Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (182)Книжкові видання та компакт-диски (1054)Журнали та продовжувані видання (30)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч489.511.203$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1007
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Фещенко І. М. 
Використання педагогічних задач у процесі загальнопедагогічної підготовки майбутнього управлінця / І. М. Фещенко // Наук. зап. КІТЕП. Псих.-пед. пробл. удоскон. проф. підготов. фахівців сфери туризму в умовах неперервн. освіти. - 2001. - № 2. - С. 12-16. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.

Проаналізовано педагогічний аспект підготовки управлінських кадрів у вищих закладах освіти. Обгрунтовано необхідність формування в майбутніх менеджерів інтегративного педагогічного вміння розв'язувати педагогічні задачі, які постійно виникають в управлінській діяльності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70938 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Ярмолович О. І. 
Деякі аспекти формування педагогічного мислення в практиці підготовки майбутнього вчителя / О. І. Ярмолович // Наук. вісн. Південноукр. держ. пед. ун-ту ім. К.Д.Ушинського. - О., 2000. - Вип. 12. - С. 95-99. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69786 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
3.

Харченко С. Я. 
Дидактические основы подготовки студентов к социально-педагогической деятельности / С. Я. Харченко; Луган. гос. пед. ун-т им. Т.Шевченко. - Луганск : Альма матер, 1999. - 138 c. - Библиогр.: 22 назв. - рус.

С позиций современной вузовской дидактики предложена педагогическая система обучения студентов, основанная на формировании у будущих специалистов направленности и установки на сотрудничество, приобретении необходимых социально-педагогических знаний и умений, формировании профессионально важных качеств. Особое внимание уделено разработке педагогической технологии на основе концепции "блочного обучения" студентов, дана ее детальная дидактическая характеристика.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА595293 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Пономаренко О. В. 
Експериментальні технології формування професійно-етичної культури соціального педагога / О. В. Пономаренко // Наука і сучасність. - К., 2000. - Вип. 2, ч. 1. - С. 133-141. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Наведено результати аналізу експериментальної роботи щодо визначення рівня професійно-етичної культури спеціалістів, зайнятих у соціально-педагогічній сфері. За отриманими даними розроблено експериментальну програму курсу "Професійно-етична культура соціального педагога".


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69961 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Культура і спільнота у становленні педагога / ред.: К. Кларк, Т. С. Кошманова; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. - Л. : Вид-во ЛНУ ім.І.Франка, 2000. - 408 c. - укp.

Розглянуто сутність і тенденції розвитку педагогічної освіти в Україні та США з позицій педагогічної антропології. На підставі використання контрастів викладання у двох досить різних культурних спільнотах висвітлено вплив культури і спільноти на підготовку вчителів в Україні та США. Проаналізовано особливості оволодіння професією педагога.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203 + Ч489.514(4УКР) + Ч489.514(7СОЕ)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА600562 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Педагог професійної школи : Зб. наук. пр. Вип. 1 / ред.: Н. Г. Ничкало; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. - К. : Наук. світ, 2001. - 346 с. - укp.

Розглянуто теоретико-методологічні та методичні аспекти підготовки майбутніх педагогів професійної школи у вищих навчальних закладах освіти. Значну увагу приділено проблемам правового виховання майбутніх майстрів виробничого навчання, а також формам та методам позааудиторної роботи з креслення. Детально висвітлено особливості організації навчально-виховного процесу за умов ступеневої професійної освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203я43

Шифр НБУВ: Ж70879 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Сисоєва С. О. 
Педагогічна творчість / С. О. Сисоєва; АПН України. Ін-т педагогіки і психології проф. освіти. - К., 1998. - 151 c. - Бібліогр.: 191 назв. - укp.

Монографію присвячено проблемі визначення сутності та специфіки педагогічної творчості, підготовці до неї вчителя, яка розглядається як суттєва складова його професійної загальнопедагогічної підготовки. На основі розробленої моделі педагогічної творчості вчителя, компоненти якої відображають когнітивну, діагностичну, процесуальну функції означеної підготовки, визначено її зміст і форми. Проведено теоретико-методологічне обгрунтування дефініцій педагогічної творчості, методичного забезпечення і технологій підготовки до неї вчителя. Підкреслено, що підготовка вчителя до формування творчої особистості учня нерозривно пов'язана з його педагогічною творчістю. Готовність вчителя до забезпечення розвитку творчих можливостей учня, здатність до професійного і особистісного саморозвитку є домінуючою метою його професійної підготовки. Творча педагогічна діяльність, у процесі якої реалізуються професійні можливості вчителя і здійснюється творчий розвиток його особистості, є засобом формування творчої особистості учня у навчально-виховному процесі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203 + Ю984.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА586203 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Дикуха О. В. 
Проблема формування творчих професійних умінь у студентів педагогічних вищих навчальних закладів / О. В. Дикуха // Наука і сучасність. - К., 2000. - 22, вип. 2, ч. 2. - С. 67-73. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Исследована педагогическая проблема формирования творческих профессиональных умений студентов. Проанализированы взгляды на данную проблему психологов, дидактов, методистов, намечены общие подходы к исследованию данной проблемы. Определены содержание производственных функций будущих учителей, типичные задачи их социальной деятельности, содержание профессиональных умений и способностей студентов-выпускников решать проблемы и задачи будущей профессии.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69961 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Проблеми сучасної педагогічної освіти / ред.: О. В. Глузман; Крим. держ. гуманіт. ін-т. - К., 2000. - 248 с. - (Педагогіка і психологія). - укp. - рус.

Рассмотрены вопросы гуманитаризации профессионального образования в условиях изменяющихся приоритетов экономической ценности, методический аспект непрерывной научно-методической подготовки учителя в системе повышения квалификации, проблема педагогического общения и способы ее решения. Освещены основные подходы к использованию приемов умственной деятельности у будущих учителей начальных классов в процессе решения задач по математике, обоснована необходимость непрерывного образования и дифференциации в подготовке психологов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203я54(4Укр)3

Шифр НБУВ: Ж14642 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Проблеми формування сучасного вчителя у вищій педагогічній школі. Шляхи підвищення пізнавальної активності студентів педагогічного закладу : Наук.-метод. зб. / ред.: М. М. Астаф'єва; Ніжин. держ. пед. ун-т ім. М.Гоголя. - Ніжин : НДПУ, 1999. - 174 c. - укp.

Розглянуто актуальні питання удосконалення дидактичної моделі професійної підготовки вчителя, особливості застосування ейдетичного мислення у навчальному процесі, проблему розуміння екзистенційного смислу філософських понять. Висвітлено інтеграцію психолого-педагогічних методичних і фахових знань у змісті кваліфікаційного екзамену на природничо-географічному факультеті, теоретичні передумови системи навчально-пізнавальних завдань у курсі викладання методики біології, місце і роль анкетування у навчальному процесі тощо.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203 + Ч489.511.22

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА597098 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Глузман А. В. 
Профессионально-педагогическая подготовка студентов университета: теория и опыт исследования / А. В. Глузман; Ин-т педагогики и психологии проф. образования АПН Украины. - К. : Поиск.-издат. агентство, 1998. - 251 c. - Библиогр.: 404 назв. - рус.

Освещены исторические, методологические, теоретические и практические вопросы профессионально-педагогической подготовки студентов университетов. Осуществлен системно-исторический анализ системы подготовки педагогических кадров в университетах Украины. Рассмотрены основные положения реформ университетского образования в зарубежных странах (США, Англия, Франция, Германия, Япония, Израиль). Раскрыта сущность основных тенденций педагогического образования в классических университетах Украины, проведена их экспертная оценка.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203 + Ч489.514(4УКР)710.1 + Ч489.514(4/8)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА587358 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Кучерявый А. Г. 
Профессиональное самовоспитание будущих педагогов в процессе их целостной подготовки / А. Г. Кучерявый; АПН Украины. Ин-т педагогики и психологии проф. образования. - К. : Вища шк., 1999. - 223 c. - Библиогр.: 219 назв. - рус.

Выявлено содержание общих функций воспитателя детского сада и учителя начальной школы, определены общие и специфические для них умения, важные для выполнения каждой конкретной функции, раскрыто понятие целостной подготовки к профессиональной деятельности. Разработана концепция и модель организации профессионального самовоспитания будущих педагогов дошкольного и начального школьного звеньев образования. Спроектирована и экспериментально проверена методика реализации модели управления профессиональным самовоспитанием студентов. Установлены наличие и характер связи между степенями самовоспитательной активности студентов и уровнями их готовности к профессиональной деятельности.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА591678 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Професійна підготовка педагогічних працівників : Наук.-метод. зб. / ред.: О. А. Дубасенюк; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. - К.; Житомир, 2000. - 270 c. - укp.

Розглянуто історичні, теоретичні та технологічні аспекти підготовки майбутніх учителів до проектування та організації особистісно зорієнтованого виховання та соціально-педагогічної діяльності. Висвітлено проблеми формування культури поведінки учнів у системі професійно-технічної освіти, гуманізації педагогіки в контексті європейської культури, створення засобів наочності з використанням комп'ютерних технологій. Проаналізовано інноваційну діяльність учителя як важливу умову функціонування шкіл нового типу, роль педагогічної спадщини у розвитку освіти і професійному становленні вчителя.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА603517 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Степанишин Б.  
Професійне спрямування навчально-виховного процесу педагогічного вузу / Б. Степанишин. - Рівне, 1999. - 110 c. - Бібліогр.: 18 назв. - укp.

Розглядаються основні шляхи, форми і методи професійного спрямування навчально-виховного процесу в педагогічному вузі, а також запропоновано професіограми особи викладача вищого навчального закладу і модель вчителя загальноосвітньої школи.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА590224 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Падалка О. С. 
Професійно-економічна підготовка вчителя / О. С. Падалка; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К. : Четверта хвиля, 2001. - 312 c. - Бібліогр.: 376 назв. - укp.

Висвітлено особливості економічної підготовки майбутнього вчителя в контексті соціокультурних і професійних механізмів. Описано технології управління навчально-пізнавальною діяльністю студента, управління формуванням особистості майбутнього вчителя та організацією рівневої освіти фахівців. Узагальнено особливості функцій та закономірності технології управління. Викладено новітні концепції діяльності педагогічних університетів. Розкрито проблему технології управління економічною підготовкою вчителя. Проаналізовано окремі аспекти культури праці та побуту студентів. Розглянуто принцип наступності у процесі розвитку культури професійно-економічного мислення. Акцентовано увагу на визначенні найважливіших психолого-педагогічних аспектів розвитку професійного й економічного мислення у майбутніх спеціалістів. Розроблено та науково обгрунтовано рекомендації щодо планування та педагогічного керівництва зазначеною ділянкою роботи педагогічних університетів. Доведено, що існують суперечності між застарілими змістом, формами, методами, засобами, потребами та сучасними ідеями реформування економічної освіти та підготовки студентів на основі нової концепції управління.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА607866 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Психолого-педагогічні проблеми підготовки вчительських кадрів в умовах трансформації суспільства : Матеріали міжнар. наук.-теор. конф. до 80-ї річниці НПУ ім.М.П.Драгоманова, 18 - 19 жовт. 2000 р. Ч. 1 / ред.: М. І. Шкіль; уклад.: П. В. Дмитренко, О. Л. Макаренко; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2000 . - 228 c. - укp.

Висвітлено концептуальні засади моделі вчителя (викладача)-предметника, особливості реформування шкільної фізичної освіти. Зроблено концептуальний аналіз структури та змісту навчальних посібників з педагогіки. Розроблено методику створення посібників нового покоління. Досліджено проблеми оцінювання якості підготовки учнів в Україні, проблеми гуманізації у викладанні педагогічних предметів, структури та змісту психолого-педагогічної та фахової підготовки педагогічних кадрів. Визначено головні напрями перебудови навчання в сучасній школі. Вивчено шляхи соціально-психологічної адаптації інвалідів з вадами зору у вузі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР) я431 + Ч489.511.203 я431 + Ю940.91(4УКР) я431(0)

Рубрики:

Шифр НБУВ: В343811 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Психолого-педагогічні проблеми підготовки вчительських кадрів в умовах трансформації суспільства : Матеріали міжнар. наук.-теор. конф. до 80-ї річниці НПУ ім.М.П.Драгоманова, 18 - 19 жовт. 2000 р. Ч. 2 / ред.: М. І. Шкіль; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2000 . - 256 c. - укp.

Визначено шляхи та засоби особистісно-професійного зростання майбутнього вчителя, напрямки удосконалення форм державної атестації майбутніх вчителів трудового навчання виробничих технологій та основ виробництва. Досліджено проблемні аспекти реалізації змісту занять та оцінювання успішності з фізичної культури у загальноосвітніх школах, психолого-педагогічні аспекти виховання спостережливості молодших школярів. Проаналізовано ефективність особистісно орієнтованої технології навчання на заняттях з педагогіки. Висвітлено психологічні умови формування позитивного ставлення до учня у майбутніх вчителів. Обгрунтовано взаємозв'язок математики з економікою, деякі аспекти вдосконалення професійної спрямованості навчання майбутніх вчителів математики.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР) я431 + Ч489.511.203 я431 + Ю940.91(4УКР) я431(0)

Рубрики:

Шифр НБУВ: В343811 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Кудикіна Н. В. 
Підготовка педагогічних кадрів до використання в навчально-виховному процесі сучасних ігрових технологій / Н. В. Кудикіна // Наук. зап. КІТЕП. Псих.-пед. пробл. удоскон. проф. підготов. фахівців сфери туризму в умовах неперервн. освіти. - 2001. - № 2. - С. 163-166. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Показано, що підготовка майбутніх педагогічних працівників початкової ланки загальноосвітньої школи до керівництва іграми молодших школярів спирається на особистісно орієнтовану модель навчально-виховного процесу й об'єднує в собі набуття педагогом необхідних знань, умінь і навичок з теорії ігрової діяльності та визначає принципи керівництва нею. Розглянуто методику, яка забезпечує цілісну єдність мотиваційного та процесуально-виконавчого компонентів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70938 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Гусак П. М. 
Підготовка учителя: технологічні аспекти / П. М. Гусак. - Луцьк : Вежа, 1999. - 277 c. - (Книгозбірня студ.). - Бібліогр.: 138 назв. - укp.

Розкриваються технологічні аспекти підготовки учителя. Значна увага приділяється теорії технологізації навчання у вищому закладі освіти: модульній технології, варіативно-оціночній системі контролю знань і умінь студентів. Висвітлюються теоретичні та прикладні механізми технології диференційованого навчання в процесі дидактичної підготовки майбутніх вчителів. Проводиться аналіз вітчизняних та зарубіжних науково-педагогічних надбань в галузі педагогіки вищої школи.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203 + Ч481.204

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА588190 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Ничкало Н. Г. 
Современные проблемы подготовки педагогических кадров для профессионально-технических учебных заведений / Н. Г. Ничкало, Э. М. Ковальчук, О. И. Щербак; Нац. наблюдат. центр Украины. - К. : Наук. світ, 1999. - 34 c. - укp.

Освещены важные аспекты современной философии профессионального образования, состояние подготовки педагогов для профтехшколы Украины, разработки государственных стандартов профтехобразования и их тесной взаимосвязи с теоретическим и методическим обоснованием стандартов подготовки педагогических работников. Особое внимание уделено новым технологиям профессионального обучения, историко-педагогическим аспектам его развития в Украине с учетом отечественного и зарубежного опыта.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203

Рубрики:

Шифр НБУВ: Р87705 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського