зрілості, що характеризується високим верифікаційним рівнем. На базі запропонованої моделі обгрунтовано, що зазначена зрілість є одночасно результатом формування особистості зрілої за віком та процесом її становлення, а також описано природу особистісно зрілої людини у поняттях суб'єктивності, інвайроменталізму, холізму, пізнаваності, гетеростатичності, свободи, проактивності, змінності. Обгрунтовано наявність рис даної зрілості у пропріумі молодих людей віком 19 - 20 років та незалежність її високого рівня від статі. Наведено результати конструювання й апробації опитувальника особистісної зрілості та тренінгу її актуалізації, що разом з теоретичною моделлю складають програму соціально-психологічного супроводу становлення даної зрілості.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю937.43 + Ю952.2 +
Шифр НБУВ: РА345139

Рубрики:
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського