Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (12)Книжкові видання та компакт-диски (12)Журнали та продовжувані видання (2)
Пошуковий запит: (<.>A=АПША$<.>+<.>A=НАДІЯ$<.>+<.>A=ІВАНІВНА$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
1.

Апшай Н.І. 
Стратегічні орієнтири розвитку бібліотек вищих навчальних закладів в умовах реформування освіти в Україні: Автореф. дис... канд. пед. наук: 07.00.08 / Н.І. Апшай ; Харк. держ. акад. культури. — Х., 2005. — 21 с. — укp.

Розкрито вплив основних чинників (бурхливих соціально-економічних змін в Україні та загальноцивілізаційного процесу розвитку суспільства у аспекті його інфораматизації) на реформування вищої освіти та трансформацію вузівської бібліотеки. На базі сучасних педагогічних і бібліотекознавчих концепцій обгрунтовано фактори, що мають значення щодо формування стратегічного бачення розвитку біліотек ВНЗ у єдиному освітньо-інформаційному середовищі. Запропоновано модельний стратегічний план розвитку бібліотеки, який розглянуто як інструмент втілення стратегічного бачення розвитку у конткретні завдання управління інноваційним розвитком бібліотек ВНЗ. Обгрунтовано основні напрями діяльності даних бібліотек з метою створення інтегрованого освітньо-інформаційного середовища. Розроблено теоретичні та організаційно-технологічні засади створення корпоративної бібліотечно-інформаційної мережі вузівських бібліотек. Запропоновано основні напрями формування Національної електронної освітньої бібліотеки України та підготовки бібліотекарів і читачів для роботи в єдиному освітньому інформаційному середовищі на партнерських засадах.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч734(4УКР)757.1 +
Шифр НБУВ: РА337540

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Апшай Ф. В. 
Формування ІКТ-компетентності майбутніх фахівців галузі «Культура і мистецтво» / Ф. В. Апшай. — Б.м., 2021 — укp.

У дисертації проаналізовано стан розробленості проблеми формування інформаційно-комунікаційної компетентності майбутніх фахівців галузі «Культура і мистецтво» в закладах вищої освіти, розглянуто поняттєвий апарат дослідження, представлено перелік загальних і спеціальних (фахових) компетентностей, програмних результатів навчання, що стосуються ІКТ. Описано структуру ІКТ-компетентності в інтегративній єдності компонентів – когнітивного, ціннісно-мотиваційного, діяльнісного, рефлексивного, наявність яких дала змогу визначити критерії та відповідні їм показники розвитку, рівні сформованості ІКТ-компетентності майбутніх фахівців галузі «Культура і мистецтво» (початковий, середній, достатній, високий). Побудовано проєкт моделі методичної системи формування ІКТ-компетентності майбутніх фахівців галузі «Культура і мистецтво» зі взаємозумовлених блоків (цільового, аналітико-діагностувального, змістово-операційного, результативно-оцінювального), запропоновано педагогічні умови та методику реалізації моделі.Експериментально перевірено ефективність упровадження моделі методичної системи формування ІКТ-компетентності майбутніх фахівців галузі «Культура і мистецтво», організаційно-педагогічних умов і зв'язків між ними, що підтверджено обчисленим значенням критерію Пірсона χ^2.^UThe dissertation analyzes the state of development of the problem of formation of information and communication competence of future specialists in the "Culture and Art" in higher education institutions, defines the conceptual apparatus. During the analysis of state standards of education in the specialty of "Culture and Art" were identified lists of general and special (professional) competencies and program learning outcomes related with ICT and found that the most common and frequently used are: the ability to use information and communication technologies and the ability to search, process and analyze information from various sources. Based on this, the lists of general and special (professional) competencies and program learning outcomes related to ICT are determined and it is proposed to standardize the approach to formulating ICT competence of future specialists of the specialty of "Culture and Art" and related program learning outcomes.It was found that the main requirements for the formation of information and communication competence (ICT competence) of future specialists of the specialty of "Culture and Art" are the social order and a number of international and Ukrainian normative documents outlining the needs of the labor market in modern specialists of the specialty of "Culture and Art", prepared for professional activities using ICT. The review included an analysis, both for the first (bachelor's) level of higher education and for the second (master's) level, the ability to plan and implement art research and projects using information and communication technologies, as well as the ability to present the results of their own research and projects are important. To this end, adjustments have been made to the thematic planning, content filling and educational-methodological support of the normative disciplines "Information and Communication Technologies" and "Computer Information Technologies in Education and Science".The author's definition of the key concept of the research is offered. Thus, under the information and communication competence of the future specialist in "Culture and Art" we understand his dynamic personal training, which is manifested in the ability to use modern ICT tools to solve educational and professional problems of the industry; possession of special software for cultural and artistic education; ability to develop their professional qualities and moral-ethical values through ICT.The pedagogical conditions and methodology of their implementation are determined: motivation of students to increase the level of ICT competence formation; self-reflection and objective assessment of the level of ICT competence formation; educational and methodological support of the educational process (its development and updating on the basis of the competence approach); informatization of the educational process; practical orientation of the set tasks for future professional activity.The effectiveness of the implementation of the model of the methodical system of formation of ICT competence of future specialists in "Culture and Art", organizational and pedagogical conditions and connections between them have been experimentally confirmed. Analysis of the results of experimental implementation of the model of methodical system of formation of ICT competence of future specialists in "Culture and Art" showed its effectiveness and efficiency: the indicators of the students of the experimental groups increased relative to the control groups at a statistically significant level, which is confirmed by the calculated value of the Pearson criterion χ^2.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського