Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (1007)Книжкові видання та компакт-диски (1054)Журнали та продовжувані видання (30)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч489.511.203$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 182
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Вакуленко В.М. 
Акмеологічний підхід у теорії й практиці вищої педагогічної освіти України, Білорусі, Росії (порівняльний аналіз): автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.01 / В.М. Вакуленко ; Луган. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — Луганськ, 2008. — 44 с. — укp.

Досліджено історію виникнення та розвитку акмеологічних ідей в українській, білоруській та російській педагогічній теорії та практиці. Розкрито сутніть та особливості впровадження акмеологічного підходу в процес професійної підготовки педагога. Зроблено порівняльний аналіз програм розвитку педагогічної освіти, виявлено спільні та відмінні риси в системах підготовки педагогів й освітніх стандартах України, Росії, Білорусі у структурному та змістовому аспектах. Проведено порівняльне дослідження структурних і функціональних компонентів професійної готовності майбутніх педагогів до продуктивної діяльності. Розроблено концепцію реалізації акмеологічного підходу у вищій педагогічній освіті (АПВПО), на базі якої шляхом теоретичного моделювання розроблено концептуальну модель продуктивної педагогічної діяльності. З урахуванням виявлених порівняльних характеристик обгрунтовано шляхи впровадження акмеологічного підходу в теорію та практику вищої педагогічної освіти України з метою удосконалення та підвищення якості професійної підготовки майбутніх вчителів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР) + Ч489.514(4БІЛ) + Ч489.514(4РОС) + Ч311.69 + Ч489.511.203 +
Шифр НБУВ: РА358512

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
2.

Рибалко 
Акмеологічні засади професійно-педагогічної самореалізації майбутнього вчителя: автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.04 / Людмила Сергіївна Рибалко ; Харківський національний педагогічний ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2008. — 42 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203 + Ю952.2
Шифр НБУВ: РА367157

Рубрики:

      
3.

Мунтян І.С. 
Гендерний підхід у професійній підготовці студентів вищих педагогічних закладів: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / І.С. Мунтян ; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського (м. Одеса). — О., 2004. — 21 с. — укp.

Висвітлено провідні погляди сучасних науковців щодо розуміння феномену "гендер". Проаналізовано сутність гендерного підходу, передумови та джерела його виникнення і розвитку. Узагальнено передовий досвід щодо інтеграції гендерного підходу у національну систему вищої педагогічної освіти, теоретично обгрунтовано умови, що сприяють ефективності формування у студентів гендерної компетентності. Запропоновано та експериментально апробовано технологію гендерно орієнтованої професійно-педагогічної підготовки студентів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203 +
Шифр НБУВ: РА332417

Рубрики:

      
4.

Кловак Г.Т. 
Генеза підготовки майбутнього вчителя до дослідницької педагогічної діяльності у вищих педагогічних навчальних закладах України (кінець XIX - XX століття): Автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.01 / Г.Т. Кловак ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2005. — 40 с. — укp.

У контексті історії педагогіки України та інших європейських країн уперше здійснено комплексне дослідження генези підготовки майбутнього вчителя до дослідницької педагогічної діяльності у вищих педагогічних навчальних закладах України кінця XIX - XX ст. Зазначену проблему висвітлено у процесі становлення та розвитку дослідницької педагогічної діяльності у загальноосвітній і вищій школі. Досліджено питання щодо еволюції мети, змісту, методів, форм і засобів організації студентської науково-дослідної діяльності у вищій педагогічній освіті України на різних етапах її функціонування. Запропоновано та обгрунтовано модель ступеневої підготовки майбутнього вчителя до даної діяльності за сучасних умов неперервної педагогічної освіти. Розроблено навчальні програми та навчально-методичні посібники для викладачів і студентів, які впроваджено до навчального процесу вищих педагогічних навчальних закладів України.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203 + Ч489.513(4УКР) +
Шифр НБУВ: РА336966

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
5.

Сидоренко Т. Д. 
Дидактичні основи формування педагогічної культури майбутнього вчителя: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.09 / Т. Д. Сидоренко ; Криворіз. держ. пед. ун-т. — Кривий Ріг, 2011. — 20 с.: табл. — укp.

Уточнено сутність і структуру педагогічної культури майбутнього вчителя як системної характеристики особистості та діяльності вчителя, встановлено критерії та показники рівнів її сформованості. Вперше теоретично обгрунтовано дидактичні умови формування цієї культури в процесі вивчення педагогічних дисциплін і в ході педагогічної практики. Здійснено внесок у розвиток засобів і шляхів формування педагогічної культури майбутнього вчителя.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203 + Ч314.2
Шифр НБУВ: РА380143 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
6.

Кіреєва І.В. 
Дидактичні умови гуманізації навчального процесу при вивченні курсу педагогіки: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / І.В. Кіреєва ; Луган. держ. пед. ун-т ім. Т.Шевченка. — Луганськ, 1999. — 20 с. — укp.

Розглядаються наукові основи побудови моделі дидактичних умов гуманізації навчального процесу при вивченні курсу педагогіки в педагогічному вузі; рівні сформованості гуманістичної педагогічної позиції майбутніх учителів в процесі засвоєння теоретичних і практичних знань з курсу педагогіки, а також внутрішні резерви навчального процесу, які сприяють розкриттю гуманістичного морального розвитку особистості майбутнього вчителя.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203

Рубрики:

      
7.

Василишина Т.В. 
Емпатія як фактор ефективності педагогічного спілкування: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Т.В. Василишина ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2000. — 20 с. — укp.

Теоретично обгрунтовано й експериментально виявлено психологічні чинники, що зумовлюють формально-динамічні та змістовні характеристики перебігу особистісних взаємостосунків за умов реалізації педагогом професійної діяльності педагога. Розглянуто взаємозв'язок між рівнем сформованості у педагога здатності до емпатії та особливостями розгортання ним комунікативної взаємодії, а також між розвитком у нього саморефлексії та особливостями педагогічного спілкування. Розроблено та апробовано систему завдань, спрямованих на формування у вчителів-початківців готовності до педагогічного спілкування, що відповідає принципам суб'єкт-суб'єктної організації даного процесу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203 + Ю952.2-734
Шифр НБУВ: РА309144 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
8.

Дем'яненко Н.М. 
Загальнопедагогічна підготовка вчителя в історії вищої школи України (XIX - перша чверть XX ст.): Автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.04 / Н.М. Дем'яненко ; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. — К., 1999. — 40 с. — укp.

У дисертації здійснено цілісний аналіз процеу становлення і розвитку загально-педагогічної підготовки вчителя у вищих закладах освіти України періоду ХІХ - першої чверті ХХ ст., виявлено та охарактеризовано його основні етапи (1800-1859 рр., 1860-1869рр., 1870-1904рр., 1905-1916 рр., 1917-1919 рр., 1920-1924 рр., 1924-1928рр.). Розкрито соціально-економічні, соціально-політичні й організаційно-педагогічні передумови. Науково обгрунтовано конкретно-історичну сутність, зміст та структуру загальнопедагогічної підготовки у закладах вищої освіти досліджуваного періоду, виведено закономірності, розкрито основні суперечності, встановлено і класифіковано тенденції її розвитку. Виконане дослідження дало змогу виділити й актуалізувати провідні ідеї, специфічні особливості процесу загальнопедагогічної підготовки, теоретично обгрунтувати та оцінити реальний доробок вищих закладів педагогічної освіти й творчий внесок окремих педагогів у розвиток теорії і методики загальнопедагогічної підготовки вчителя, визничати шляхи їх упровадження в практику сучасного вищого закладу освіти, що дозволило розробити теоретичні засади авторської варіативної концепції загальнопедагогічної підготовки вчителя в сучасних соціально-економічних реаліях.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.513(4УКР) + Ч489.511.203

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
9.

Дем'яненко 
Загальнопедагогічна підготовка вчителя в історії вищої школи України (XIX- перша чверть XX ст.): Автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.04 / Наталія Миколаївна Дем'яненко ; Інститут педагогіки і психології професійної освіти АПН України. — К., 1999. — 40 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.513(4УКР) + Ч489.511.203
Шифр НБУВ: РА305619

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
10.

Гузій 
Категорія професіоналізму в теорії і практиці підготовки майбутнього педагога: автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.04 / Наталія Василівна Гузій ; Інститут вищої освіти АПН України. — К., 2007. — 40 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.421 + Ч489.511.203
Шифр НБУВ: РА352473

Рубрики:

      
11.

Ковальчук В.Ю. 
Модернізація професійної та світоглядно-методологічної підготовки сучасного вчителя: Автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.04 / В.Ю. Ковальчук ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2006. — 35 с. — укp.

Наведено модернізаційний аналіз процесу професійної та світоглядно-методологічної підготовки сучасного вчителя на основі вимог до фахівця в сучасному постіндустріальному, інформаційному суспільстві, що адекватно реагує на виклики сучасної глобалізації. Відзначено, що повільна трансформація системи підготовки вчителя в Україні загальмовує процеси реформи шкільної та вузівської освіти та негативно позначається на темпах перебудови всіх життєвих сфер в Україні. Розглянуто модернізаційну парадигму реформи педагогічної освіти, яка "переключила" усвідомлення мети і темпів даної реформи на іншу систему світобачення в контексті нової світоглядно-методологічної ситуації, в якій перебувають сучасні природничі, суспільні та гуманітарні науки на зламі епох у перехідну добу та суспільна практика. Наведено сучасне трактування модернізації педагогічної освіти як системи підготовки і перепідготовки кадрів, процесу цілеспрямованого удосконалення, покращення всіх технологій освітньо-педагогічного і виховного процесу. Відзначено, що заперечення "старих" теорій навчання і виховання має бути діалектичним, щоб використати найкращий досвід минулих епох до сучасних навчальних і виховних технологій, що базуються на цінностях "людиновимірювальності" суспільної свідомості і буття. Доведено, що поступ у реформуванні професійної та світоглядно-методологічної підготовки сучасного вчителя становить не простий лінійно-поступальний процес, а є складним на основі реальних внутрішніх та глобальних соціально-економічних, політичних та культурологічних процесів, які визначають перебіг подій у цивілізації ХХІ ст., зокрема в світовому освітньому просторі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203 + Ч489.511.350 +
Шифр НБУВ: РА342925

Рубрики:

      
12.

Павленко Ю.Г. 
Музеї педагогічного профілю як фактор професійної підготовки майбутніх учителів: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Ю.Г. Павленко ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2008. — 20 с. — укp.

Досліджено проблему використання музеїв педагогічного профілю для підвищення ефективності професійної підготовки майбутніх учителів. Теоретично обгрунтовано систему використання таких музеїв, яка базується на основних видах діяльності у вищій школі (навчальній, науковій, виховній) і специфічній музейній роботі, організованій на базі музейного комплексу вищого педагогічного навчального закладу. Розроблено технологію впровадження системи використання музеїв педагогічного профілю у професійну підготовку майбутніх учителів, експериментально доведено її ефективність. Зокрема, виявлено посилення позитивної мотивації студентів до навчальної та науково-дослідницької діяльності в університеті, поглиблення інтересу до досягнень національної та світової культури (особливо педагогічної), підвищення якості знань з базових дисциплін, розширення кругозору, зростання потреби в саморозвитку та формування музейно-педагогічної компетентності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 е(4УКР) л61 + Ч489.511.203 +
Шифр НБУВ: РА362006

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
13.

Карапузова І.В. 
Організація педагогічної підтримки майбутніх учителів у процесі навчання: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / І.В. Карапузова ; Полтав. нац. пед. ун-т ім. В.Г.Короленка. — Полтава, 2010. — 20 с. — укp.

Уточнено поняття "педагогічна підтримка" та розкрито сутність даної підтримки майбутніх учителів у освітньому процесі педагогічних ВНЗ. Досліджено теоретичні основи й особливості педагогічної підтримки майбутніх учителів у процесі навчання. Обгрунтовано технологію організації педагогічної підтримки майбутніх учителів під час навчання та визначено критерії та показники її ефективності. Виявлено педагогічні умови ефективності організації педагогічної підтримки майбутніх учителів у процесі навчання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203
Шифр НБУВ: РА374205 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
14.

Краснощок І.П. 
Особистісна самореалізація майбутнього вчителя в навчально-виховному середовищі педагогічного університету: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / І.П. Краснощок ; Ін-т пробл. виховання АПН України. — К., 2003. — 20 с. — укp.

Обгрунтовано зміст, структуру та досліджено ефективні умови розвитку становлення особистісної самореалізації майбутніх учителів в навчально-виховному середовищі педагогічного університету. Доведено, що особистісна самореалізація - поняття, яке фіксує стан розвитку "соціальності" особистості майбутнього фахівця за допомогою характеру, спрямованості його діяльності на реалізацію суспільних ідеалів. Зазначено, що поступовий розвиток особистісної самореалізації майбутніх учителів досягається за рахунок активної їх включеності в середовище педагогічного університету. На підставі теоретичних узагальнень та в результаті експериментальної роботи обгрунтовано та запропоновано рівні становлення особистісної самореалізації майбутніх вчителів. Встановлено найбільш ефективні види діяльності стосовно розвитку особистісної самореалізації студентів педагогічного університету в мікросередовищі їх життєдіяльності, формуванні педагогічної культури та за умов участі у науково-дослідній роботі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203 +
Шифр НБУВ: РА323109

Рубрики:

      
15.

Уварова Ю.В. 
Особистісні детермінанти формування стилю педагогічного спілкування у майбутніх учителів: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Ю.В. Уварова ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2005. — 20 с. — укp.

Досліджено проблему формування позитивного, особистісно орієнтованого ставлення майбутніх учителів до оточуючих як передумови становлення індивідуального стилю педагогічного спілкування. На основі поєданння двох визначальних параметрів ("домінантності - підкореності" та "дружелюбності - агресивності") виділено п'ять узагальнених типів ставлення до оточуючих (домінантно-дружелюбний, м'який; домінантно-дружелюбний, жорсткий; домінантно-агресивний; підкорено-дружелюбний; підкорено-агресивний). Виявлено, що особистісними детермінантами формування стильових особливостей спілкування майбутніх педагогів є самооцінка (як компонент Я-концепції особистості), рівень самоактуаліазції особистості та особистісна зрілість. Розроблено й апробовано програму формування позитивного ставлення студентів до оточуючих шляхом гармонізації Я-концепції особистості, активізації процесів самоактуалізації та підвищення рівня особистісної зрілості. Результати наукового дослідження рекомендовано використовувати в процесі підготовки майбутніх педагогів до професійної діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.2 + Ю983.41:Ч30 + Ч489.511.203 +
Шифр НБУВ: РА340186

Рубрики:

      
16.

Малаканова Л.В. 
Оцінювання професійного становлення майбутнього вчителя у процесі вивчення курсу "Основи педагогічної майстерності": Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Л.В. Малаканова ; Харк. держ. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2000. — 20 с. — укp.

Досліджено теоретико-методичні, історико-педагогічні та науково-методичні аспекти системи оцінювання професійного становлення майбутнього вчителя. Науково обгрунтовано та розроблено концепцію створення організаційно-педагогічних умов, що сприяють ефективності функціонування такої системи, підвищенню якості професійної підготовки студентів та рівня їх знань, оволодінню різними аспектами педагогічної діяльності.Доповнено визначення суті понять "професіоналізм" і "оцінювання", а також визначено критерії, показники та рівні сформованості компонентів професіоналізму майбутнього вчителя. Обгрунтовано модель організації оцінювання професійного становлення фахівця в курсі "Основи педагогічної майстерності" та експериментально перевірено її ефективність.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203
Шифр НБУВ: РА312249 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
17.

Єремеєва В.М. 
Педагогічна технологія підготовки майбутніх учителів до індивідуалізації навчання учнів: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / В.М. Єремеєва ; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. — К., 2002. — 23 с. — укp.

Розглянуто деякі аспекти підготовки майбутніх учителів до індивідуалізації навчання учнів у процесі вивчення предметів педагогічного циклу. Наведено узагальнюючу історико-педагогічну та теоретичну характеристику становлення, розвитку проблеми індивідуалізації навчання, проаналізовано базові поняття дослідження. На підставі результатів аналізу стану професійної підготовки майбутніх учителів до індивідуалізації навчання у педагогічній та психологічній літературі та практичній діяльності середньої та вищої школи виявлено передумови підвищення її продуктивності у процесі вивчення дисциплін педагогічного циклу. Розроблено та теоретично обгрунтовано технологію підготовки майбутніх учителів до індивідуалізації навчання учнів, а також розглянуто специфіку й експериментально перевірено її ефективність.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203
Шифр НБУВ: РА320829 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
18.

Галус О.М. 
Педагогічне управління адаптацією майбутніх учителів у системі ступеневої освіти: автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.06 / О.М. Галус ; Держ. вищ. навч. закл. "Ун-т менеджм. освіти" АПН України. — К., 2009. — 44 с. — укp.

Обгрунтовано стан і проблеми практичної організаційно-педагогічної діяльності ВНЗ у процесі адаптації майбутніх учителів. Розкрито основні характеристики процесу адаптації особистості у контексті професійного розвитку на рівні компонентів: енергетичного, середовищного, соціального, діяльнісного, професійного, індивідуально-особистісного. Виявлено труднощі студентів у навчанні та за нових умов життєдяльності у процесі професійної підготовки на I - IV освітньо-кваліфікаційних рівнях. Теоретично обгрунтовано й апробовано теоретичну модель структури педагогічного управління адаптацією майбутніх учителів у системі ступеневої освти. Визначено три аспекти такої моделі: науково-управлінський (наукові засади, концепції: закони і закономірності, принципи, етапи й умови педагогічного управління), змістовий (теоретичну субмодель процесу адаптації студентів у системі ступеневої педагогічної освіти), технологічний (регіональну лабораторію соціально-педагогічних проблем адаптації студентів у ступеневому ВНЗ, програму експериментальної роботи, організаційно-методичну субмодель системи роботи ВНЗ з адаптації майбутніх фахівців на I - IV освітньо-кваліфікаційному рівнях, організацію спецкурсу для студентів, семінару для викладачів, кураторів, роботу з батьками, субодель професійно адаптованої особистості майбутнього фахівця). Розроблено й експериментально апробовано організаційно-педагогічну систему роботи ВНЗ з адатації студентів, яка потребує цілеспрямованого педагогічного керівництва суб'єктами управління. Основними складовими такої діяльності є учасники процесу адаптації, система навчальної, виховної, організаційно-методичної та наукової роботи з дослідженої проблеми. Відзначено, що ефективність такої діяльності забезпечується дотриманням відповідного змістового наповнення (урізноманітнення планування, контролю за навчальною діяльністю; створення умов для самовиховання та розвитку наукового світогляду студентів, організація їх побуту, відпочинку та дозвілля), що значно активізує включення студентів у навчальний процес, сприяє розвитку професійно значущих якостей у процесі професійної підготовки. Визначено закономірності, принципи педагогічного управління адаптацією майбутніх учителів, апробовано умови цього процесу - соціально-прогностичні, педагогічні, психологічні, організаційні, кадрові, правового забезпечення, ергономічні та медичні, матеріально-фінансові. Дотримання закономірностей, принципів, умов педагогічного управління є передумовою та перспективою успішної адаптації студентів у системі ступеневої освіти.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203 + Ю952.14 +
Шифр НБУВ: РА363188

Рубрики:

      
19.

Богданова М.К. 
Педагогічні засади формування особистісного зорієнтованого спілкування майбутніх учителів: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / М.К. Богданова ; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського. — О., 2000. — 20 с. — укp.

Висвітлено проблему підготовки майбутніх учителів до особистісно зорієнтованого спілкування. Виявлено умови, що впливають на даний процес, розроблено структуру готовності студентів до особистісно зорієнтованого спілкування. Сформульовано критерії та ознаки рівнів сформованості спілкування, а також теоретично обгрунтовано та практично апробовано засоби формування особистісно зорієнтованого спілкування.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203 + Ю959.0-994
Шифр НБУВ: РА311467 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
20.

Міщенко Т.М. 
Педагогічні основи підготовки майбутніх учителів до краєзнавчої роботи в сільській школі: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Т.М. Міщенко ; Терноп. держ. пед. ун-т ім. В.Гнатюка. — Тернопіль, 2001. — 20 с. — укp.

Досліджено проблеми підготовки майбутніх учителів до краєзнавчої роботи в сільській школі. Визначено місце краєзнавчої підготовки вчителя-вихователя у педагогічному процесі педвузу. Розроблено модель підготовки студентів до краєзнавчої роботи у процесі вивчення психолого-педагогічних дисциплін, окреслено її основні етапи та закономірності, умови ефективного функціонування.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203 + Д891р(4УКР)3
Шифр НБУВ: РА316558 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського